67%
Winx Saga: Osud

Hraná verze populárního seriálu Winx Club.

Recenze: Winx Saga: Osud

Kinobox.cz
55%

Když to vezmu kolem a kolem a odpustím od myšlenky, že se jedná o hranou adaptaci, je Winx Saga: Osud průměrným teenegerským dramatem s prvky magie, které by se o několik mladším ročníkům než jsem já, mohlo i líbit. Ničím neurazí, výběr magických schopností je vcelku pestrý, sympatičtí specialisté v čele se Skyem to také trochu zachraňují a myšlenka hlavních záporáků, monster zvaných jako "spálení", má také něco do sebe.

nikol125
nikol125
2 781 bodů
8.5
Winx jsou mé dětství, proto jsem očekávala, že v tomto podání bude zachováno více věcí z animované předlohy. Chyběl mi zde zbytek Winx - Techna a Flora. Nechápu, proč v tomto filmovém podání byla součástí Winx Terra, která je stejně jako Flora vílou přírody. Také je s Florou příbuzná. Ale do původních Winx prostě patří Flora. Ale i tak je to povedený seriál. Je to skvělé zavzpomínání na časy, kdy jste byly ještě dětmi :-)
HNTR
HNTR
1 031 bodů
6
Oddechovka na dva dny. Nebylo to tak hrozný, jak jsem čekal. Ale některý díly se prostě zbytečně táhly... Jedna věc, co mě držela sledovat, že se stalo vždycky něco na konci epizody a to mě přimělo hned pustit další. Závěr seriálu byl pro mě docela nečekaný, ale musím říct, že finální epizodu jsem si užil z celýho seriálu asi nejvíc. Seriál nijak neurazil, ale ani extra nenadchnul... Jsem zvědavej, jestli uvidíme druhou řadu.
Dory28
Dory28
688 bodů
3
Osobně mě moc nepřekvapovalo jak to dopadlo, dost jsem to čekala. Bylo to nudné a vůbec to nezaujalo. Hned po prvních dvou epizodách mi bylo jasné jak to dopadne, kdo je záporná a kladná postava.
Vizuální efekty nic moc, herecký výkon taky žádná sláva, a vlastně obsazení celkově mi moc nesedlo. Jediné co na tom alespoň trochu zaujalo, bylo prostředí kde se to natáčelo. Vlastně se divím že jsem to vůbec dokoukala, a že natočili další řadu, vzhledem k tomu že na Netflix jsou i povedenější seriály, a jejich další řady se zatrhli.
  • Efekty
  • Kamera
  • Herecký výkon