?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

George Ibrahim: Filmy a seriály

  • Boží zásah
    Boží zásah (2002)
    FilmRole: Santa Clause
    Realitu palestínsko-izraelského nažívania poznáme zväčša len z dramatických televíznych šotov, čiže vôbec nie. I preto je pre našinca interpretácia týchto vzdialených priestorov vzácna. Optika, ktorú nám ponúka palestínsky režisér Elia Suleiman, zachytáva tento priestor a jeho rytmus v nevšednej, grotesknej podobe. V ťaživých teplotách blízkovýchodných páľav sa odohrávajú žabomyšie susedské spory okolo odpadkov či nadmerného hluku, ulicou sa mihne nahlúpla turistka a vypytuje sa na cestu. Prekvapený policajt vyťahuje z antona polapeného a káže zablúdenej pomôcť. So zákazmi a príkazmi kontrolovaných území má do činenia milenecká dvojica, vojaci strážiaci akýsi diaľničný priechod sú bizarne konfrontovaní s obrovským balónom. Usmieva sa na nich gambatá Arafatova tvár. Záver ústi do parodickej prestrelky à la Hollywood, do ktorej zasahuje vznášajúca sa figúra, pripomínajúca Spasiteľa.

    Elia Suleiman (1960) vyrástol v Palestíne, filmu sa učil v USA a žije vo Francúzsku. Možno práve konfrontácia s tak odlišným kultúrnym pozadím dáva energiu jeho nevšednému humoru. Býva často porovnávaný so štýlom Jacquesa Tatiho i Bustera Keatona. Jeho základným prostriedkom je skratka a zdanlivo nesúvislé spájanie významov jednotlivých scén. Ich výsledkom je nenásilný, ale o to pôsobivejší komický efekt. Aj keď sa, až na pár výbuchov v záhrade domu, vyhýba zobrazovaniu násilností, dáva nám tušiť často veľmi jednoduché, dokonca i slaboduché dôvody skutočných masakrov.
    66%
    Realitu palestínsko-izraelského nažívania poznáme zväčša len z dramatických televíznych šotov, čiže vôbec nie. I preto je pre našinca interpretácia týchto vzdialených priestorov vzácna. Optika, ktorú nám ponúka palestínsky režisér Elia Suleiman, zachytáva tento priestor a jeho rytmus v nevšednej, grotesknej podobe. V ťaživých teplotách blízkovýchodných páľav sa odohrávajú žabomyšie susedské spory okolo odpadkov či nadmerného hluku, ulicou sa mihne nahlúpla turistka a vypytuje sa na cestu. Prekvapený policajt vyťahuje z antona polapeného a káže zablúdenej pomôcť. So zákazmi a príkazmi kontrolovaných území má do činenia milenecká dvojica, vojaci strážiaci akýsi diaľničný priechod sú bizarne konfrontovaní s obrovským balónom. Usmieva sa na nich gambatá Arafatova tvár. Záver ústi do parodickej prestrelky à la Hollywood, do ktorej zasahuje vznášajúca sa figúra, pripomínajúca Spasiteľa.

    Elia Suleiman (1960) vyrástol v Palestíne, filmu sa učil v USA a žije vo Francúzsku. Možno práve konfrontácia s tak odlišným kultúrnym pozadím dáva energiu jeho nevšednému humoru. Býva často porovnávaný so štýlom Jacquesa Tatiho i Bustera Keatona. Jeho základným prostriedkom je skratka a zdanlivo nesúvislé spájanie významov jednotlivých scén. Ich výsledkom je nenásilný, ale o to pôsobivejší komický efekt. Aj keď sa, až na pár výbuchov v záhrade domu, vyhýba zobrazovaniu násilností, dáva nám tušiť často veľmi jednoduché, dokonca i slaboduché dôvody skutočných masakrov.
    1
  • Ticket to Jerusalem
    Ticket to Jerusalem (2002)
    Film
    Čtyřicátník Jaber je podmračený zavalitý muž, který přes všechny potíže tvrdošíjně pořádá filmová představení pro děti se svým projektorem na šestnáctimilimetrový film. Křižuje se svým pojízdným kinem území Ramalláhu a uprchlické tábory na palestinských autonomních územích. Na těchto cestách, na nichž ho doprovází jeho manželka Sana, je omezován úředními zákazy a vojenskými kontrolami, ohrožován bombovými útoky. Jeho život je naplněný láskou k filmu, přičemž je spojený i s napínavými trampotami, jak zajistit funkčnost projektoru, sháněním náhradních lamp a také manželským hašteřením. Jednoho dne ale potká učitelku Rabab z Jeruzaléma, která ho vyzve, aby uspořádal představení ve škole v centru města. V normálním světě by to nebylo nic problematického. Ale jako Palestinec má Jaber automatický zákaz vstupu do tohoto města, a i když se mu vstup podaří, bude mít v izraelském Jeruzalémě jiné starosti, než aby zařídil projekci filmů. Okolí mu říká, že se zbláznil, ale on je rozhodnutý představení realizovat… [Zdroj: 34. LFŠ 2008]
    Žánry:Drama
    57%
    Čtyřicátník Jaber je podmračený zavalitý muž, který přes všechny potíže tvrdošíjně pořádá filmová představení pro děti se svým projektorem na šestnáctimilimetrový film. Křižuje se svým pojízdným kinem území Ramalláhu a uprchlické tábory na palestinských autonomních územích. Na těchto cestách, na nichž ho doprovází jeho manželka Sana, je omezován úředními zákazy a vojenskými kontrolami, ohrožován bombovými útoky. Jeho život je naplněný láskou k filmu, přičemž je spojený i s napínavými trampotami, jak zajistit funkčnost projektoru, sháněním náhradních lamp a také manželským hašteřením. Jednoho dne ale potká učitelku Rabab z Jeruzaléma, která ho vyzve, aby uspořádal představení ve škole v centru města. V normálním světě by to nebylo nic problematického. Ale jako Palestinec má Jaber automatický zákaz vstupu do tohoto města, a i když se mu vstup podaří, bude mít v izraelském Jeruzalémě jiné starosti, než aby zařídil projekci filmů. Okolí mu říká, že se zbláznil, ale on je rozhodnutý představení realizovat… [Zdroj: 34. LFŠ 2008]
    Žánry:Drama
    2

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.