No Logo

68%
No Logo
No Logo
Proti korporátním značkám se zvedá vlna nevole. Varováním je kniha No Logo. Během posledních deseti let se z No Logo stal kulturní manifest kritiků nespoutaného kapitalismu po celém světě. V době, kdy svět čelí druhé hospodářské krizi, je analýza našeho korporátního a značkového světa v knize No Logo aktuální a silná jako nikdy předtím. No Logo, která je zčásti kulturní analýzou, politickým manifestem, memoáry o životě v obchodních centrech a novinářskou reportáží, je první knihou, která uvádí nový odpor do pop-historické a jasné ekonomické perspektivy. Vypráví příběh vzpoury a sebeurčení tváří v tvář našemu novému světu značek.


Režie:

Dodatečné informace

Původní název:
No Logo (více)
  • USA No Logo
Země původu:
USA
Ocenění:
Žádná ocenění

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.