?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Axel Möbius: Filmy a seriály

  • Sivi kamion crvene boje
    Sivi kamion crvene boje (2004)
    Film
    Bělehrad, léto 1991, Jugoslávie se pomalu stává minulostí. Gavran, bosenský venkovský introvert, miluje kamiony, ale nemůže kvůli své barvosleposti dostat řidičák. Pokud si chce zajezdit, nezbývá mu než kamion ukrást. Suzana, městská dívka, zjistí, že je těhotná, ale těsně před termínem potratu se rozhodne odjet do Dubrovníku. Stopuje a Gavran ji málem přejede. Gavran je pak jejími pohrůžkami donucen svézt ji do Dubrovníku. I když jsou oba z jiného světa, nebezpečí a přicházející válka je spojí dohromady. Skutečnost kolem nich se stává natolik absurdní, že jeden pro druhého představují poslední ostrůvek normality. Komediální road-movie, které bez příkras zobrazuje začínající válku, se stalo jedním z nejúspěšnějších srbských filmů loňského roku. (FebioFest 2006)
    73%
    Bělehrad, léto 1991, Jugoslávie se pomalu stává minulostí. Gavran, bosenský venkovský introvert, miluje kamiony, ale nemůže kvůli své barvosleposti dostat řidičák. Pokud si chce zajezdit, nezbývá mu než kamion ukrást. Suzana, městská dívka, zjistí, že je těhotná, ale těsně před termínem potratu se rozhodne odjet do Dubrovníku. Stopuje a Gavran ji málem přejede. Gavran je pak jejími pohrůžkami donucen svézt ji do Dubrovníku. I když jsou oba z jiného světa, nebezpečí a přicházející válka je spojí dohromady. Skutečnost kolem nich se stává natolik absurdní, že jeden pro druhého představují poslední ostrůvek normality. Komediální road-movie, které bez příkras zobrazuje začínající válku, se stalo jedním z nejúspěšnějších srbských filmů loňského roku. (FebioFest 2006)
    1
  • Mua len trau
    Mua len trau (2004)
    Film
    Na jižním pobřeží Vietnamu ve 40. letech během francouzské okupace je voda všudypřítomná, dává život, ale zároveň přináší zkázu a hnilobu. Kimovi je 15 let; jeho otec a nevlastní matka mají dva buvoly, kteří jsou pro ně jako pro samozásobitelské pěstitele rýže životně důležití. Během období dešťů neroste tráva a buvoli hladoví. Kim se dobrovolně nabídne, že zvířata odvede do vnitrozemí, aby našel potravu. Na této cestě dospívání je svědkem toho, jak muži špatně zacházejí se ženami, jak muži bojují s muži a jak francouzské daně okrádají chudé. Pracuje pro Lapa, pastevce buvolů, jehož minulost je spjata s Kimovými rodiči, a nachází přátele, kteří ho dovedou k jeho místu na světě.
    Žánry:Drama
    68%
    Na jižním pobřeží Vietnamu ve 40. letech během francouzské okupace je voda všudypřítomná, dává život, ale zároveň přináší zkázu a hnilobu. Kimovi je 15 let; jeho otec a nevlastní matka mají dva buvoly, kteří jsou pro ně jako pro samozásobitelské pěstitele rýže životně důležití. Během období dešťů neroste tráva a buvoli hladoví. Kim se dobrovolně nabídne, že zvířata odvede do vnitrozemí, aby našel potravu. Na této cestě dospívání je svědkem toho, jak muži špatně zacházejí se ženami, jak muži bojují s muži a jak francouzské daně okrádají chudé. Pracuje pro Lapa, pastevce buvolů, jehož minulost je spjata s Kimovými rodiči, a nachází přátele, kteří ho dovedou k jeho místu na světě.
    Žánry:Drama
    2
  • Tropická nemoc
    Tropická nemoc (2004)
    Film
    Tropická nemoc jsou vlastně filmy dva. První z nich je dosti naturalistický milostný příběh dvou mužů, vojáka Kenga, který slouží na severovýchodě země, a jeho venkovského nevzdělaného přítele Tonga. Idylický vztah zahrnuje návštěvy biografu, procházky přírodou a dialogy, ve kterých úsporným jazykem promlouvá velká láska. Tong však náhle zmizí. Ve druhém filmu se Keng ocitá v džungli, kde má ulovit nadpřirozeného a děsivého tygra. Temná džungle je však domovem duchů a dalších tajemných bytostí. Tropická nemoc je pro mě filmem, díky kterému jsem se spojil s panenskou krajinou a jejími mystérii. Je to vzpomínka na lásku a temnotu zároveň, říká k filmu režisér.
    66%
    Tropická nemoc jsou vlastně filmy dva. První z nich je dosti naturalistický milostný příběh dvou mužů, vojáka Kenga, který slouží na severovýchodě země, a jeho venkovského nevzdělaného přítele Tonga. Idylický vztah zahrnuje návštěvy biografu, procházky přírodou a dialogy, ve kterých úsporným jazykem promlouvá velká láska. Tong však náhle zmizí. Ve druhém filmu se Keng ocitá v džungli, kde má ulovit nadpřirozeného a děsivého tygra. Temná džungle je však domovem duchů a dalších tajemných bytostí. Tropická nemoc je pro mě filmem, díky kterému jsem se spojil s panenskou krajinou a jejími mystérii. Je to vzpomínka na lásku a temnotu zároveň, říká k filmu režisér.
    3
  • Rozkaz
    Rozkaz (2008)
    Film
    Evropa je v roce 1918 zničená první světovou válkou. Ve Finsku řádí občanská válka. Sociálně-demokratičtí Červení bojují proti Bílým silám konzervativního Senátu. Když se voják Aaro Harjula vrací z Německa, připojuje se k vládnímu vojsku, ale záhy je svědkem surových znásilnění a hromadných poprav. Jeho víra je otřesena. Náhodou potkává jednu revolucionářku a jeho život se obrací vzhůru nohama.
    Žánry:DramaHistorický
    62%
    Evropa je v roce 1918 zničená první světovou válkou. Ve Finsku řádí občanská válka. Sociálně-demokratičtí Červení bojují proti Bílým silám konzervativního Senátu. Když se voják Aaro Harjula vrací z Německa, připojuje se k vládnímu vojsku, ale záhy je svědkem surových znásilnění a hromadných poprav. Jeho víra je otřesena. Náhodou potkává jednu revolucionářku a jeho život se obrací vzhůru nohama.
    Žánry:DramaHistorický
    4
  • Love
    Love (2005)
    Film

