?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kader Kada: Filmy a seriály

  • All Your Faces
    All Your Faces (2023)
    FilmRole: Nassim's Father
    Francouzské programy restorativní justice nabízejí od roku 2014 bezpečný prostor pro dialog mezi pachateli a oběťmi pod dohledem. Grégoire, Nawelle a Sabine, oběti loupeží a násilných přepadení, souhlasí s účastí v jedné z těchto diskusních skupin společně s pachateli Nassimem, Issou a Thomasem, kteří byli odsouzeni za násilné loupeže. Chloé, oběť sexuálního zneužívání v dětství, se mezitím připravuje na dialog se svým agresorem poté, co zjistila, že se vrátil do města.
    Žánry:Drama
    76%
    Francouzské programy restorativní justice nabízejí od roku 2014 bezpečný prostor pro dialog mezi pachateli a oběťmi pod dohledem. Grégoire, Nawelle a Sabine, oběti loupeží a násilných přepadení, souhlasí s účastí v jedné z těchto diskusních skupin společně s pachateli Nassimem, Issou a Thomasem, kteří byli odsouzeni za násilné loupeže. Chloé, oběť sexuálního zneužívání v dětství, se mezitím připravuje na dialog se svým agresorem poté, co zjistila, že se vrátil do města.
    Žánry:Drama
    1
  • Vivre me tue
    Vivre me tue (2002)
    Film
    Paul je chytrý Francouz se severoafrickými kořeny a univerzitním vzděláním. Má dar řeči, ale nedaří se mu najít práci, která by odpovídala jeho schopnostem. Nakonec žije v jednopokojovém bytě a snaží se přežít, přičemž chodí na jedno bezvýsledné pracovní interview za druhým. Během nich se snaží zapůsobit na potenciální zaměstnavatele tím, že svou práci rozvozce pizzy přeměňuje v barvitou historku o tom, jak kompletně zreformoval celý pizzový řetězec. Ale v určitém bodě se zdá, že ho vždycky "prokouknou". Uklidnění nachází v boxerském ringu. Jeho bratr Daniel, který je tajně gay, má také potíže najít své místo ve světě. Tráví veškerý čas posilováním a bere nebezpečné drogy, aby vylepšil svou postavu. Sní o tom, že bude dalším Schwarzeneggerem, ale je nucen spokojit se s ponižující prací "hvězdy" v hamburském sex klubu. Inspirováno románem Jacka-Alaina Légera.
    Žánry:Drama
    66%
    Paul je chytrý Francouz se severoafrickými kořeny a univerzitním vzděláním. Má dar řeči, ale nedaří se mu najít práci, která by odpovídala jeho schopnostem. Nakonec žije v jednopokojovém bytě a snaží se přežít, přičemž chodí na jedno bezvýsledné pracovní interview za druhým. Během nich se snaží zapůsobit na potenciální zaměstnavatele tím, že svou práci rozvozce pizzy přeměňuje v barvitou historku o tom, jak kompletně zreformoval celý pizzový řetězec. Ale v určitém bodě se zdá, že ho vždycky "prokouknou". Uklidnění nachází v boxerském ringu. Jeho bratr Daniel, který je tajně gay, má také potíže najít své místo ve světě. Tráví veškerý čas posilováním a bere nebezpečné drogy, aby vylepšil svou postavu. Sní o tom, že bude dalším Schwarzeneggerem, ale je nucen spokojit se s ponižující prací "hvězdy" v hamburském sex klubu. Inspirováno románem Jacka-Alaina Légera.
    Žánry:Drama
    2
  • Přepadení
    Přepadení (2011)
    FilmRole: Ninja Negotiator
    V prosinci 1994 čtyři teroristé Ozbrojené islámské skupiny (GIA) unesli letadlo společnosti Air France z letiště v Alžíru s 227 osobami na palubě. Teroristé požadovali osvobození svých spolubojovníků a okamžitý vzlet letadla. Teprve po dlouhých diplomatických vyjednáváních mezi francouzskou a alžírskou vládou a popravě 3 cestujících opustilo letadlo Alžír, muselo však přistát na letišti v Marseilles-Provence, protože nemělo dostatek paliva pro let do Paříže. Film sleduje tři postavy, Thierryho, člena GIGN, Carole Jeanton, ambiciózní technokratku z ministerstva zahraničí a Yahiu Abdallaha, odhodlaného džihádistu. Tento film je založen na skutečných událostech, ke kterým došlo na letu Air France 8969 24. prosince 1994 a sledovalo je v přímém přenosu 21 milionů diváků.
    60%
    V prosinci 1994 čtyři teroristé Ozbrojené islámské skupiny (GIA) unesli letadlo společnosti Air France z letiště v Alžíru s 227 osobami na palubě. Teroristé požadovali osvobození svých spolubojovníků a okamžitý vzlet letadla. Teprve po dlouhých diplomatických vyjednáváních mezi francouzskou a alžírskou vládou a popravě 3 cestujících opustilo letadlo Alžír, muselo však přistát na letišti v Marseilles-Provence, protože nemělo dostatek paliva pro let do Paříže. Film sleduje tři postavy, Thierryho, člena GIGN, Carole Jeanton, ambiciózní technokratku z ministerstva zahraničí a Yahiu Abdallaha, odhodlaného džihádistu. Tento film je založen na skutečných událostech, ke kterým došlo na letu Air France 8969 24. prosince 1994 a sledovalo je v přímém přenosu 21 milionů diváků.
    3
  • Pěstuj si pravačku
    Pěstuj si pravačku (1987)
    FilmRole: Arab
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    57%
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    4
  • Le prix du succès
    Le prix du succès (2017)
    FilmRole: Kader
    56%
    5
  • Union sacrée, L'
    Union sacrée, L' (1988)
    Film
    47%
    6

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.