72%

Komentáře a recenze 21

marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
7.5
Na české poměry nadprůměrná podívaná, škoda jen závěru, který nemá tu správnou eskalaci. Příjemný minimalismus, který nenudí ani na chvíli, což je podpořeno též solidní hereckými výkony. Propracovaný scénář bez logických zádrhelů v neustálém šikovně udržovaném napětí. Psychologická stránka bez lapsů. Jak se vyrovnat s tím, když se dozvím, kdo skutečně byl můj otec.
Steven47
Steven47
1 361 bodů
6
Promlčeno je thrillerem, který chce především upozornit na problematiku související s promlčením trestní odpovědnosti. Film dobře buduje napětí a celou dobu jsem byl zvědavý, jak do sebe vše zapadne, a hlavně jaké bude vyústění. A s tím vlastně souvisí mé dvě největší výtky filmu. Jednak mi přijde, že příběh byl možná až moc překombinovaný a jednak mě moc neuspokojilo finále, které sice nedělá nic špatně, ale zároveň nepůsobí jako pomyslný vrchol. Film zhruba do konce druhé třetiny graduje, ale po velkém zvratu se dá říct, že pomalu došumí až do finále a najednou přijdou titulky. Přesto vzhledem ke stopáži nemá snímek výrazná hluchá místa, líbil se mi střih i fakt, že aktéři se osobně nepotkají a veškerá komunikace probíhá přes telefon. Vlastně kvituji i absenci flashbacků, která dává prostor během vyprávění ukázat reakce aktérů. Herecké výkony jsou fajn, všem vévodí výborný Karel Roden, velmi dobře zahráli i Igor Bareš a Barbora Bočková. Naopak policisté či matka s dcerou mě moc nepřesvědčili. Ačkoliv jsem rád, že zase jednou vznikl český film, který není romantickou komedií, tak tady tomu prostě něco chybělo. 6/10
ZaS
ZaS
632 bodů
10
Nevím jestli je to bídou posledních let, ale už dlouho jse neviděl tak dobrý film. Nominálně krimi, kde ale před kamerou k ničemu násilnému nedojde. Přsto s napětím čekáte jak to dopadne.
abduh
110 bodů
8
prima film, zajímavý scénář, napínavá zápletka
curil
3 bodů
8
Elišce v příběhu umírá otec ( P.W. ) v šesti letech. Radek příjíždí po 20 letech. Elišce je odhadem 26 let ? Evě umírá otec ( P.W. ) ještě než se narodila - ve filmu je jí tedy 19 let ? Možná mi něco uniklo. Příběh je však dobrý.