    Bezútěšné akční drama odkrývá propletenec vztahů mezi jugoslávským nájemným vrahem s přezdívkou Strýček Váňa, jeho bývalou německou manželkou a jejím přítelem, který je newyorský policista. Středem snímku je Váňa, jehož minulost poznamenala balkánská válka a jenž se nyní z nouze živí jako nájemný vrah. Není však bezcitný, stále miluje svou bývalou partnerku, avšak nebezpečným a posedlým způsobem. Nelineárně vyprávěný film se odehrává v Brooklynu a Queensu, částech velkoměsta zaplněných imigranty a kriminálními živly. Příběh je nahlížen střídavě z pohledu všech tří hlavních postav, sleduje křížení jejich cest a z toho vyplývající násilné konflikty. Svou stavbou snímek připomíná proslulý epizodní film Amores perros (2000).
    [Zdroj: Febiofest 2008]

    58%

    Bezútěšné akční drama odkrývá propletenec vztahů mezi jugoslávským nájemným vrahem s přezdívkou Strýček Váňa, jeho bývalou německou manželkou a jejím přítelem, který je newyorský policista. Středem snímku je Váňa, jehož minulost poznamenala balkánská válka a jenž se nyní z nouze živí jako nájemný vrah. Není však bezcitný, stále miluje svou bývalou partnerku, avšak nebezpečným a posedlým způsobem. Nelineárně vyprávěný film se odehrává v Brooklynu a Queensu, částech velkoměsta zaplněných imigranty a kriminálními živly. Příběh je nahlížen střídavě z pohledu všech tří hlavních postav, sleduje křížení jejich cest a z toho vyplývající násilné konflikty. Svou stavbou snímek připomíná proslulý epizodní film Amores perros (2000).
    [Zdroj: Febiofest 2008]

