
Zdánlivý vertikální škrábanec v celuloidu, který otevírá film Presents, se doslova otevírá do filmu uvnitř filmu. Když se jeho postava probudí v ženu v "reálné" nereálné kulise, začíná groteskní satira strukturálního filmu. Nejde o to, že by se pohybovala kamera, ale celá kulisa, v této první ze tří materiálových "šetření" pohybu kamery. Ve druhé kamera doslova napadne kulisu; plexisklová deska před vozíkem rozdrtí vše, co jí stojí v cestě, když se řítí prostorem. Nakonec tento formalistický monstrum prorazí zeď kulisy a film se přepne do série rychle stříhaných záběrů, kdy kamera cikcakuje přes siločáry a pohyblivá zorná pole v jakési aproximaci oka v přírodě. Snow nás nutí přijmout přítomné okamžiky vidění, ale jediný úder bubnu, který se shoduje s každým střihem v této elegické části, ohlašuje každý okamžik nevratného mizení života.
Herci a tvůrci 1
Režie: