Komentáře a recenze 31

8
Zatím nevím co si myslet. Po první sérii jen vím že je to sakra dobrý seriál uvidím co bude dál. Druhá série: Třetí série: Čtvrtá série:
gde
gde
648 bodů
9
Krásná ukázka seriálu, co je reakcí na dobu, kdy je všude až moc super hrdinů. Hrdinové jsou lidé, jsou zlí, jsou pokřivení. Založeno na dospělých komixech Vertigo, dokonce bych řekl, že seriál je v mnoho částech lépe dramatizován než samotný comic.
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
10
Tohle musí vidět každý, komu navadí superhrdinové, jelikož lepší příběh už asi nikdy nedostaneme, viz. Marvel tento rok haha. Se scénářem si vážně pohráli, ani začátek děje není přesně podle komiksů, všechno co je v seriálu dokonalé není podle nějaké knihy nebo komiksu, může za to brilantní filmařina, jediné z čeho si komiks bere kredit je námět neboli myšlenka "zlých" superhrdinů. A hlavně kdo napsal tak neuvěřitelné postavy, které neustále pochybují o svých činech nebo které se během děje přirozeně vyvíjejí. Nemůžu si vzpomenout jaká postava by sebemíň kazila děj, ale žádná není. Vše je tam jak má být. A skvělá "nahodilost děje" ani jednou jsem nepředpověděl, co se bude dít další epizodu. Napínavost tahají hlavně dvě postavy W.Butcher (Karl Urban) a Homelander (Antony Star), kteří posunuli herectví na další úroveň.
mil0
mil0
439 bodů
10
Je to seriál, který vám ukáže, jak by to vypadalo, kdyby superhrdinové byli skuteční. A není to hezký pohled. Seriál je plný násilí, humoru, intrik a šokujících zvratů. Pokud máte rádi antihrdiny, temnou satiru a krvavou akci, je to skvělá volba.
  • Skvělé herecké výkony, zejména od Karla Urbana a Antonyho Starra
  • Originální a provokativní příběh
  • Vtipné a ostré dialogy, které vás pobaví i pobouří
  • Zajímavé postavy s hlubokými motivacemi
  • Napínavá a nevyzpytatelná zápletka
  • Vynikající vizuální efekty
  • Některé scény mohou být pro někoho příliš brutální nebo vulgární
  • Některé postavy nejsou dostatečně rozvinuté nebo využité
  • Některé dějové linky mohou být zmatené nebo nedořešené
David_
David_
415 bodů
10
Výborný seriál, který ukazuje "superhrdiny" tak trochu v jiném a realistickém světle. Černý humor, satira, krev...opravdu tu nic nechybí a jsem rád, že vedle postupně potápějícího Marvelu tu je něco, co se mi trefilo do chuti a je stále lepší a lepší.
Koudy96
Koudy96
392 bodů
10
Geniální seriál, který nám ukazuje, jak by vypadali superhrdinové, pokud by byli jen zaprodané loutky. Seriál, který jsme v dnešní superhrdinské době opravdu potřebovali, protože si to totálně vytírá prdel se všemi superhrdinskými klišé, které najdete v MCU i DCU. Hlavní dvě postavy Butchera (Karl Urban) a Homelandera (Antony Starr) jsou geniálně napsané napříč všemi sériemi a zrovna v té čtvrté sérii lze vidět kam se jako herci i postavy posunuli. Další postavy, které se tu objevují tu mají zde určitě také místo, ale některé nedostávají tolik prostoru, kolik by potřebovali. Nechybí zde černý humor, skvělá akce, která si nebere servítky s ničím. Seriál je pro mě 8/10 a doufám, že konečné finále mě odpálí do nebeských výšin :).
kijifa
kijifa
335 bodů
9
Parádní seriál. Trochu jiný pohled na superhrdiny. Mám pocit, že v každém díle se stalo něco lehce šokujícího, co mělo diváka chytit. Přestože po prvních pár dílech kvalita trochu klesla, rozhodně pořád stojí za zhlédnutí. Jsem rád, že byla ohlášena druhá sezóna
caj123
caj123
173 bodů
10
Pravděpodobně nejlepší superhrdinský seriál, který stíhá si dělat srandu ze superhrdinských klišé, dodávat inteligentní a nenucený komentář na světové dění a zároveň být zábavnou černou komedií, která je plná brilantně napsaných postav, počínaje hlavním duem protagonistů, Butcherem a Hughiem, kteří jsou oba brilantně napsaní, mají skvělou chemii a především Butcher je naprosto fantasticky zahraný a Karl Urban přináší do role tuny charismatu, a i přestože je postava prakticky stereotyp cynického drsňáka, seriál jemu, stejně jako snad čemukoli ostatnímu dodává obrovskou hloubku. Hughie je oproti tomu zakřiklý, vyděšený a na rozdíl od zbytku bandy nenese příliš dobře násilí, což umožňuje seriálu skrze jeho postavu prozkoumat lidskou morálku. MM a Frenchie jsou v první sérii tak nějak do počtu, ovšem jak jde seriál dál, dostáváme se jim hlouběji pod kůži, to samé platí i pro Kimiko, která má jeden z nejlepších charakterových vývojů celého seriálu, a i pro naše "záporáky"- superhrdiny. Deep je úžasná tragikomická postava, kterou si dokážete postupem času oblíbit i přesto, co udělal v první epizodě. A-train dostává v průběhu třetí série skvělý příběhový oblouk, ve kterém konečně ochutná vlastní medicínu, což je velice zajímavé sledovat, a ačkoli jsou obě tyto postavy do velké míry polidšťovány, pořád to nejsou žádní klaďasové a jde stále o hrozné lidi, na což se nezapomíná. Dále je tu Starlight, která má taktéž velice zajímavý příběhový oblouk a vztah zejména s Meave. Nakonec se hodí mluvit o hlavním antagonistovi, Homelanderovi samotném, jenž je absolutně bravurně zahrán Antony Starrem a dodává celému seriálu neskutečný prvek napětí. Jeho sadistický, emočně nevyrovnaný narcistický superman je trojrozměrnou a diskutabilně nejlepší postavou celého The Boys, nemluvě o jeho rivalitě s Butcherem (jejich společné scény jsou zdaleka highlight seriálu). Dále se o bandě nedá mluvit bez spoilerů, pokud jste ji neviděli, nevím, na co ještě čekáte.
bumik229
bumik229
51 bodů
10
Skvelý serial a neviem sa dočkať na novú seriu.
Josef Švarc
Josef Švarc
40 bodů
9
Tak tohle je bomba. Seriál jsem viděl už nějaký ten pátek zpátky, ale musím vám ho doporučit. Seriál prostě klade otázku - Co kdyby superhrdinové existovaly v reálném světě a byly všichni zm*di. ☺️ Herci výborní. Sympatické postavy. Chci tu věc co producenti a scénáristé brali když to vymýšleli. 9/10
  • Olišnos od komínového titulu