63%
8bitové Vánoce
Na předměstí Chicaga na konci 80. let se desetiletý Jake Doyle vydává na herkulovskou výpravu, aby k Vánocům získal nejnovější a nejlepší videoherní systém.

Recenze: 8bitové Vánoce

Kinobox.cz
60%

Ideální rodinnou komedii bych si osobně představoval ve více elegantním provedení a s promyšlenějším humorem, který tolik nespoléhá na fyzično. Pokud ale pominu nenáročnou formu a také absenci trochu dospělejšího geekovského srdíčka, které by danou látku zatraktivnilo pro dnešní okrajovější publikum, zůstane pohodový vánoční snímek, jehož tvůrci svůj cíl podle všeho naplnili. 8-Bit Christmas nezabaví jako Sám doma a ani zdaleka nenabídne ohlédnutí za videoherní baštou ve stylu Ready Player One, ale jako jednohubka pro líné sváteční odpoledne funguje uspokojivě. Díky dobře vystavěnému poselství se rodiče nemusí bát, že jejich děti uvidí jen ukřičenou americkou slátaninu – na to je snímek dost zručně odvyprávěný s důrazem na poučení, co by mělo být v bezstarostném dětství nejdůležitější.

6.5
8-Bit Christmas mají skvěle nakročené stát se vánoční klasikou v rodinných komediích. Všem co na filmu pracovali patří klobouček, protože snímek boduje na všech směrech. Jednak to je skvělý výběr herců a to jak dospělých, tak hlavně těch dětských. To oni z tohoto filmu dělají to co je - pohodovou záležitost. Pak je tu tak samotný příběh, který baví a navíc je i plný dobrodružství. Každý kdo vyrůstal v době rozmachu televizních konzolí si snímek užije o to více a do této kategorie patřím i já. V rámci rodinných filmů jen těžko budete hledat lepší film.
9 335 bodů
4
Fajn retro atmosféra, navíc i s Barneym.. Celé se to točí okolo herních konzolí, což oceňuji. Snad každý kluk měl v dětství nějakou tu ďábelskou krabičku, na které strávil tuny času. Ale nepřináší mi to nic nového, chybí mi tam ta tradiční filmová vánoční atmosféra, nicméně Christmas Eve byl nádherný! Rodinný snímek, který by těm tuzemským natrhl šost, ale jako žánrovka nic extra. 40%
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
4
Nakonec docela zklamání. Spíše vykrádačka všech 90’s komedií napasovaná do jednoho filmu kde to díky přehršelu trapných situací nefunguje tak, jak by mělo. NPH je fajn, nicméně jako vypravěč příběhu je ho dost málo. Rolničky kam se podíváš v bledě modrým.

Dodatečné informace

Původní název:
8-Bit Christmas (více)