67%

Komentáře a recenze 26

blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
4
Na hraně kurvení.. celkem ušlo. Letní výplach, co nám každým rokem, nějaký ten masový korporát, zasytí do prdele obřím klackem, a my to rádi přijmem, i když sledování nemusí být zrovna nejsladší. Tohle neudělá díru do prdele, ale.. nějaké ty nenáročné buzny to trochu pobaví. Nemám nic proti existenci, těchle sci-fi hoven, ale přitom mám velký problém je sledovat. No, usuďte sami.
kery-
kery-
3 671 bodů
6
Jako nevim.. Ze začátku je to docela OK - žádné zbytečné okecávačky (v rámci US produkce) a jde se rovnou na věc - příchod lidí z budoucnosti sem, poslání jiných lidí odtud do budoucnosti a jede se. První ukázka představí monstra jako masivní živočišné stroje, které nemají jinou touhu, než všechno nevyhnutelně rozmrdat do krve. Tady je to ještě OK. Posléze se ale do toho začne více šťourat - to není zase tak šokující, ale šokující pro mě je například to, že všichni jdou do boje, ale nikdo jim ani neřekne "jděte jim po krku". Už jen tohle je totální vrchol debility, ale chápu, že během těch 138 minut si na nějaké věci museli postavy přijít sami. Co na druhou stranu moc nechápu je to, proč je ta délka tolik natáhnutá, protože sotva v půlce už to jde vše do prdele a monstra jsou s každou návštěvou blbější a slabší a žánr navíc začne v mnoha místech přecházet v komedii, kdy si Pratt řekne, že začne hrát jako ve Strážcích galaxie, a to tomu vůbec nesluší. V moment, kdy se potom vrátí domů, začne být ten film ještě větší odpad a zahodí se veškerý vývoj postav, děje a veškerý náboj spojený s nebezpečností monster se ztratí. Osobně jsem v tomto osazenstvu nečekal žádný trhák, ale fakt, že slušně rozjetý film se takto posere, je docela smutný. Jo a jak jsem se těšil na StraHOTski, tak mě to rychle přešlo. Nevim, co se té ženské v osobním životě stalo, ale od posledních sérií Chucka je u hraní otrávená jako prase. Jako jednohubka je to dobrý. A ještě víc dobrý by to bylo, kdyby to bylo zkrácené o půl hodiny.
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
6
Jeden z těch filmů, na které zapomenete, pár minut po tom, co je vidíte. Nápad, postavit film na obyčejných lidech, kteří jsou nuceni jít do války je nosný a extrémně zajímavý, proto je škoda, že se vše rychle stočí v nudné blábolení o vědě s generickými akčními scénami, jež jsou plné nepovedeného CGI. A to okaté vykrádání Věci si tvůrci také mohli odpustit.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 271 bodů
7.5
Na toto scifi sem se hodně těšil, a ne jenom kvůli tomu že jsem velký fanoušek scifi ale i kvůli Prattovi.Film se mi celkem líbil.Libilo se mi zpracování cestování časem. Líbilo se mi v úvodu filmu, otázka typu "máme jít bojovat do války, která se nás teď vůbec netýká". Zpracování bylo zajímavé, trochu mě zarazilo zpracování Emzaku, když se po hodině filmu poprvé ukázaly, říkal sem si že by se hodili spíš do nějakého béčka, ale jak dej plynul,Emzaci a, jejich zpracování se do toho děje hodilo.kdyz sme u děje,žádná svetoborna myslenka to není, chlap cestuje do budoucna aby odvrátil,konec světa v budoucnu. Ano na to že to má být akční film, tak tě akce tam tolik nebylo, ale na druhou stranu když tam ta akce byla byla tvrdá, našláplá a rychlá a drsna, což tomu prospělo. Konec filmu by pro někoho mohl být takříkajíc nastavený, pro mě to bylo milé překvapení, protože to neskončilo typicky jako, tak vymysleli jsme to v budoucnu, ty se vrátíš zparltky do minulosti a všechny nás zachranis. Celkově film hodnotím kladně, ty dvě a čtvrt hodiny krásně plynulý a pobavil sem se při sledování
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Jeden z těch lepších letních blockbusterů z Hollywoodské produkce. Sympatické postavy, fajn akce a skvěle vypadající emzáci. Více u oddechového akčňáku nechci.
Jaroslaw 23
1 448 bodů
6
6/10 Fajn sci-fi,které jsem si užil,byt´ to mohlo být o něco lepší.Nejvíc jsem si užíval vztah otce s dcerou,který tu překvapivě v rámci možností funguje. Chris Pratt je sympaták i tady a nebýt jeho,popřípadě J.K.Simonse tak by to bylo asi fiasko.Co se týče samotné zápletky není bůhvíjak originální,místy i předvídatelná (hlavně twist s dcerkou v budoucnosti).Monstra nevypadají vůbec špatně avšak v akčních scénách cítíte CGI a ono celkově i ta akce a nasvícení mohli být lepší.Jen škoda,že to šlo na stream,pač kino by tomu slušelo.
sugi
752 bodů
3.5
... skvělý námět , jeden s nejlepších , herecké obsazení výborné , kamera a triky na prvotřídní úrovńi ... má to , ale jedno ALE a tím je scénář , příběh který je lehce předvídatelný , dialogy , které jsou jako vystřižené s Béčkových filmů skombinované s telenovelou ... ve zkratce , ten námět má obrovský potencionál , který je ztracen v příběhu ....
ZaS
ZaS
632 bodů
0
Scénář je esencí těch nejstupidnějších klišé z amerických filmů protkaný patetickými bláboly. Jakákoliv logika se vytratila hned po úvodních titulcích. Pokus o reinkarnaci Vetřelce, který ovšem Scottovu filmu nesahá ani po podešve.
Hacking
Hacking
297 bodů
9
Tento typ filmu mám rád. Sci-fi a úžasný příběh. Rozhodně doporučuji.
Taxxír
Taxxír
198 bodů
8
Film o boji s mimozemšťany je už jen námět sám o sobě, který mám rád a když se k tomu přidá cestování časem je to obří bordel, který ale já osobně absolutně žeru. Nával znepokojivých nepřátel, všude výbuchy a neustálá akce je něco co v tomhle filmu zažijete v plné palbě.