Hiroko Fuji: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Hiroko Fuji: Filmy a seriály

  • Odsouzená Střela
    Odsouzená Střela (1975)
    FilmRole: Female Teacher
    69%
    1
  • Hijirimen bakuto
    Hijirimen bakuto (1972)
    FilmRole: Omon
    Se svou první láskou, která rozkvetla na bitevním poli jejího srdce, a s krátkým mečem a pouzdrem na pilulky jako zbraněmi, putuje hráčka Okatsu, zvaná Lilie tygří, od herny k herně. Kolem ní se pohybují Omon, hvězdný samotářský hráč na útěku; Onaka, zloděj, který chce Okatsu pomstít smrt svého otce; Ohide, tatér, jehož záda pokrývá dračí tetování; a Oryu, mladá dívka prodaná do nevěstince hazardní rodiny.
    Žánry:AkčníKrimi
    68%
    Se svou první láskou, která rozkvetla na bitevním poli jejího srdce, a s krátkým mečem a pouzdrem na pilulky jako zbraněmi, putuje hráčka Okatsu, zvaná Lilie tygří, od herny k herně. Kolem ní se pohybují Omon, hvězdný samotářský hráč na útěku; Onaka, zloděj, který chce Okatsu pomstít smrt svého otce; Ohide, tatér, jehož záda pokrývá dračí tetování; a Oryu, mladá dívka prodaná do nevěstince hazardní rodiny.
    Žánry:AkčníKrimi
    2
  • 3
  • Hana to hebi
    Hana to hebi (1974)
    FilmRole: Miyo Katagiri(片桐美代)
    61%
    4
  • Korida lásky
    Korida lásky (1976)
    FilmRole: O-Tsune (Yoshidaya Head Maid)
    • MUBI
    Pověstný snímek nonkonformního japonského tvůrce Nagisy Ošimy KORIDA LÁSKY patří k filmovým titulům, jež v sedmdesátých letech prolamovaly různá sexuální tabu. Avšak i z pohledu současnosti, v níž zřejmě padly téměř všechny sexuální zábrany a intimní sféra se stala veřejnou, působí Ošimovo dílo značně nekonvenčně. Tvůrce se inspiroval autentickým příběhem, jenž se odehrál v Japonsku v roce 1936 a jehož protagonistka získala mezi Japonci jistou popularitu. Děj líčí vývoj vztahu mezi mladou ženou Sadou, která začala pracovat v jednom hostinci jako služka a která se stala milenkou majitele podniku Kičiho. Zprvu pasivní žena postupně podléhá své sexuální touze a strhává zkušeného muže svou smyslností a nenasytností. Dvojice se oddává zničující vášni a stále hlouběji propadá do jejích osidel. Stupňující se posedlost nakonec vede k tomu, že milenka muže z vášně uškrtí a po smrti mu uřízne pohlavní orgán. Ošima se koncentruje pouze na vztah milenců, odvíjející se v typických japonských interiérech před očima služebných či přizvaných gejš. V jednotlivých epizodách jsou zachyceny různé sexuální praktiky včetně sadomasochistických. Ve snaze postihnout destruktivní hloubku pudového vztahu neváhá tvůrce sáhnout i k jednoznačně naturalistickým scénám. Snímek tak jistě naplňuje vágní definici pornografie (již jen zobrazením genitálií a různých kopulačních technik), současně však postrádá její primitivnost a samoúčelnost. V Koridě lásky je naopak přítomen ozvláštnující prvek estetizace, projevující se způsobem snímání a svícení i použitím hudby či kostýmů. Dílo vychází z určité japonské tradice a spojuje ji s moderní dobou. Odkazuje k různým významům a rozhodně přesahuje žánr erotického filmu. Nabízí různé úvahy o voyeurství, o lásce a smrti, o stáří i o vztahu mezi mužem a ženou. Snímek mohl vzniknout jen díky iniciátorovi celého projektu, francouzskému producentu Anatolu Daumanovi. V Japonsku byl zakázán a jeho tvůrce byl postaven dokonce před soud. Při uvedení na berlínském festivalu byl film zabaven a s podobnými obtížemi se setkával při uvedení všude ve světě. Nagisa Ošima natočil o dva roky později podobný snímek V říši vášní, tentokrát s duchařským námětem. V roce 1997 rekonstruoval událost z roku 1936 režisér Nobuhiko Obajaši ve snímku s názvem SADA.
