88%

Komentáře a recenze 41

Leinad Vodhr
Leinad Vodhr
366 bodů
10
WandaVision bylo ze začátku super, tajemné ale ke konci to sláblo a finále mě nějak extra neohromilo. FaWS bylo po celou dobu nadupaná akční jízda a bavilo mě to. Ale tohle? Tohle byla mysteriózní nadupaná vtipná jízda celou dobu! Šest dílů bylo optimální. Tom Hiddleston si to užívá a to stejné platí pro ostatní. A navíc - tohle fakt něco velkého znamená pro MCU! Ok ve FaWS se z Falcona stal novej cap a ve WandaVision z Wandy Scarlet Witch. Ale tady? Tady začalo něco většího než co kdy v MCU, nebo podle mě v celé kinematografii bylo! 5 hvězd a nemůžu se dočkat druhé série!
kingmentis
kingmentis
233 bodů
10
Tak takhle jo. Tenhle seriál mě velice překvapil. Napínavý až do konce. Skvělé to představilo Kanga a taky naznačilo příběh mnohovesmiru. Nebylo to přeplácaný, bylo toho tam akorát. Byly tam i skvělé zápletky. Prostě to bylo super
Karlositoo
Karlositoo
205 bodů
9
Asi poslední dobrá marvelovka
Ploty09
Ploty09
71 bodů
10
Na to že marvel seriáli nejsou moc kvalitní tak Loky je úžasnej spolu s daredevil a moon kinght to je nejlepší marvel seriál.
Makynka1
Makynka1
52 bodů
10
Nejlepší MCU seriál.
bumik229
bumik229
51 bodů
9
Excelentný serial.
Karkyyy
Karkyyy
46 bodů
9
Loki zachraňuje nejen TVA, ale i celé MCU.
Radin
Radin
38 bodů
10
Loki je jasná 10ka. Po všech stránkách je to skvělý, kamera, střihy, dialogy, prostě pecka. Každý kdo má rád seriáli by měl lokiho vidět i když to poslední dobou s MARVELEM nevypadá moc dobře. 2 série jde ještě o lvl víš a všechno posouvá do úplného maxima. Finální scéna s Mobiem mě dostala do kolen.Ta poslední věta co řekl prostě 😍 a vyvrcholení s lokim uplně geniálni a napříc celým posledním dílem budováno. JAK JÁ TEN SERIÁL MILUJU.
Tvviggy
Tvviggy
28 bodů
2
Ze začátku musím říct že, jako velkého fandů DC (neplést s DCU) mě celé MCU přestalo zajímat (až na pár výjimek) někdy po druhých Avengers, a za vyloženě slátaninu ho považuji po Civil war. Že seriálů mě kromě celkem ucházející What If... Zaujal první Loki. Bohužel druhá série ukázala kam celý propojeny vesmír Marvelu směřuje. A sice do totálního nezájmu i skalních fanoušků. Fakt to byl neuvěřitelný blábol
  • každá série má jen šest dílů
  • snad všechno
Samikhej