49%

Komentáře a recenze 21

JaraSlama
JaraSlama
2 016 bodů
6
Film měl obrovský potenciál parodovat sám sebe a přijít s kreativnějšími nápady jak by medvěd mohl na koks reagovat. Bohužel po vás autoři chtějí ať si k postavám najdete cestu a fandíte jim aby přežili. To ale nefunguje a protože snímek neví čím chce sám být. Nakonec z toho vyšla vyšinutá jízda, která vás bude bavit jen s flaškou a pár přáteli.
Meky
Meky
1 419 bodů
0
Ne, nebudu nad věcí a nebudu to brát s rezervou. Prostě nejde patlat na jeden krajíc chleba žánr komedie a thriller. Nefunguje to a nikdy nebude. Dopadlo to přesně tak, jak jsem čekal. Stupido! Co taky čekat od režisérky, která nikdy nic aspoň průměrného nenatočila... P. S. Musel jsem si "na spravení" pustit scénu Lea s méďou z Revenant.
Steven47
Steven47
1 361 bodů
6
Medvěd na koksu vlastně funguje strašně dobře jako parodie na survival thrillery. Je ale škoda, že si to uvědomí až ve druhé polovině, a ta první tak působí spíše mdle, protože se jí moc nedaří kombinovat humor s napětím. Těžko říct, jestli mi prostě jenom trvalo se na snímek správně naladit nebo opravdu dojde k určitému zlepšení. Každopádně třeba taková scéna se sanitkou je prostě skvělá. Všechno je samozřejmě strašně přepálené, jenže co taky čekat od filmu s tímhle názvem. Jsem navíc přesvědčený, že to celé mohlo být výrazně ujetější a je škoda, že tomu tak není. Tahle látka si o to opravdu říkala. Stopáž 95 minut je tak akorát, snímek má slušné tempo i díky střídání několika příběhových linek, ne všechny jsou však záživné na sledování. Postavy jsou sice fajn a pro potřeby děje naprosto dostačují, ale problém je v tom, že jejich interakce nejsou zpočátku moc zábavné a působí až nuceně. Soundtrack mi přišel povedený a CGI medvěd vypadá obstojně, rozhodně lépe, než působil z prvních ukázek. Potenciál, a především ten komediální, byl rozhodně větší, nicméně nemůžu říct, že bych se u filmu nudil. Druhou půlku jsem si vlastně celkem užil. 5/10
MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
7
Konečně jsem se k tomu dostal, tak jsem se na tento film těšil a furt jsem ho odkládal. Už při traileru jsem věděl že to bude dost dobrý film, a taky byl. Mě se teda líbil, nebral jsem to tak moc jako komedii, aj tak jsem se u několika scén dost nasmál. Říkám to už několikrát, humor máme každý jiný a je hodně lidí, kterým se to nelíbilo. Poprvé jsem si říkal, že je to dobrý nápad, a pak zjistím že to je podle skutečné události, oh shit.. hned jsem se na film těšil více. :D Zpracování mi přišlo dost fajn a hudba která do toho hrála, je hudba která tomuto úplně že sedla. Jediné co musím zmínit je že některé postavy (většina) byli dost nudné a absolutně tam neseděli. Ale i tak, doporučuji. <3
Jouda
Jouda
247 bodů
7
Mohlo to být lepší, ale díky pár ujetým nápadům převažuje spokojenost nad zklamáním.
M66
M66
207 bodů
8
2023
Vlastně je to taková pitomost, že jsem se fakt pobavil!
TomZS
TomZS
10 bodů
9
Takovým způsobem jsem se dlouho nepobavil, když to budu brát jako jednorazovku k úklidu tak super.
  • absurdita
  • slabý příběh
Jan
Jan
6 bodů
0
Tento film je podle mě hnusný. V jedné chvíli se seznámíte hlavním hrdinou, uděláte si na něj citový vztah a během chvíle ho morbidně, viditelně roztrhá medvěd. Pak tam jedna borka po tom medvědovi střílí, a ,,omylem" prostřelí jednomu klukovi mozek.