    59%
    Pověstný snímek nonkonformního japonského tvůrce Nagisy Ošimy KORIDA LÁSKY patří k filmovým titulům, jež v sedmdesátých letech prolamovaly různá sexuální tabu. Avšak i z pohledu současnosti, v níž zřejmě padly téměř všechny sexuální zábrany a intimní sféra se stala veřejnou, působí Ošimovo dílo značně nekonvenčně. Tvůrce se inspiroval autentickým příběhem, jenž se odehrál v Japonsku v roce 1936 a jehož protagonistka získala mezi Japonci jistou popularitu. Děj líčí vývoj vztahu mezi mladou ženou Sadou, která začala pracovat v jednom hostinci jako služka a která se stala milenkou majitele podniku Kičiho. Zprvu pasivní žena postupně podléhá své sexuální touze a strhává zkušeného muže svou smyslností a nenasytností. Dvojice se oddává zničující vášni a stále hlouběji propadá do jejích osidel. Stupňující se posedlost nakonec vede k tomu, že milenka muže z vášně uškrtí a po smrti mu uřízne pohlavní orgán. Ošima se koncentruje pouze na vztah milenců, odvíjející se v typických japonských interiérech před očima služebných či přizvaných gejš. V jednotlivých epizodách jsou zachyceny různé sexuální praktiky včetně sadomasochistických. Ve snaze postihnout destruktivní hloubku pudového vztahu neváhá tvůrce sáhnout i k jednoznačně naturalistickým scénám. Snímek tak jistě naplňuje vágní definici pornografie (již jen zobrazením genitálií a různých kopulačních technik), současně však postrádá její primitivnost a samoúčelnost. V Koridě lásky je naopak přítomen ozvláštnující prvek estetizace, projevující se způsobem snímání a svícení i použitím hudby či kostýmů. Dílo vychází z určité japonské tradice a spojuje ji s moderní dobou. Odkazuje k různým významům a rozhodně přesahuje žánr erotického filmu. Nabízí různé úvahy o voyeurství, o lásce a smrti, o stáří i o vztahu mezi mužem a ženou. Snímek mohl vzniknout jen díky iniciátorovi celého projektu, francouzskému producentu Anatolu Daumanovi. V Japonsku byl zakázán a jeho tvůrce byl postaven dokonce před soud. Při uvedení na berlínském festivalu byl film zabaven a s podobnými obtížemi se setkával při uvedení všude ve světě. Nagisa Ošima natočil o dva roky později podobný snímek V říši vášní, tentokrát s duchařským námětem. V roce 1997 rekonstruoval událost z roku 1936 režisér Nobuhiko Obajaši ve snímku s názvem SADA.
    5
  • Onna kyôshi: Yogoreta hôkago
    Onna kyôshi: Yogoreta hôkago (1981)
    FilmRole: Sachi Nomoto
    Učitelka Sakiko Kurata obdrží telefonát ohledně jedné ze svých bývalých studentek. Mladá Sueko je obviněna z prostituce a žádá Sakiko o pomoc. Ta potvora svádí cizí muže k sexu, ale nežádá za to peníze. Sakiko se přestěhovala do jiného města a na Sueko si sotva vzpomíná, ale něco na ní probouzí bolestivé vzpomínky na její vlastní utajovanou minulost. Co je to za zvláštní zápach ředidla, který Sueko má? Kdo je ten muž v nylonové kukle, který před lety Sakiko brutálně napadl? Při hledání odpovědí Sakiko zjistí, že její minulost možná neúmyslně zničila budoucnost jiné rodiny.
    Žánry:DramaErotický
    53%
    Učitelka Sakiko Kurata obdrží telefonát ohledně jedné ze svých bývalých studentek. Mladá Sueko je obviněna z prostituce a žádá Sakiko o pomoc. Ta potvora svádí cizí muže k sexu, ale nežádá za to peníze. Sakiko se přestěhovala do jiného města a na Sueko si sotva vzpomíná, ale něco na ní probouzí bolestivé vzpomínky na její vlastní utajovanou minulost. Co je to za zvláštní zápach ředidla, který Sueko má? Kdo je ten muž v nylonové kukle, který před lety Sakiko brutálně napadl? Při hledání odpovědí Sakiko zjistí, že její minulost možná neúmyslně zničila budoucnost jiné rodiny.
    Žánry:DramaErotický
    6

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.