Zack Snyder

7.0

Články 215

Druhý Rebel Moon mlátí prázdnou slámu ještě nudněji. Snyder pokračuje ve svém vyhoření
Recenze20. 4. 2024

Dřívější blockbusterová hvězda Zack Snyder rozšiřuje svou egománii o druhý celovečerní příspěvek do vesmírné ságy Rebel Moon, kterou Netflix po prosincové premiéře jedničky víceméně přestal propagovat. Vykradený svět Star Wars s konceptem Sedmi statečných a hrstí environmentálního poselství o význačnosti agrikultury má znovu přes dvě hodiny a víc jak půlku stopáže zabírají světélkující akční scény s natolik topornou dynamikou, že zrychlení přehrávání minimálně o čtvrtinu se po pár minutách začne jevit jako zcela přirozené řešení.

VOD tipy: Dorazila Aristokratka ve varu, druhá část Rebel Moon i šílený Kozub
VOD19. 4. 2024

Tento víkend nebude počasí zrovna přát procházkám, výletům či dalším venkovním aktivitám, sobotní i nedělní program vám tak mohou snadno vyplnit streamovací služby se svou jako obvykle bohatou nabídkou. Tentokrát si navíc přijdou na své příznivci českých komedií a hitů, které slavily úspěch v kinech. Na Netflix dorazí i jedna z jejich největších novinek jara.

Zack Snyder míří s druhým Rebel Moon ke katastrofě. Přesto si představuje minimálně šest dílů
Filmy19. 4. 2024

Dnes byl uveden druhý Rebel Moon (Rebel Moon: Part Two - The Scargiver), což jste na rozdíl od předchozího dílu mohli dost dobře přehlédnout – pokles marketingu ze strany Netflixu je nepopiratelný. Aby ne, když se jednička dočkala tristních reakcí a stala se nejhůře metakriticky přijatým filmem Zacka Snydera. První reakce na dvojku jsou pak ještě drtivější – v tuto chvíli udělilo 90 % kritiků záporné hodnocení, tentokrát bez hlasitých protestů fanoušků. Pokud ale něco víme o tomto svérázném vizionáři, tak že si nikdy nepřipustí krutou realitu příliš blízko k tělu. Zatímco tedy zbytek světa zvažuje, zda vůbec zmáčknout „play“ u Jizvonožky, Zack sní o dílu tři. A čtyři. A pět. A šest. A možná taky o dalších dílech.

Edgar Wright slaví 50. Kariéra autora nejstylovějších komedií 21. století se ale zadrhla
Téma18. 4. 2024

Před pár dny si fanoušci oblíbené Cornetto trilogie připomínali dvacetileté výročí od její první části s názvem Soumrak mrtvých (Shaun of the Dead) a rázem tu máme další narozeniny. Jeden z největších talentů své generace Edgar Wright totiž slaví padesátku, a tak stojí za to si kariéru tohoto anglického stylaře stručně proběhnout.

Zack Snyder by rád připravil režisérskou verzi svého obřího průšvihu. Chce ji vůbec někdo?
Filmy11. 4. 2024

Zack Snyder už pěkných pár let nemá nejlepší období. Jeho vize DC Univerza se ve zdraví nedočkala ani první týmovky, během jejíž produkce navíc celou operaci opustil v důsledku osobní tragédie. Ani jeho Armáda mrtvých (Army of the Dead) se nesetkala se zvlášť vřelou kritickou a komerční odezvou. Přesto, díky své přesvědčivosti a šarmu, dokázal z Netflixu vytáhnout pár stovek milionů na Rebel Moon, který dopadnul jako jeho největší dosavadní fiasko – jeho metakritické hodnocení kleslo i pod úroveň jeho doposud nejhůře přijatého Sucker Punche. Jistí si můžeme být jen tím, že Zack se ničím z toho nenechá odradit. Nyní se nechal slyšet, že by si nenechal ujít příležitost vrátit se ze všech svých projektů právě k filmu z roku 2011.

Úsvit mrtvých po 20 letech nezestárl, i když Zack Snyder ano. Likvidace zombie stále baví
Filmy19. 3. 2024

Rok 2004 zastihl Zacka Snydera ještě v příčetném stavu. Tehdy osmatřicetiletý filmař v březnu toho roku uváděl do amerických kin svůj celovečerní debut, s nímž si sice ukousl pořádný krajíc, ale dokázal ho spořádat bezesporu důstojně. Úsvit mrtvých (Dawn of the Dead) byl nejen zábavným a skutečně originálním remakem kultovky George Romera ze 70. let, ale navíc společně s následujícím Snyderovým filmem 300: Bitva u Thermopyl (300) pomohl ustanovit vizuální styl, který se v první dekádě 21. století pokoušela spousta filmařů napodobit.

Druhý Rebel Moon se blíží. Zack Snyder servíruje v traileru nestřídmé akční hody
Filmy19. 3. 2024

Měsíc před premiérou druhého dílu sci-fi ságy Rebel Moon (Rebel Moon: Part Two - The Scargiver) jsme se dočkali plnohodnotného traileru. Přestože téměř dvouminutovou ukázku vypustil Netflix už koncem prosince, tedy po uvedení prvního dílu Zrozená z ohně (Rebel Moon - Part One: A Child of Fire), nyní máme k dispozici ještě o minutu materiálu víc. A je vidět, že tu někdo aspoň na poslední chvíli snaží zachraňovat už tak pošramocenou reputaci tohohle dvojfilmu.

