74%

Komentáře a recenze 23

Leinad Vodhr
Leinad Vodhr
366 bodů
8
Wow. O druhém Doctoru Strangeovi se říkalo že to má být "jiný" a "dospělejší" a "drsnější" marvel. Well....bylo to jiný to je fakt ale čekal jsem víc jiný. Jiný asi jako tohle. Moon Knight je opravdu jiný trochu dospělejší marvel. Oscar Isaac a Ethan Hawke jsou opravdu skvělí herci a jejich postavám vše uvěříte. Pátý díl byl za mě nejlepší. Finále zůstalo hodně otevřené tudíž ja se těším na druhou sérii opravdu hodně!
jqkvbs
jqkvbs
323 bodů
8
8/10 Chápu absolutní nadšení všech ostatních, hlásajících, že je seriál naprosto perfektní a bez chyb, ale ať už bych se snažil sebevíc na těch 10/10 by to moon knight pro mě nikdy nedosáhl a ani omylem nemohu říct, že by to bylo bez chyby. Celý třetí díl nedává vůbec žádný smysl, je špatně zpracovaný a působí spíše jako španělská telenovela. Samotný konec je tak předvídatelný tak moc, že i já - člověk který nikdy správně neuhádne konec filmů/seriálů a většinou je úplně mimo mísu, to tipl naprosto přesně a navíc i ta samotná akce a finální akční scéna byla trochu "zívačka". Na druhou stranu, se ale Oscar Issac jako samotný Moon Knight, ukázal v tom nejlepším možném světle a všem nám předvedl, jak neuvěřitelný herec to vlastně je. Přechody mezi Stevem Grantem a Marcem Spectorem jsou naprosto, ale naprosto úžasné a přesně je poznat kdy kdo přebírá moc nad tělem. Celkově postavy nepatří mezi moje nejoblíbenější z MCU, ale užíval jsem si je a fandil jim naplno po celou dobu seriálu. A Ethan Hawke, jako Arthur Harrow, neboli hlavní záporná postava taky nebyl vůbec k zahození. Jako poslední věc samozřejmě chválím dobrou kameru, naprosto úžasný první díl, který je rozhodně nejlepší z celé série a po jehož dokoukání, jsem měl husí kůži po celém těle ještě druhý den, a samotné (za mě) skvělé zpracování Egyptských bohů a Egyptské mytologie obecně. Na konci dne, to pro mě stejně na plné čáře přesáhlo ostatní MCU seriály a velice jsem si to i přes všechny mínusy užil.