Woo-hyung Kim: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Woo-hyung Kim: Filmy a seriály

  • 1987
    1987 (2017)
    Film
    V Koreji roku 1987, pod nadvládou utlačovatelského vojenského režimu, je během policejního výslechu s použitím mučení zabit student vysoké školy. Vládní úředníci se snaží smrt utajit a nařídí zpopelnění těla. Prokurátor, který má podepsat souhlas se zpopelněním, zpochybňuje úmrtí 21letého mladíka na infarkt a začíná případ vyšetřovat, aby zjistil pravdu. Navzdory systematické snaze umlčet všechny zúčastněné se pravda dostane na světlo a vyvolá vlnu veřejného pobouření.
    Žánry:DramaHistorickýRetro
    78%
    V Koreji roku 1987, pod nadvládou utlačovatelského vojenského režimu, je během policejního výslechu s použitím mučení zabit student vysoké školy. Vládní úředníci se snaží smrt utajit a nařídí zpopelnění těla. Prokurátor, který má podepsat souhlas se zpopelněním, zpochybňuje úmrtí 21letého mladíka na infarkt a začíná případ vyšetřovat, aby zjistil pravdu. Navzdory systematické snaze umlčet všechny zúčastněné se pravda dostane na světlo a vyvolá vlnu veřejného pobouření.
    Žánry:DramaHistorickýRetro
    1
  • Malá bubenice
    Malá bubenice (2018)
    Minisérie
    75%
    2
  • Přední linie
    Přední linie (2011)
    Film
    V posledních dnech korejské války, kdy již probíhala mírová jednání, přijíždí armádní komisař k jednotce, která nadále svádí boje o strategický bod, jenž má rozhodnout o nové hranici mezi Severem a Jihem. Zatímco vyšetřuje okolnosti zabití velitele, poznává komisař vztahy mezi vojáky uvnitř jednotky, ale i napříč frontovou linií. Podobně jako ve svém druhém filmu, akčním thrilleru Secret Reunion, se režisér Jang Hoon věnuje otázce rozdělení Korejského poloostrova. Ačkoli hlavní atrakcí tohoto válečného eposu jsou spektakulární sekvence ukazující peklo války, hlavní silou vyprávění jsou působivě vykreslené charaktery na obou stranách bitevního pole.
    Režie:Hun Jang
    74%
    V posledních dnech korejské války, kdy již probíhala mírová jednání, přijíždí armádní komisař k jednotce, která nadále svádí boje o strategický bod, jenž má rozhodnout o nové hranici mezi Severem a Jihem. Zatímco vyšetřuje okolnosti zabití velitele, poznává komisař vztahy mezi vojáky uvnitř jednotky, ale i napříč frontovou linií. Podobně jako ve svém druhém filmu, akčním thrilleru Secret Reunion, se režisér Jang Hoon věnuje otázce rozdělení Korejského poloostrova. Ačkoli hlavní atrakcí tohoto válečného eposu jsou spektakulární sekvence ukazující peklo války, hlavní silou vyprávění jsou působivě vykreslené charaktery na obou stranách bitevního pole.
    Režie:Hun Jang
    3
  • Amsal
    Amsal (2015)
    Film
    73%
    4
  • Geuddae geusaramdeul
    Geuddae geusaramdeul (2005)
    Film
    70%
    5
  • Geunom moksori
    Geunom moksori (2007)
    Film
    Jednoho dne zmizí beze stopy jediný syn slavného televizního hlasatele Han Kyung-bae. Zanedlouho zavolá únosce matce a požaduje výkupné 100 000 dolarů. Policie přidělí k případu zkušeného inspektora a sestaví špičkový tým, který bude pracovat pod jeho vedením. Únosce však policii neustále přelstívá a pokračuje ve volání rodičům s dalšími instrukcemi pro předání peněz.
    Žánry:DramaThrillerRetro
    69%
    Jednoho dne zmizí beze stopy jediný syn slavného televizního hlasatele Han Kyung-bae. Zanedlouho zavolá únosce matce a požaduje výkupné 100 000 dolarů. Policie přidělí k případu zkušeného inspektora a sestaví špičkový tým, který bude pracovat pod jeho vedením. Únosce však policii neustále přelstívá a pokračuje ve volání rodičům s dalšími instrukcemi pro předání peněz.
