?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Philipp Bahr: Filmy a seriály

  • A Gurls Wurld
    A Gurls Wurld (2010)
    Seriál
    gURLs wURLd, známý také jako Emma's Chatroom a Cyber Girls, je australský dětský televizní seriál, který produkovaly společnosti Screen Australia, Southern Star Entertainment, Southern Star Singapore, Media Development Authority of Singapore, NDR, německý Norddeutscher Rundfunk a TV Plus Production. Poprvé byl odvysílán na Nine Network 2. července 2011. Seriál má 26 epizod, každá trvá půl hodiny.
    Žánry:Teenagerský
    72%
    gURLs wURLd, známý také jako Emma's Chatroom a Cyber Girls, je australský dětský televizní seriál, který produkovaly společnosti Screen Australia, Southern Star Entertainment, Southern Star Singapore, Media Development Authority of Singapore, NDR, německý Norddeutscher Rundfunk a TV Plus Production. Poprvé byl odvysílán na Nine Network 2. července 2011. Seriál má 26 epizod, každá trvá půl hodiny.
    Žánry:Teenagerský
    1
  • Soul Kitchen
    Soul Kitchen (2009)
    Film
    • MUBI
    „Soul Kitchen“, poslední film miláčka publika Fatiho Akina, je turbulentním vyznáním lásky multikulturnímu Hamburku. S humorem zde Akin vykresluje příběh Řeka žijícího v Německu, který z malého bufetu vytvoří originální restauraci, jež se brzy stane oblíbenou hudební scénou. „Soul Kitchen“ je skvělá komedie o přátelství, lásce, rozchodu a boji o domov, který je třeba v dnešním nevypočitatelném světě chránit víc než kdykoliv předtím. Film měl ohromný úspěch v Benátkách a k dnešnímu dni přilákal do kin přes milion diváků.
    Režie:Fatih Akin
    70%
    „Soul Kitchen“, poslední film miláčka publika Fatiho Akina, je turbulentním vyznáním lásky multikulturnímu Hamburku. S humorem zde Akin vykresluje příběh Řeka žijícího v Německu, který z malého bufetu vytvoří originální restauraci, jež se brzy stane oblíbenou hudební scénou. „Soul Kitchen“ je skvělá komedie o přátelství, lásce, rozchodu a boji o domov, který je třeba v dnešním nevypočitatelném světě chránit víc než kdykoliv předtím. Film měl ohromný úspěch v Benátkách a k dnešnímu dni přilákal do kin přes milion diváků.
    Režie:Fatih Akin
    2
  • Můžeme být také mrtví
    Můžeme být také mrtví (2022)
    Film
    • Edison
    Je to sice jen věžák na okraji lesa, ale z výrazu tváří lidí, kteří doufají, že se stanou jeho obyvateli, je patrné, že jde o jednu z posledních bašt civilizace v rozpadajícím se světě. Žít zde v ochraně před nebezpečným prostředím je cílem všech. Když však zmizí správcův pes, rozšíří se mezi obyvateli iracionální strach. Bezpečnostní pracovnice Anna apeluje na rozum a začne po zvířeti pátrat. Mezitím se její dcera Iris zamkne v koupelně. Je přesvědčena, že díky svému „zlému oku“ je za zmizení psa zodpovědná ona sama. Když nově vzniklá hlídková skupina požaduje přísnější bezpečnostní opatření a obnovení testu vhodnosti pro všechny obyvatele, začne se Anna obávat o své právo zůstat. V celovečerním debutu Natalie Sinelnikovové poskytuje mikrokosmos výškové budovy kulisy pro nadčasový dystopický experiment. V centru filmu je síla strachu – sebereplikujícího se systému, který dokáže rozbít sociální soudržnost a již dlouho diktuje současné společenské a politické diskurzy. (Film Europe)
    Žánry:Drama
    58%
    Je to sice jen věžák na okraji lesa, ale z výrazu tváří lidí, kteří doufají, že se stanou jeho obyvateli, je patrné, že jde o jednu z posledních bašt civilizace v rozpadajícím se světě. Žít zde v ochraně před nebezpečným prostředím je cílem všech. Když však zmizí správcův pes, rozšíří se mezi obyvateli iracionální strach. Bezpečnostní pracovnice Anna apeluje na rozum a začne po zvířeti pátrat. Mezitím se její dcera Iris zamkne v koupelně. Je přesvědčena, že díky svému „zlému oku“ je za zmizení psa zodpovědná ona sama. Když nově vzniklá hlídková skupina požaduje přísnější bezpečnostní opatření a obnovení testu vhodnosti pro všechny obyvatele, začne se Anna obávat o své právo zůstat. V celovečerním debutu Natalie Sinelnikovové poskytuje mikrokosmos výškové budovy kulisy pro nadčasový dystopický experiment. V centru filmu je síla strachu – sebereplikujícího se systému, který dokáže rozbít sociální soudržnost a již dlouho diktuje současné společenské a politické diskurzy. (Film Europe)
    Žánry:Drama
    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.