?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kazuo Ishikawa: Filmy a seriály

  • Hostinec v Tokiu
    Hostinec v Tokiu (1935)
    Film
    Hostinec v Tokiu je posledním Ozuovým dochovaným němým filmem, stejně jako posledním snímkem o potulném dělníkovi Kihačim, jenž se tentokrát s dvěma synky během hospodářské krize snaží najít práci a pomoci svobodné matce, jež si získá jeho soucit. Jde přitom o mistrovské dílo s řadou rysů Ozuových pozdějších, konceptuálnějších snímků. (LFŠ)
    Žánry:Drama
    75%
    Hostinec v Tokiu je posledním Ozuovým dochovaným němým filmem, stejně jako posledním snímkem o potulném dělníkovi Kihačim, jenž se tentokrát s dvěma synky během hospodářské krize snaží najít práci a pomoci svobodné matce, jež si získá jeho soucit. Jde přitom o mistrovské dílo s řadou rysů Ozuových pozdějších, konceptuálnějších snímků. (LFŠ)
    Žánry:Drama
    1
  • Náhlé vnuknutí
    Náhlé vnuknutí (1933)
    Film
    Náhlé vnuknutí je v kontextu Ozuovy kariéry důležitým snímkem nejen pro své umělecké kvality experimentu s epizodickým vyprávěním, ale i tematicky a produkčně. Šlo totiž o počátek jeho série němých filmů z nečekaného prostředí, která sdílí typově podobnou postavu téhož jména, jež ovšem toutéž postavou není. (Letní filmová škola Uherské Hradiště)
    Žánry:Drama
    70%
    Náhlé vnuknutí je v kontextu Ozuovy kariéry důležitým snímkem nejen pro své umělecké kvality experimentu s epizodickým vyprávěním, ale i tematicky a produkčně. Šlo totiž o počátek jeho série němých filmů z nečekaného prostředí, která sdílí typově podobnou postavu téhož jména, jež ovšem toutéž postavou není. (Letní filmová škola Uherské Hradiště)
    Žánry:Drama
    2
  • Polapená dívka
    Polapená dívka (1933)
    Film
    Je v pořádku o Polapené dívce tvrdit, že koketuje s motivy a postupy západních žánrů jako gangsterka nebo kriminální film. Ozu je nicméně uchopuje skrze ty motivy a postupy, které zajímaly hlavně jeho samotného, což ze snímku činí hlavně estetickou diskusi s hollywoodskými konvencemi spíše než jejich prostou variaci. (Letní filmová škola Uherské Hradiště)
    Žánry:DramaGangsterka
    67%
    Je v pořádku o Polapené dívce tvrdit, že koketuje s motivy a postupy západních žánrů jako gangsterka nebo kriminální film. Ozu je nicméně uchopuje skrze ty motivy a postupy, které zajímaly hlavně jeho samotného, což ze snímku činí hlavně estetickou diskusi s hollywoodskými konvencemi spíše než jejich prostou variaci. (Letní filmová škola Uherské Hradiště)
    Žánry:DramaGangsterka
    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.