?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Paula Markovitch: Filmy a seriály

  • Sin remitente
    Sin remitente (1995)
    Film
    V tomto pesimistickém mexickém dramatu se osamělý, stárnoucí listonoš stane obětí krutého žertu. Potíže začínají, když si mrzutý pošťák Andre začne stěžovat na to, že jeho mladá sousedka Marianna má ve zvyku pouštět hlasitou hudbu pokaždé, když se baví s milencem. Aby se mu Marianna pomstila, začne mu posílat anonymní milostné dopisy. Starého muže záhadné dopisy zaujmou a najme si laciného detektiva, aby našel jejich autora. Detektiv je přesvědčen, že pachatelem je Teresita, ostřílená prostitutka, která se k plánu připojí, aby si vydělala nějaké peníze navíc. Andreho přítel a kolega se snaží Andreho varovat, že je to jen hra, ale jeho přítel je zamilovaný a neposlouchá. Mezitím se Marianna pokouší získat Luise Felipeho, tvrdého, necitelného bulvárního novináře, pro kterého fotí otřesné fotografie obětí vražd. Mariannu i Andreho čeká na konci příběhu nepříjemný osud.
    Žánry:Drama
    72%
    V tomto pesimistickém mexickém dramatu se osamělý, stárnoucí listonoš stane obětí krutého žertu. Potíže začínají, když si mrzutý pošťák Andre začne stěžovat na to, že jeho mladá sousedka Marianna má ve zvyku pouštět hlasitou hudbu pokaždé, když se baví s milencem. Aby se mu Marianna pomstila, začne mu posílat anonymní milostné dopisy. Starého muže záhadné dopisy zaujmou a najme si laciného detektiva, aby našel jejich autora. Detektiv je přesvědčen, že pachatelem je Teresita, ostřílená prostitutka, která se k plánu připojí, aby si vydělala nějaké peníze navíc. Andreho přítel a kolega se snaží Andreho varovat, že je to jen hra, ale jeho přítel je zamilovaný a neposlouchá. Mezitím se Marianna pokouší získat Luise Felipeho, tvrdého, necitelného bulvárního novináře, pro kterého fotí otřesné fotografie obětí vražd. Mariannu i Andreho čeká na konci příběhu nepříjemný osud.
    Žánry:Drama
    1
  • Kachní sezóna
    Kachní sezóna (2004)
    Film
    Tlatelolco, předměstí Mexico City. Neděle, 11 hodin ráno. Flama a Moko jsou čtrnáctiletí kluci, nejlepší kamarádi už od dětství. Před nimi je další nudná neděle: v prázdném bytě bez rodičů, s počítačovými hrami, pornočasopisy, kolou a objednanou pizzou. Zdánlivě klidný konec víkendu se však brzy změní v nečekaně bouřlivý den. Nejdřív vypadne elektrický proud. Pak se objeví sousedka Rita, která chce použít jejich troubu, aby upekla narozeninový dort. Krátce nato dorazí roznášeč pizzy Ulises - ovšem o 11 vteřin později, než měl. Odmítá ale odejít bez zaplacení... Za zdánlivě banálními předměty každodenního života, jako jsou rodinné album, nevydařený dort, počítačová kopaná nebo ošklivý obraz s motivem kachen, se ukrývají skutečná témata filmu: rozvod rodičů, osamělost, zmatek dospívání, přátelství a sexualita stejně jako frustrace dospělých. Nízkorozpočtová černobílá komedie plná absurdního humoru, vtipných dialogů a naprosto přirozených hereckých výkonů. (MFF Karlovy Vary)

    Panelákový byt a výpadek proudu, to zas bude neděle!
    Je neděle, 11 hodin dopoledne a Flamova matka musí někam odejít. Zdá se, že Flama a Moko mají před sebou neděli snů. Prázdný byt, playstation, coca-cola a pizza, co jim může chybět? Ale jen do chvíle, než vypadne proud. Jeden panelákový byt, čtyři mladí, tři z toho ještě děti a nekonečná neděle. To je prostor, v němž debutující mexický režisér Fernando Eimbecke rozehrál svou hořkou černobílou teenagerovskou komedii. Natolik oslnila domácí publikum, že získala 11 z 12 možných výročních filmových cen Ariel a 8 cen na Mexickém filmovém festivalu v Guadalajaře 2004 a stejně tak byla s úspěchem uvedena na mnohých zahraničních festivalech, včetně MFF Karlovy Vary. Kromě nesmírně civilních hereckých výkonů mladých herců, po zásluze též oceněných, a skvělé hudbě, která rovněž velmi podstatně vytváří atmosféru tohoto jen zdánlivě nenápadného filmu, je tu nejpozoruhodnější zejména Eimbeckova režie. Dlouhé pasáže, v nichž se mezi postavami zdánlivě nic neděje, střídané směšnosmutnými akcemi zdánlivého veselí, zkomponované k sobě jako hudební skladba, v jejichž rytmu a souzvuku vycházejí najevo další plány, vytvářejí až neuvěřitelně pravdivý portrét dvou teenagerů s jejich problémy, dívky odvedle, jejíž rodiče zapomněli na její narozeniny, a mladíka, který přichází na to, že vlastně nedělá co, skutečně chce. Čas, kdy ti čtyři čekají, až zase zapnou elektřinu a oživí umělý svět všech jejich berliček a pomocníků, se stane z původně nuceného zabíjení nudy jednou z nejzajímavějších chvil jejich dosavadních životů. Zbaveni záchytného systému rutinních činností náhle jednají sami za sebe a nacházejí sílu vyslovit své problémy především sami před sebou.
    Eimbeckův hraný debut patří rozhodně k tomu nejlepšímu, co v poslední době na i tak zajímavém filmovém prostoru mexické kinematografie vzniklo. (Česká televize)
    Žánry:Komedie
    71%
    Tlatelolco, předměstí Mexico City. Neděle, 11 hodin ráno. Flama a Moko jsou čtrnáctiletí kluci, nejlepší kamarádi už od dětství. Před nimi je další nudná neděle: v prázdném bytě bez rodičů, s počítačovými hrami, pornočasopisy, kolou a objednanou pizzou. Zdánlivě klidný konec víkendu se však brzy změní v nečekaně bouřlivý den. Nejdřív vypadne elektrický proud. Pak se objeví sousedka Rita, která chce použít jejich troubu, aby upekla narozeninový dort. Krátce nato dorazí roznášeč pizzy Ulises - ovšem o 11 vteřin později, než měl. Odmítá ale odejít bez zaplacení... Za zdánlivě banálními předměty každodenního života, jako jsou rodinné album, nevydařený dort, počítačová kopaná nebo ošklivý obraz s motivem kachen, se ukrývají skutečná témata filmu: rozvod rodičů, osamělost, zmatek dospívání, přátelství a sexualita stejně jako frustrace dospělých. Nízkorozpočtová černobílá komedie plná absurdního humoru, vtipných dialogů a naprosto přirozených hereckých výkonů. (MFF Karlovy Vary)

