Vlk ze Snow Hollow

56%

Komentáře a recenze 4

29 978 bodů
5
Byl by to docela solidní béčkový horor, který diváka vyloženě nevyděsí a nemusí se na něj ani moc soustředit. Průměrná záležitost, kterou mi mírně kazila zvláštní osobnost hlavní postavy.. za mě zbytečné. Je to obyčejná mysteriózní kriminálka u které jsem se neubránil občasnému zívnutí.
22 289 bodů
8
Hektický film plný nesympatických postav - miluju! Je to komedie, na které je vtipné, jak v ní není naprosto nic k smíchu a všechno je jen absolutně trapné a upachtěné. Nejdřív jsem si myslel, že si měl Cummings najít aspoň charismatičtějšího herce do čela, ale pak mi došlo, že právě to by byla chyba. Ten film je o tom, jak se nic nedaří, jak nic není správně a nic nefunguje. Škoda, že identita vraha nebyla vyřešena nápaditěji, ale zase... kdyby v tom filmu bylo něco správně, nebylo by to špatně?
6.5
Vehementní snaha přijít s usedlým a co možná nejrealističtějším konceptem vlkodlačího hororu nabízí na první pohled zajímavé spojení satirické detektivky s vraždící obludou v lákavém prostředí zasněženého neowesternu. Scény s chlupatou potvorou jsou super a vyústění celkem překvapí, ale v průběhu se dere do popředí neatraktivní rodinná vata a nesympatická hlavní postava, jejíž jednání dost narušuje potenciální napínavou zábavu. Humor není na obtíž, ale vedle jediné opravdu vtipné scény mu schází zapamatovatelná poetika a nedokáže zakrýt fakt, že ambiciózní tvůrce to celé myslel velmi vážně a komediálními vsuvkami jen zalepuje nefunkční vývoje aktérů a nefunkční aktéry jako takové. Ztratit u toho 80 minut života v pohodě můžete, ale na opravdu dobrý film si vlkodlaci budou muset stále počkat.