    Žánry:DramaThrillerRetro
    6
  • Haepi endeu
    Haepi endeu (1999)
    Film
    68%
    7
  • Kateu
    Kateu (2014)
    Film
    68%
    8
  • Manchoo
    Manchoo (2011)
    Film
    Anna se ve vězení dozví, že její matka zemřela v Seattlu. Správa věznice Anně udělí třídenní propustku, aby se mohla zúčastnit pohřbu. Anna se vydává na dlouhou cestu do Seattlu. Hoon je korejský imigrant, který pracuje jako gigolo a je na útěku před rozzuřeným manželem bohaté klientky. Tyto dvě zdánlivě ztracené duše spolu stráví tři nezapomenutelné dny.
    Žánry:Drama
    66%
    Anna se ve vězení dozví, že její matka zemřela v Seattlu. Správa věznice Anně udělí třídenní propustku, aby se mohla zúčastnit pohřbu. Anna se vydává na dlouhou cestu do Seattlu. Hoon je korejský imigrant, který pracuje jako gigolo a je na útěku před rozzuřeným manželem bohaté klientky. Tyto dvě zdánlivě ztracené duše spolu stráví tři nezapomenutelné dny.
    Žánry:Drama
    9
  • Paju
    Paju (2009)
    Film
    63%
    10
  • Cesta samuraje
    Cesta samuraje (2010)
    Film
    • Prima Plus
    Mistr šermu Yang odmítne v Číně zabít nemluvně z nepřátelského klanu, a tak i s dítětem uprchne do amerického městečka na Divokém západě. Vzdá se svého meče a zařekne se, že bude dítě vychovávat v klidu a v míru. Yang se zde spřátelí s místním opilcem Ronaldem a tajemnou vrhačkou nožů Lynne, která se chce pomstít jistému plukovníkovi, který vyvraždil její rodinu. Když se plukovník vrátí do města, aby zde zase napáchal spoušť, Yang opět tasí svůj meč, aby ochránil své nové přátele. Boj však bohužel přiláká i členy Yangova bývalého vražedného klanu. Zvládne Yang se svými novými přáteli ochránit obyvatele městečka i život dítěte?
    62%
    Mistr šermu Yang odmítne v Číně zabít nemluvně z nepřátelského klanu, a tak i s dítětem uprchne do amerického městečka na Divokém západě. Vzdá se svého meče a zařekne se, že bude dítě vychovávat v klidu a v míru. Yang se zde spřátelí s místním opilcem Ronaldem a tajemnou vrhačkou nožů Lynne, která se chce pomstít jistému plukovníkovi, který vyvraždil její rodinu. Když se plukovník vrátí do města, aby zde zase napáchal spoušť, Yang opět tasí svůj meč, aby ochránil své nové přátele. Boj však bohužel přiláká i členy Yangova bývalého vražedného klanu. Zvládne Yang se svými novými přáteli ochránit obyvatele městečka i život dítěte?
