69%

Komentáře a recenze 42

cirkusačka
cirkusačka
388 bodů
8.5
Tento film jsem měla možnost vidět v Edisonu v rámci premiery a nic jsem od něj nečekala. Musím říci, že jsem byla filmem nadšena, nejen že jsem se vtělila doprostředí v němž se pohybuje dnešní mládež ale zároven jsem se i pobavila vtipnými scénami a v některých momentech jsem byla i dost napnutá Film rozhodně doporučuji
polopaticky
361 bodů
10
Svěží proud do stojatých vod české kinematografie přináší svým druhým celovečerákem Adam Sedlák. V tom podává strhující herecký výkon duo Adam Mišík - Marcel Bendig, kteří se tak doslova sami stávají přes noc BANGEREM, a zároveň hlavními adepty na triumf na březnovém udílení 30. Českých lvů v kategorii nejlepší herec v hlavní a ve vedlejší roli. Tenhle BANGER., řešící problematiku slávy a drog, a s nimi souvisejících témat, si máte chuť nechat servírovat opakovaně. Originální close-up kameru podporuje fantastická hudba a po audiovizuální stránce se jedná o jeden z nejlepších filmů, který byl kdy v tuzemsku natočen. Velká raketa a plná palba. Emoce v divákovi zůstanou ještě dlouho po projekci.
ballvyr
ballvyr
159 bodů
6
skvěle na toceny technicky, ale jinak nic moc
Tov1K
152 bodů
3
Nope nope nope. Not my cup of tea.
Vanessa
126 bodů
7
Žádná pecka, ale jo, byla to sranda. Český filmy byly v posledních letech celkem bída a Adama Mišíka bych za dobrého herce neoznačila. O to větším překvapením byl jeho nynější počin, ve které je vidět značný posun. Nebo mu prostě tahle role sedla jako ulitá. A možná od obojího trochu. Herecké duo se skvěle doplňovalo a hlášky Bendiga mají obrovskou zásluhu na tom, že jsem se jako divák nenudila. Závěr filmu mile překvapil. Myslím, že o Adamu Sedlákovi ještě uslyšíme. :)
PinokKio
PinokKio
120 bodů
9
BANGER. nasypal bílou lajnu fakt hodně vysoko. Myslel jsem si, že mě to tématem absolutně mine (teď už vím, kdo je Sergei Barracuda a Stacy Cruz), ale když pejsek s kočičkou řežou koks, tak je to jízda. Mišík a ochutnávač Bendig skvělej ..
vladka-dina-tachovska
109 bodů
8
Jediné, co bych filmu vytkla je způsob natočení. Jako starší generace to nechápu, kazí mi to dojem. Pro mladé je to asi in, točit na iPhone. Já si spíš myslím, že než jako umělecký záměr je to spíš kvůli tomu, aby byl snímek nízkorozpočtový, ale je to můj názor. Jinak zajímavý příběh, dokonce se mi líbila i hudba a velmi kvalitní výkon mladšího Bendika. Mišíka bych poslala na logopedii
Ondy69
Ondy69
59 bodů