Bílý tygr

71%

Komentáře a recenze 5

7.5
Před uvedením snímku Bílý tygr jsem častokrát četl přirovnání k nedávnému filmu Parazit. Po shlédnutí musím konstatovat ,že jsou tyto srovnání naprosto liché. Bílý tygr s jde svou vlastní cestou a já se při ní skvěle bavil. Jednu věc vím po shlédnutí stopro a to ,že do Indie bych nejel ani za zlaté prase. Tak reálně vykreslenou jsem jí neviděl pěkně dlouho. Příběh má spád a nechybí v něm dostatečná dávka napětí, dramatu a emocí. Výborný film.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Indický milionár z chatrče, ktorý sa z podaného sluhu vypracoval na vlastníka miliónového biznisu. Znie vám to až moc klišé? Možno budete prekvapení. Je super vidieť, že sa Netflix nebojí investovať i do Bollywoodu...
kknk2
kknk2
2 961 bodů
8
Pozůstatky indického kastovního systému v celé své kráse. Hned na úvod dostává Bílý tygr satirický nádech, může za to originální a zábavný styl vyprávění – životopis adresovaný čínskému premiérovi, to jen tak nenajdete. Příběh se odvíjí bez velkých spěchů, o to víc si zakládá na realistických detailech.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
7
Drsný a cynicky realistický vhled do života indické společnosti. Jsou jen dvě kasty, jedni nahoře a druzí k tomu, aby jim sloužili. Chvíli velmi osobní, uvěřitelné sociální drama, pak ale zase zkratka, satira, ne zcela vyvážené. Psychologie postav není úplně dotažená. Hlavní protagonisté nejsou zcela konzistentní, vedlejší postavy jsou dost čítankové, a to na obou stranách. Přesto zajímavě přibližuje mentalitu sluhy, absencí ambicí a vědomí vlastní hodnoty. Prostředí založené na korupci a opovrhování chudinou. Závěr nejednoznačný, kontroverzní, povrchní.