    5
  • Twentynine Palms
    Twentynine Palms (2003)
    Film
    Dvacet devět palem představuje třetí režisérský počin francouzského režiséra Bruna Dumonta (L'Humanité, 1999, La Vie de Jésus, 1997). Milenecká národnostně a jazykově nesourodá dvojice (on asi Američan, ona asi francouzsky mluvící Ruska) se vydává do pouštní oázy Twentynine Palms prožít společný pobyt. Na půdorysu psychologického filmu je vytvářena tísnivá atmosféra ústící do překvapivého finále. Informace o probíhajícím ději jsou velmi redukovány, což nutí diváka aktivně si film domýšlet, aniž by to však vedlo k nalezení konečného interpretačního klíče či se podařilo zcela porozumět ději. Otevřeně pojatými sexuálními scénami se film přihlašuje k současné vlně podobně orientovaných snímků (viz např. Intimita, Romance X, Psí dny). Kulturní, popřípadě národnostní a jazykový střet přenáší režisér z roviny postav i na rovinu kinematografickou. Francouzský režisér natočil film v Americe s projevenou velkou znalostí americké filmové ikonografie. Dvacet devět palem svým soustředěním na krásy pouště ve vztahu k lidské sexualitě odkazuje na americký film Michelangela Antonioniho Zabriskie Point. Svým pojetím pustiny a cizoty a nebezpečnosti jí obývaných postav zas na Hitchcocka, Russe Meyera či na Boormanovo Vysvobození.
    Žánry:DramaHororRoad Movie
    55%
    Dvacet devět palem představuje třetí režisérský počin francouzského režiséra Bruna Dumonta (L'Humanité, 1999, La Vie de Jésus, 1997). Milenecká národnostně a jazykově nesourodá dvojice (on asi Američan, ona asi francouzsky mluvící Ruska) se vydává do pouštní oázy Twentynine Palms prožít společný pobyt. Na půdorysu psychologického filmu je vytvářena tísnivá atmosféra ústící do překvapivého finále. Informace o probíhajícím ději jsou velmi redukovány, což nutí diváka aktivně si film domýšlet, aniž by to však vedlo k nalezení konečného interpretačního klíče či se podařilo zcela porozumět ději. Otevřeně pojatými sexuálními scénami se film přihlašuje k současné vlně podobně orientovaných snímků (viz např. Intimita, Romance X, Psí dny). Kulturní, popřípadě národnostní a jazykový střet přenáší režisér z roviny postav i na rovinu kinematografickou. Francouzský režisér natočil film v Americe s projevenou velkou znalostí americké filmové ikonografie. Dvacet devět palem svým soustředěním na krásy pouště ve vztahu k lidské sexualitě odkazuje na americký film Michelangela Antonioniho Zabriskie Point. Svým pojetím pustiny a cizoty a nebezpečnosti jí obývaných postav zas na Hitchcocka, Russe Meyera či na Boormanovo Vysvobození.
    Žánry:DramaHororRoad Movie
    6
  • Suske en Wiske: De duistere diamant
    Suske en Wiske: De duistere diamant (2004)
    Film
    Suske, Wiske, Lambik a teta Sidonie pobývají na panství Ganzehoeve. Během procházky najdou Suske s Wiske dřevěnou krabičku s černým kamenem. Kámen dají Sidonii, která ho prodá baronovi. Druhý den leží Sidonie v posteli vážně nemocná. „Kdokoli se pokusí obohatit se tímto kamenem, zemře před příštím úplňkem, pokud kámen nebude vrácen alchymistovi.“ Suske a Wiske musí za každou cenu vrátit diamant alchymistovi. Požádají o pomoc profesora Barabase a pomocí stroje času se vrátí do 15. století. Tím začíná jejich napínavé pátrání.
    47%
    Suske, Wiske, Lambik a teta Sidonie pobývají na panství Ganzehoeve. Během procházky najdou Suske s Wiske dřevěnou krabičku s černým kamenem. Kámen dají Sidonii, která ho prodá baronovi. Druhý den leží Sidonie v posteli vážně nemocná. „Kdokoli se pokusí obohatit se tímto kamenem, zemře před příštím úplňkem, pokud kámen nebude vrácen alchymistovi.“ Suske a Wiske musí za každou cenu vrátit diamant alchymistovi. Požádají o pomoc profesora Barabase a pomocí stroje času se vrátí do 15. století. Tím začíná jejich napínavé pátrání.
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.