71%

Komentáře a recenze 13

Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 261 bodů
6
Film začínal celkem zajímavě, bohužel to ale skončilo jenom u začátku. Námět mi úplně nesedl, protože okrádání starých bezmocných lidí není můj šálek čaje. Rosamund Pike se na tuto roli výborně hodila, co ovšem bylo strašný byl soundtrack, při této hudbě vznikal pocit, že Pike vlastně nedělá nic špatného, ale naopaky jako by obírala lidi co si to zaslouží, ta hudba mě spíš připomínala Dannyho parťáky, kazilo to celkový dojem z filmu.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
6
Jako sorry, ale na tohle se fakt nechytám. Nevadí mi filmy, ve kterých jsou hlavní postavy zlé svině, ale měl by v nich být alespoň jeden určitý vykupující faktor, díky kterému bych ono zlounství na hlavních postavách mohl pochopit, případně jim ho částečně odpustit. Nebo aspoň ten jejich charakter zkoumat nějakou poutavou formou. Když se ale divám na shitfest nezajímavých charakterů, mezi kterými si nedokážu najít jediný, kterému bych alespoň trochu fandil, očividně mě dění ve filmu začne po nějaké době unavovat a nudit. Charisma Rosamund Pikeové bohužel nebylo dostatečně silné k tomu, abych se na její postavu díval s nějakým smířlivějším okem. Film se navíc ve druhé půlce přelije do jakéhosi banálního krimi thrilleru, během kterého jsem si začal přát, aby na to město, ve kterém se film odehrává, třeba spadla atomovka, která by všechny ty nudný zmrdy odrovnala. Ne úplně kvůli tomu, že to byli hajzlové, ale kvůli tomu, že mě to jejich hajzlovství zkrátka nebavilo. Kdyby film zůstal u těch právních tahanic a intrikování ve své první půlce, asi by se mi to líbilo víc.