Concha Cuetos, celým jménem Concepción Cuetos Suárez, se narodila 17. ledna 1944 v Madridu, Španělsko. Tato uznávaná španělská herečka strávila část svého mládí v Tangeru, kde její otec, asturijský novinář Aladino Cuetos Martínez, pracoval jako ředitel Radio Tánger.
Svou kariéru v zábavním průmyslu zahájila na počátku 60. let, kdy se pod uměleckým jménem Conchita Cuetos objevila v televizním programu Escala en hi-fi vysílaném španělskou televizí TVE. V tomto pořadu, který režíroval Fernando García de la Vega, neznámí herci pomocí techniky playbacku propůjčovali svou tvář hlasům uznávaných zpěváků.
V 60. letech se Concha Cuetos stala pravidelnou tváří různých dramatických pořadů španělské televize. Účinkovala v seriálech jako Tras la puerta cerrada (1965), Historias para no dormir (1966-1967), Tengo un libro en las manos (1966) a Hermenegildo Pérez, para servirle (1966), kde se poprvé setkala s Carlosem Larrañagou, s nímž později spolupracovala na dalších projektech. Významnou součástí její kariéry bylo účinkování v programu Estudio 1, kde ztvárnila role v divadelních hrách jako El perro del hortelano (1966), La herida del tiempo (1967) a La herida luminosa (1968).
Na filmovém plátně debutovala malou rolí ve snímku Canción de juventud (1962), ale výraznější filmové role přišly až v 70. letech. V roce 1974 se objevila ve filmu Open Season režiséra Petera Collinsona, kde hrál také Peter Fonda. Mezi její další filmové počiny patří Los pájaros de Baden-Baden (1975) a La fascinante influencia de la luna.
V 80. letech se Concha Cuetos vrátila k televizní tvorbě. V roce 1981 ztvárnila roli Pilar, matky Desi, v populárním seriálu Verano azul. Skutečný průlom v její kariéře však přišel v roce 1986, kdy hlavní roli Carloty Núñez v úspěšném seriálu Tristeza de amor, který režíroval její tehdejší manžel Manuel Ripoll. V tomto projektu spolupracovala s Alfredem Landou a seriál jí přinesl značnou popularitu.
Největší úspěch v její kariéře představoval seriál Farmacia de guardia, vysílaný na stanici Antena 3 v letech 1991-1995. Concha Cuetos v něm ztvárnila hlavní postavu Lourdes Cano, rozvedené lékárnice a matky tří dětí. Tato role jí přinesla mimořádnou popularitu a uznání kritiky. Za svůj výkon získala tři ceny TP de Oro a Fotograma de Plata. Zajímavostí je, že role byla původně nabídnuta Conche Velasco, která ji však odmítla. Závěrečný díl seriálu sledovalo 11,5 milionu diváků, což představovalo 62,8% podíl na sledovanosti.
V roce 1983 se Concha Cuetos objevila ve sci-fi filmu Extra Terrestrial Visitors (Los nuevos extraterrestres) režiséra Juana Piquera Simóna, kde ztvárnila postavu Molly Stevens. Film byl původně zamýšlen jako horor o zlém mimozemšťanovi, ale po úspěchu E.T. Mimozemšťana producenti požadovali změny scénáře, aby film obsahoval dítě a roztomilého mimozemšťana.
V roce 2008 si zahrála ve filmu La conjura de El Escorial (The Conspiracy), historickém dramatu režiséra Antonia del Reala, které se odehrává za vlády Filipa II. Španělského. Film byl natáčen na různých místech Španělska včetně regionu Kastilie-La Mancha.
Po úspěchu v seriálu Farmacia de guardia se Concha Cuetos objevila v několika menších filmech a televizních seriálech, jako byly En plena forma (1997) s Alfredem Landou, Jacinto Durante, representante (2000) a Divinos (2006). V roce 2009 se po 18 letech vrátila k roli Lourdes Cano ve speciálu k 20. výročí seriálu Farmacia de guardia.
V posledních letech se Concha Cuetos věnovala především divadlu. V roce 2007 účinkovala v divadelní hře Llama un inspector (Volá inspektor) od J. B. Priestleyho a o rok později ztvárnila roli Brígidy v nové verzi klasického díla Don Juan Tenorio od Josého Zorrilly.
Concha Cuetos byla vdaná za televizního režiséra a producenta Manuela Ripolla, s nímž se rozvedla v roce 1986. Z jejich manželství vzešly dvě děti: dcera Laila Ripoll, uznávaná divadelní režisérka, dramaturgyně a ředitelka divadla Fernando Fernán Gómez v Madridu, a syn Juan Ripoll, který pracuje jako herec a osvětlovač.
V posledních letech se Concha Cuetos objevila na veřejnosti při příležitosti propagace filmu La conjura de El Escorial, kdy společně s režisérem Antoniem del Realem a dalšími členy štábu absolvovala turné po Španělsku s projekcemi a diskusemi o tomto historickém dramatu.