    11
  • Eolguleobtneun minyeo
    Eolguleobtneun minyeo (2004)
    Film
    62%
    12
  • Chuť peněz
    Chuť peněz (2012)
    Film
    Ve vlivné korejské rodinné firmě pracuje mladý Jang Joo-young. Při práci asistenta postupně získává důvěru nadřízených a záhy zjišťuje, že rodinný podnik nefunguje na zcela legální bázi. V pozadí stojí nemilosrdná Keum-ok, jež tahá za všechny nitky a ovládá i své děti a manžela. Ten se však rozhodne opustit život peněz, kterým ve skutečnosti opovrhuje, s čímž Keum-ok ostře nesouhlasí. Oceňovaný režisér Sang-soo Im prostřednictvím postavy sekretáře chytře vykresluje aroganci, nemorálnost a zneužívání moci v dnešním světě. Snímek se v minulém roce objevil v hlavní soutěži na festivalu v Cannes. (Febiofest)
    58%
    Ve vlivné korejské rodinné firmě pracuje mladý Jang Joo-young. Při práci asistenta postupně získává důvěru nadřízených a záhy zjišťuje, že rodinný podnik nefunguje na zcela legální bázi. V pozadí stojí nemilosrdná Keum-ok, jež tahá za všechny nitky a ovládá i své děti a manžela. Ten se však rozhodne opustit život peněz, kterým ve skutečnosti opovrhuje, s čímž Keum-ok ostře nesouhlasí. Oceňovaný režisér Sang-soo Im prostřednictvím postavy sekretáře chytře vykresluje aroganci, nemorálnost a zneužívání moci v dnešním světě. Snímek se v minulém roce objevil v hlavní soutěži na festivalu v Cannes. (Febiofest)
    13
  • Baramnan gajok
    Baramnan gajok (2003)
    Film
    Bývalá korejská tanečnice Hojung zůstala po sňatku doma, ale zvlášť v poslední době se cítí hluboce nešťastná. Má na starost domácnost, sedmiletého adoptivního syna Sooina, excentrického tchána, který se příliš často napije, a tchyni, jež dává chlapci jasně najevo, že není jejím skutečným vnukem. Manžel Youngjak je dobře situovaný právník, ale přestože se na první pohled zdá, že tato rodina nemá žádné problémy, ve skutečnosti prožívá hlubokou krizi. Film vypovídá bez falešného sentimentu o ztracených iluzích střední třídy i o úpadku tradičních rodinných hodnot v dnešní Koreji a je pozoruhodný nejen otevřeným pohledem na sexuální frustraci hlavních hrdinů, ale také hereckým výkonem Moon So-ri, která na MFF v Benátkách 2002 získala Cenu za nejlepší ženský herecký výkon ve filmu Oáza. Myslím si, že neviditelné zdi, které rozdělují rodiny a odcizují jejich členy, dnes najdete na celém světě, říká představitelka Hojung, a právě proto mohou diváci k postavám tohoto příběhu cítit sympatie i porozumění.
    Žánry:Drama
    58%
    Bývalá korejská tanečnice Hojung zůstala po sňatku doma, ale zvlášť v poslední době se cítí hluboce nešťastná. Má na starost domácnost, sedmiletého adoptivního syna Sooina, excentrického tchána, který se příliš často napije, a tchyni, jež dává chlapci jasně najevo, že není jejím skutečným vnukem. Manžel Youngjak je dobře situovaný právník, ale přestože se na první pohled zdá, že tato rodina nemá žádné problémy, ve skutečnosti prožívá hlubokou krizi. Film vypovídá bez falešného sentimentu o ztracených iluzích střední třídy i o úpadku tradičních rodinných hodnot v dnešní Koreji a je pozoruhodný nejen otevřeným pohledem na sexuální frustraci hlavních hrdinů, ale také hereckým výkonem Moon So-ri, která na MFF v Benátkách 2002 získala Cenu za nejlepší ženský herecký výkon ve filmu Oáza. Myslím si, že neviditelné zdi, které rozdělují rodiny a odcizují jejich členy, dnes najdete na celém světě, říká představitelka Hojung, a právě proto mohou diváci k postavám tohoto příběhu cítit sympatie i porozumění.
