?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

K. Mikhajlov: Filmy a seriály

  • Nasredin v Buchaře
    Nasredin v Buchaře (1943)
    Film
    70%
    1
  • Pedagogická poema
    Pedagogická poema (1955)
    Film
    Celovečerní sovětský barevný umělecký film byl natočen podle strhujícího románu zakladatele humanitní sovětské pedagogiky A. S. Makarenka, známého u nás pod názvem „Začínáme žít“. Velký pedagog-spisovatel napsal „Pedagogickou poemu“ vlastně historii pracovní kolonie pro bezprizorné, jejímž vedením byl v r. 1920 pověřen sovětskou vládou; v působivém líčení nevšedních situací ze života kolonie a ve znamenitých charakterových studiích desítek chovanců sleduje spisovatel hlavní myšlenku, kterou se při své pedagogické práci řídil a která se stala základem sovětské pedagogiky – úlohu pracovního kolektivu při vytváření a formování lidského charakteru. Filmoví zpracovatelé vybrali s poměrným úspěchem pro film právě ty nejvýraznější scény, v nichž se tato myšlenka nejjasněji odráží. (FILMOVÝ PŘEHLED 39 / 1956)
    Žánry:Drama
    61%
    Celovečerní sovětský barevný umělecký film byl natočen podle strhujícího románu zakladatele humanitní sovětské pedagogiky A. S. Makarenka, známého u nás pod názvem „Začínáme žít“. Velký pedagog-spisovatel napsal „Pedagogickou poemu“ vlastně historii pracovní kolonie pro bezprizorné, jejímž vedením byl v r. 1920 pověřen sovětskou vládou; v působivém líčení nevšedních situací ze života kolonie a ve znamenitých charakterových studiích desítek chovanců sleduje spisovatel hlavní myšlenku, kterou se při své pedagogické práci řídil a která se stala základem sovětské pedagogiky – úlohu pracovního kolektivu při vytváření a formování lidského charakteru. Filmoví zpracovatelé vybrali s poměrným úspěchem pro film právě ty nejvýraznější scény, v nichž se tato myšlenka nejjasněji odráží. (FILMOVÝ PŘEHLED 39 / 1956)
    Žánry:Drama
    2
  • Stalingradská bitva I
    Stalingradská bitva I (1949)
    Film
    Realisticky pojatý sovětský velkofilm popisuje ve dvou dílech osudové boje, které určily vývoj 2. světové války. Zatímco úvodní část zachycuje zoufalou obranu strategicky významného města na Volze, druhý film se soustředí na rozhodující ofenzivu Rudé armády proti hitlerovským vojskům. Generálové Vatutin, Rokossovskij a Jeremenko i celý sovětský lid do posledních sil nepolevili a dovedli nakonec protivníka ke kapitulaci. Stalingradská bitva měla ohromný politický i strategický význam a byla začátkem přelomu ve válečných událostech.
    Žánry:DramaVálečný
    55%
    Realisticky pojatý sovětský velkofilm popisuje ve dvou dílech osudové boje, které určily vývoj 2. světové války. Zatímco úvodní část zachycuje zoufalou obranu strategicky významného města na Volze, druhý film se soustředí na rozhodující ofenzivu Rudé armády proti hitlerovským vojskům. Generálové Vatutin, Rokossovskij a Jeremenko i celý sovětský lid do posledních sil nepolevili a dovedli nakonec protivníka ke kapitulaci. Stalingradská bitva měla ohromný politický i strategický význam a byla začátkem přelomu ve válečných událostech.
    Žánry:DramaVálečný
    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.