75%

Komentáře a recenze 54

Judinka
Judinka
627 bodů
9
Co lze dodat k tomuto skvělému filmovému počinu, který vychází ze stejnojmenné divadelní hry. Pokud jste tak měli možnost hru vidět, jistě mi dáte za pravdu, že se s filmem nedá srovnat. Minimalistický příběh jedné schůze SVJ rozehrává skvělé herecké výkony i skvělé dialogy. Film tak můžete vidět i několikrát a stále nestíháte břitký humor, který je dokonale vyprecizován v každém dialogu, v každé poznámce. Opravu návrat ke klasickým komediím, který není opravdu mnoho.
baranovakova6
baranovakova6
445 bodů
9.5
Za mě velmi povedené, tento film určitě můžu všem doporučit a nemůžu se už dočkat až bude v kině. Krásná situační komedie, která pobaví. Každý si v ní najde to své a vypovídá ze života.
  • vynikající herecké výkony
  • zajímavý námět
  • nečekané vyvrcholení situace
Bori02
404 bodů
8
Česká konverzační komedie, která se prakticky celá odehrává v minimálním prostoru jedné místnosti. I přes to se ale jedná o výbornou komedii u které jsem se opravdu zasmál. Líbilo se mi to nejvíc z českých komedií, které jsem v posledních pár letech viděl. Humor byl dobře napsaný, nepřišel jsem si u něj jako idiot. Akorát nějaké věty od postavy, kterou hrál Jiří Lábus mi přišli jako snaha o hloupý humor, ale to asi patřilo k tomu jakou postavu tam hrál. Celkově se ale rozhodně jedná o nadprůměrnou komedii.
gumoch
316 bodů
9.5
Tak tohle bylo něco pro mě... Komedie možná až moc ze života, která stojí na reálných postavách a smysluplných dialozích. Takových Ing. Kubátů, pro které NE je nejsilnější argument, potkáte denně na ulici, ale především v internetových diskusích desítky. To, co se děje při schůzi skvěle zrcadlí celý náš národ a dům, o kteří mají jedni starost a druhým je ukraden, jen aby z toho měli peníze, je vlastně takovým připodobněním k naší krásné zemi. Myslím si, že si tam každý něco najde a nikdo se nemůže cítit špatně, protože film dokáže zároveň nadchnout a urazit snad každého. Rozjetá hláškami nabitá komedie pomalu víc a víc ke konci hořkne - tak, jak je to asi se vším. Jako třešničku na dortu vnímám skvělé herecké obsazení. Rozhodně doporučuji si udělat klidný a odpočinkový večer s tímto filmem - jen asi děti pošlete spát.
Kamila88
Kamila88
216 bodů
7.5
Konverzačka jako vínko. Přes takto by měla vypadat inteligentní konverzační komedie. Konverzace mezi vlastníky byly zajímavé,trefné a zábavné. Divák tak měl pocit jakoby s nimi v té místnosti seděl. Pane Havelka tleskám,takto by měly vypadat komedie.!
Vlastní názor
Vlastní názor
178 bodů
10
Brečel jsem smíchy od začátku do konce. Možná pro někoho divné, ale ten film trefil přesnou skutečnost. :-) Novotný samozřejmě bomba, Terezka rovněž a vizitky luxus. :-) No a co si budeme povídat, Lábus je Lábus. :-)
Mibaf
175 bodů
8.5
Jak málo stačí, aby vznikl dobrý Český film...
  • Herecké obsazení
  • Herecké výkony
  • dobrý příběh
  • minimalismus
mismaseon
mismaseon
164 bodů
2
Humor tohoto filmu se mi úspěšně skrývá.
AlvinCZ
AlvinCZ
134 bodů
7
To, co se zpočátku zdálo být dobře napsanou komedií ze života (v první polovině filmu je kadence hlášek opravdu nevídaná), se v druhé polovině filmu přetočí v konverzační drama o tom, čeho jsou lidé schopní. Skvělá konverzační komedie se tak mění v přehlídku hlouposti, omezenosti, sobeckosti a vypočítavosti jednotlivých vlastníků. Film dobře ukazuje to, že někteří lidé nejsou schopni ustoupit ani o centimetr, pokud by si měli odtrhnout od pusy a slovo solidarita je jim naprosto cizí. A bohužel musím potvrdit, že tento film je opravdu ze života.
  • scénář
  • postavy
  • simulace reality