    Žánry:Drama
    14
  • Boonnoui yoonrihak
    Boonnoui yoonrihak (2013)
    Film
    55%
    15
  • Zabij systém
    Zabij systém (2002)
    Film
    52%
    16
  • Gojitmal
    Gojitmal (2000)
    Film
    Pověz mi lež, prosí titul románu korejského spisovatele Jang Jung Ila, který autorovi po svém vydání v roce 1996 vynesl půlroční nucenou stáž v jihokorejském vězení. Skandální kniha plná explicitní perverze se o tři roky později stala inspirací pro režiséra Jang Sun Wooa, jenž ji využil jako východisko pro svou kvazi-dokumentární utopii Lži, jíž definoval tím, o čem sníme (skoro) všichni: život, to je žrát a píchat. A nechodit do práce. Snímek je složen takřka výhradně ze sexuální akcí nabitých setkání osmatřicetiletého sochaře Y a osmnáctileté studentky-panny J v hotelových pokojích, odosobněných jako jejich jména. Postupná deflorace tří klíčových otvorů (doprovázená roztomilými cedulkami First Hole, Second Hole atd.) zvolna přechází ve festival slastně bolestivých praktik - tajným fetišem jihokorejské školačky jsou totiž rozličné formy bití. Úctyhodný arsenál bambusových tyčí, prutů, holí a násad během filmu nepřetržitě získává na objemu, vše se stupňuje, čerstvě protržená panna se mění v dominu a ze skulptorovy touhy se stává nezvladatelná obsese. Soft-coreový žánr se sadomasochistickými prvky pojímaný důsledně ve stylu cinema-verité, s místy epileptickou ruční kamerou a chladně pulsujícím techno soundtrackem ještě rozrušují řídké zcizovací efekty a sebereflexivní momenty: podivuhodné úvodní interview s oběma z představitelů (třiadvacetiletá modelka Kim Tae Jeon a třiačtyřicetiletý Lee Sang Hyun, povoláním opravdu sochař) nebo náhlý vstup režiséra do vypjaté scény. Sex a násilí se tu dobrovolně děje nejen pro zvrhlé potěšení samo, ale také proti minulým i budoucím cenzorům, kteří by je chtěli pokrytecky potírat. Lhářem tu není kamera, ani protagonisté a (vyjma samého závěru) dokonce ani postavy samy, nýbrž schizofrenní společenské klima, v němž sexuální perzekuce a skrytá perverze jedno zpocené tělo jsou. (text Aleš Stuchlý pro Festival Otrlého Diváka II.)
    Žánry:DramaErotický
    51%
    Pověz mi lež, prosí titul románu korejského spisovatele Jang Jung Ila, který autorovi po svém vydání v roce 1996 vynesl půlroční nucenou stáž v jihokorejském vězení. Skandální kniha plná explicitní perverze se o tři roky později stala inspirací pro režiséra Jang Sun Wooa, jenž ji využil jako východisko pro svou kvazi-dokumentární utopii Lži, jíž definoval tím, o čem sníme (skoro) všichni: život, to je žrát a píchat. A nechodit do práce. Snímek je složen takřka výhradně ze sexuální akcí nabitých setkání osmatřicetiletého sochaře Y a osmnáctileté studentky-panny J v hotelových pokojích, odosobněných jako jejich jména. Postupná deflorace tří klíčových otvorů (doprovázená roztomilými cedulkami First Hole, Second Hole atd.) zvolna přechází ve festival slastně bolestivých praktik - tajným fetišem jihokorejské školačky jsou totiž rozličné formy bití. Úctyhodný arsenál bambusových tyčí, prutů, holí a násad během filmu nepřetržitě získává na objemu, vše se stupňuje, čerstvě protržená panna se mění v dominu a ze skulptorovy touhy se stává nezvladatelná obsese. Soft-coreový žánr se sadomasochistickými prvky pojímaný důsledně ve stylu cinema-verité, s místy epileptickou ruční kamerou a chladně pulsujícím techno soundtrackem ještě rozrušují řídké zcizovací efekty a sebereflexivní momenty: podivuhodné úvodní interview s oběma z představitelů (třiadvacetiletá modelka Kim Tae Jeon a třiačtyřicetiletý Lee Sang Hyun, povoláním opravdu sochař) nebo náhlý vstup režiséra do vypjaté scény. Sex a násilí se tu dobrovolně děje nejen pro zvrhlé potěšení samo, ale také proti minulým i budoucím cenzorům, kteří by je chtěli pokrytecky potírat. Lhářem tu není kamera, ani protagonisté a (vyjma samého závěru) dokonce ani postavy samy, nýbrž schizofrenní společenské klima, v němž sexuální perzekuce a skrytá perverze jedno zpocené tělo jsou. (text Aleš Stuchlý pro Festival Otrlého Diváka II.)
    Žánry:DramaErotický
    17

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.