?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jaime Baksht se narodil 1. ledna 1969 v Mexico City a je mexickým zvukařem. Patří mezi přední filmové zvukaře a mixéry v Mexico City a je také hlavním inženýrem studia Astro LX. Začátky kariéry a významné filmy Baksht začal svou kariéru v roce 1989 jako mixér filmu Rumbera, caliente. O deset let později spolupracoval na jednom z nejpopulárnějších mexických filmů La ley de herodes (Herod's Law). Mezi jeho další významné práce patří filmy La primera noche (1998), Herod's Law (1999), Sangre (2005), Batalla en el cielo (2005), En el hoyo (2006), Pan's Labyrinth (2006), Efectos secundarios (2006), Arráncame la vida (2008), Rudo y Cursi (2008), Abel (2010), La otra familia (2011), Post Tenebras Lux (2012), Colosio: El asesinato (2012), La vida precoz y breve de Sabina Rivas (2012), Instructions Not Included (2013), Club Sándwich (2013), Besos de azúcar (2013) a The Golden Dream (2013). Mezinárodní úspěch a ocenění Baksht je držitelem několika cen Silver Ariel za nejlepší zvuk (2007, 2004, 2002) a získal také British Academy Award za nejlepší zvuk v roce 2006 za film Pan's Labyrinth. Za svou práci byl několikrát nominován na cenu Ariel za nejlepší zvuk a vyhrál ji ve třech případech: v roce 2002 za Cuentos de hadas para dormir cocodrilos, v roce 2004 za Zurdo a v roce 2007 za El hoyo. Získal také cenu Goya za nejlepší zvuk za Pan's Labyrinth (2006). Prestižní mexické ceny Ariel ho poctily 14 nominacemi a devíti výhrami. Oscar za Sound of Metal a současnost Baksht získal Academy Award za nejlepší zvuk na 93. předávání Oscarů za svou práci na filmu Sound of Metal společně s Nicolasem Beckerem, Phillipem Bladhem a Mexičany Carlosem Cortésem Navarretem a Michelle Couttolenc. Pracoval také na ADR pro velké hollywoodské filmy jako Apocalypto od Mela Gibsona a Roma od Alfonsa Cuaróna, nebo mixoval nezávislé filmy z festivalu Sundance jako John and the Hole. Před vybudováním vlastního studia pracoval Baksht ve studiu Churubusco v Mexico City, kde se rozhodl vybudovat největší postprodukční zvukové studio v Mexiku, kterým je Astro Estudio LX.



Jaime Baksht: Filmy a pořady 27

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.