    Panelákový byt a výpadek proudu, to zas bude neděle!
    Je neděle, 11 hodin dopoledne a Flamova matka musí někam odejít. Zdá se, že Flama a Moko mají před sebou neděli snů. Prázdný byt, playstation, coca-cola a pizza, co jim může chybět? Ale jen do chvíle, než vypadne proud. Jeden panelákový byt, čtyři mladí, tři z toho ještě děti a nekonečná neděle. To je prostor, v němž debutující mexický režisér Fernando Eimbecke rozehrál svou hořkou černobílou teenagerovskou komedii. Natolik oslnila domácí publikum, že získala 11 z 12 možných výročních filmových cen Ariel a 8 cen na Mexickém filmovém festivalu v Guadalajaře 2004 a stejně tak byla s úspěchem uvedena na mnohých zahraničních festivalech, včetně MFF Karlovy Vary. Kromě nesmírně civilních hereckých výkonů mladých herců, po zásluze též oceněných, a skvělé hudbě, která rovněž velmi podstatně vytváří atmosféru tohoto jen zdánlivě nenápadného filmu, je tu nejpozoruhodnější zejména Eimbeckova režie. Dlouhé pasáže, v nichž se mezi postavami zdánlivě nic neděje, střídané směšnosmutnými akcemi zdánlivého veselí, zkomponované k sobě jako hudební skladba, v jejichž rytmu a souzvuku vycházejí najevo další plány, vytvářejí až neuvěřitelně pravdivý portrét dvou teenagerů s jejich problémy, dívky odvedle, jejíž rodiče zapomněli na její narozeniny, a mladíka, který přichází na to, že vlastně nedělá co, skutečně chce. Čas, kdy ti čtyři čekají, až zase zapnou elektřinu a oživí umělý svět všech jejich berliček a pomocníků, se stane z původně nuceného zabíjení nudy jednou z nejzajímavějších chvil jejich dosavadních životů. Zbaveni záchytného systému rutinních činností náhle jednají sami za sebe a nacházejí sílu vyslovit své problémy především sami před sebou.
    Eimbeckův hraný debut patří rozhodně k tomu nejlepšímu, co v poslední době na i tak zajímavém filmovém prostoru mexické kinematografie vzniklo. (Česká televize)
    Žánry:Komedie
    2
  • Jezero Tahoe
    Jezero Tahoe (2008)
    Film
    65%
    3
  • Bedna
    Bedna (2021)
    Film

    Osiřelý Hatzin přijíždí na sever Mexika vyzvednout ostatky svého otce. Místo zármutku však přichází popření bolestné reality. Chlapec se upne na statného verbíře dělníků a najde v něm náhradního rodiče i dočasného chlebodárce. V šedé ekonomice levné námezdní práce jsou ale ztráty na životech na denním pořádku a zarputilou touhu zbohatnout často doprovází zločin. Oceňovaný režisér Lorenzo Vigas se po svém triumfu na festivalu v Benátkách vrací s další subtilní studií otcovských autorit a ztracených zranitelných duší, jež k nim intuitivně tíhnou. Potřebu dominantní mužské figury diagnostikuje jako typickou nemoc latinskoamerických zemí. To nejpodstatnější v podobě jemných niterných pochodů zde ale zachycuje v uhrančivé kamenné tváři mladého neherce Hatzína Navarreteho. (MFF Karlovy Vary)

    Žánry:Drama
    63%

    Osiřelý Hatzin přijíždí na sever Mexika vyzvednout ostatky svého otce. Místo zármutku však přichází popření bolestné reality. Chlapec se upne na statného verbíře dělníků a najde v něm náhradního rodiče i dočasného chlebodárce. V šedé ekonomice levné námezdní práce jsou ale ztráty na životech na denním pořádku a zarputilou touhu zbohatnout často doprovází zločin. Oceňovaný režisér Lorenzo Vigas se po svém triumfu na festivalu v Benátkách vrací s další subtilní studií otcovských autorit a ztracených zranitelných duší, jež k nim intuitivně tíhnou. Potřebu dominantní mužské figury diagnostikuje jako typickou nemoc latinskoamerických zemí. To nejpodstatnější v podobě jemných niterných pochodů zde ale zachycuje v uhrančivé kamenné tváři mladého neherce Hatzína Navarreteho. (MFF Karlovy Vary)

    Žánry:Drama
    4

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.