92%

Komentáře a recenze 167

6.5
Upřímně mě tento film nenadchl natolik, aby si zasloužil vyšší hodnocení.
9 364 bodů
9
Když jsem se na to díval poprvé, myslel jsem si, že je to hloupost a vypnul jsem televizi po 20 minutách, ale dnes musím hodnotit, že tento film je jeden z nejlepších, jaký jsem měl možnost viděl, to neznamená, že je nějak můj oblíbený. Skvělý herecký výkon v podání dnes už slavného herce Tom Hanks, který věřím je ve skutečnosti velmi inteligentní, ale v tomto filmu hraje bezprostředního blba. Nakonec jsem si k tomu nějak našel cestu, přestože mi hrozně vadí, když už z filmu samotného dýchá takové sebevědomí, že už prostě jde o něco víc! Určitě film patří mezi ty, které stojí za to vidět. Jen to není můj cup of tea. 90%
M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
Má vôbec cenu k tomuto filmu vôbec niečo písať ,keď ho (pravdepodobne) každý videl a skoro každý ho miluje? Nie nemá...preto sem tento komentár píšem ,aby som tento skvost neopomenul a knihu podľa ktorej vznikol tento film vysoko odporúčam ,je to niečo iné a zároveň veľmy totožné (verte mi ,čítal som to)... Škoda ,že nebola sfilmovaná aj druhá kniha......
9 035 bodů
8
Poctivý člověk, který má smutný, ale krásný příběh, že se mu těžko co vytýká. Tom Hanks nezklamal, ale bohužel to není pro mě nejlepší film všech dob, ale je to rozhodně skvělý film.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Okamžitě bych to dal na první místo. Záplava emocí, jak nostalgických,tak obecně filmařskych. Nádherný a dokonalý film. A asi jediný film co je lepší dabing než originál. 👍 100%
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
8
Život je jako bonboniéra...
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 015 bodů
7
Pravděpodobně hlavní význam filmu je v tom, že i člověk, považovaný za idiota, může mít svou hodnotu a může být citlivý. Já, prosím, neříkám, že to není dobrý film a nezaslouží si četná ocenění! I Tom Hanks je zase výborný a dalo mu dost práce se do úlohy Forrest Gumpa vžít a předvést opět uvěřitelný výkon. Nicméně tak nějak za tím vším, i za tou historií, tuším propagandu Ameriky, na což jsem trochu citlivá. I na ty americké "superlidi". Mně osobně je třeba milejší (a někde jsem četla podobný názor) Otík z naší "Vesničky mé střediskové", i když ten nebyl odveden do vietnamské války a nestal se tudíž hrdinou. Patriotické výkřiky byly typické i pro sovětské filmy, a jak se proti tomu naši lidi bránili, i když to byly někdy velice dobré válečné, lépe řečeno protiválečné filmy. Tak asi tak. Netroufnu si dát méně než 70%, ale 100 tedy nedám určitě!
kedl
kedl
6 380 bodů
9.5
Klasika která nikdy nezestárne. Vynikající Tom Hanks jako Forrest Gump. „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš“...Nezapomenutelná hláška
jirka26
6 288 bodů
9.5
Další skvělá klasika.
Pas
Pas
6 225 bodů
0
Glorifikace slátaniny. Forrest tramp, takový brouk Pytlík co všude byl, všechno zná a každému do toho mluví.Asi snaha jak podpořit US národ v tom, že jsou největší , nejlepší a nejsilnější. Ještě ke všemu v hlavní roli Hanks..brrrrr , Fuj ODPAD