Zack Snyder srovnává propadák Rebel Moon s druhou Dunou. Odpůrcům nemá co říct
Filmy15. 3. 2024

Zack Snyder je... Zack Snyder. To jediné je nezpochybnitelné. Svérázný režisér ne vždy točí filmy, které ocení většina publika, vždy ale točí tak, že to jde od jeho srdce. To si musíme připomínat, když usínáme u Rebel Moon (Rebel Moon - Part One: A Child of Fire). „Myslí to fakt dobře. Tak moc se snaží!“ Taky to je filmař, kterému někdy padají z pusy pořádné perly. Nedávno byl v podcastu Joe Rogana, kde přirovnával svůj aktuální počin k cinefily i širokou veřejností milované druhé Duně, což vyvolalo pořádné haló ohledně toho, v jakém sebeklamu Snyder žije, když si myslí, že jeho vysmívaný projekt pro Netflix má stejnou váhu jako návštěva Arrakisu.

Zapomeňte na Rebel Moon. Nové sci-fi od Netflixu láká na epické bitvy a boj o přežití
Filmy13. 3. 2024

Největším filmovým lákadlem Netflixu těchto měsíců měl být dvojfilm Zacka Snydera Rebel Moon (Rebel Moon - Part One: A Child of Fire), jehož druhá část s podtitulem Jizvonoška (Rebel Moon: Part Two - The Scargiver) doputuje na streamovací platformu v dubnu. Už kvůli „kvalitám“ prvního dílu, kdy se zpomalené vykrádačce Star Wars a milionu dalších filmů smáli skoro všichni, tady ovšem už asi málokdo čeká tučný sci-fi blockbuster. Ten bychom ale na Netflixu mohli paradoxně dostat jen o měsíc později. A v novince Atlas nám ho možná doručí samotná Jennifer Lopez.

Zack Snyder slibuje šestihodinový Rebel Moon. Co chce do svého sci-fi mučení přidat?
Filmy6. 3. 2024

První Rebel Moon (Rebel Moon - Part One: A Child of Fire) je typický „netflixovský průšvih“. Tedy film, který se prakticky nikomu krom nejvěrnější fanouškovské základny Zacka Snydera nelíbil, a kritici se tentokrát dokonce shodli s širokou veřejností. Nicméně na něj na streamovací službě kliklo tolik lidí, že z úhlu pohledu VOD giganta snímek víc než splnil svůj účel. Zatímco celý svět nadává nad výslednou kvalitou, sami producenti si mnou ruce a rozhodně se chystají vzniklé haló maximálně vytěžit. I Snyder nyní oznámil, že nás čeká pořádný nášup.

Nový Superman mění název a představuje logo. Před čím režisér diváky varuje?
Filmy1. 3. 2024

Zatímco svět tápe nad tím, jestli ho ještě zajímají komiksové filmy, studia jako by se místo damage controlu rozhodla celý koncept maximálně sabotovat. Producenti vypouští jeden podměrečný film za druhým, u nichž se o statutu propadáku nepochybuje dávno před jejich premiérou. Madam Web (Madame Web) aktuálně nabourává žebříčky nejhorších filmů všech dob. S poslední nadějí teď fanoušci superhrdinů vzhlíží na Jamese Gunna, jenž předtím proslul u Marvelu jako režisér populárních Strážců Galaxie (Guardians of the Galaxy). Následně změnil stáj a povýšil na pozici šéfa DC poté, co byl Zack Snyder odejit. Dopadne Gunn lépe?

První záběry z nové Hry na oliheň jsou tady. Netflix láká na své největší hity roku
Téma1. 2. 2024

Streamovací gigant Netflix vždy na konci roku ve svižném videu ukazuje, jaké filmové a seriálové trumfy si pro nás v následujících měsících chystá. A ani počátek roku 2024 není výjimkou. Nový netflixovský showreel láká zejména na návrat prověřených seriálových hitů v čele s Hrou na oliheň (Squid Game) a Bridgertonovými (Bridgerton). Ve filmech poutá nejvíce pozornosti druhá část sci-fi Rebel Moon s podtitulem Jizvonoška (Rebel Moon: Part Two - The Scargiver) či návrat Policajta v Beverly Hills (Beverly Hills Cop: Axel F)

Ničivé zemětřesení a pokusy na lidech. Lovci z konce světa jsou typická korejská šílenost
Recenze31. 1. 2024

Jižní Korea není pouze domovem filmového Parazita (Parasite) a seriálové Hry na oliheň (Squid Game). Každoročně tam na zápraží Kimových raket vzniká kupa béčkových postapokalyptických experimentů s celkem nuznými triky, zato s neskrývaným elánem a vůlí předčit šílenost hollywoodských béček. Lovci z konce světa (Badland Hunters), kteří momentálně dominují Netflixu, jsou tamní esenciální žánrovkou. Ničivé zemětřesení, které by jinde vystačilo na atraktivní katastrofický děj, je pouhou záminkou k dystopickému vyprávění o šíleném doktorovi, nehumánních pokusech a hrstce odvážných hrdinů, jejichž vůdce se okamžitě řadí k nejtvrdším a také nejležérnějším akčním mlátičkám.

Hvězda série Rychle a zběsile se málem stala Supermanem. Balík peněz však odmítla
Téma21. 1. 2024

Nedávno uplynulo deset od tragické a předčasné smrti herce Paula Walkera. Populární Brian O’Conner ze série Rychle a zběsile (The Fast and the Furious) totiž 30. listopadu 2013 zahynul při autonehodě. Tehdy čtyřicetiletý herec se však málem zapsal do dějin filmu i jinou významnou rolí.

Je to rebel! Petr Nárožný láká na novou sci-fi v nejvtipnější reklamě od Netflixu
Filmy29. 12. 2023

Zatímco sci-fi novinka Rebel Moon nám v redakci moc radosti neudělala (a nejsme v tom sami), na českou reklamu, v níž na snímek Zacka Snydera láká herec Petr Nárožný, je doslova radost pohledět.