73%

Komentáře a recenze 31

evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Sandra Bullock se svými dvěma dětmi musí v cestě za hledáním záchrany poslepu projet nebezpečnými peřejemi. Protože kdo se podívá a spatří COSI, tak (pokud to není blázen) nevyhnutelně spáchá sebevraždu. Podobný námět jako u Tichého místa, kde tím COSI byla jakási zřejmě mimozemská monstra. Zde se o původu a podstatě onoho ČEHOSI nedozvíme vůbec nic, prostě se tím jen navodí situace a záleží na jednotlivcích, jak se s tím popasují. Líbilo se mi to víc než Tiché místo, které se omezilo jen na boj o přežití jedné rodiny. Tady byl parádně vidět už od prvních obětí ten postupný společenský rozklad, ať už ve vnímání rozpadajícího se světa či v jednotlivých aktérech sebraného kolektivu v jedné vilce na předměstí šéfované přesvědčivým Johnem Malkovichem. Plavba lodí pak tvoří druhou linku příběhu, kdy se neméně přesvědčivá Sandra Bullock snaží po smrti přítele odvézt děti na místo, které by snad mohlo být bezpečné, a nejen přitom zjišťuje, že jak si ještě v těhotenství nedokázala představit, že by mohla být dobrou milující matkou, nakonec je až tak milující, že pro ni Sofiina volba vlastně není žádnou volbou.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
8
Aby si člověk už z toho nezavazoval oči, každou chvíli ten zelený ječící satan se svým zkurveným Černým Pátkem, vyvalí i do našich obýváků, a za chvíli vypukne pandemie nevídaných rozměrů! Tak na co čekáte, doprdele lidi? Rychle si zavřete všechny otvory, co máte v těle, skryjte se, udělejte si zásoby, nakupte šestnáct rolí hajzlpapíru a lidi, hlavně dělejte paniku! Jinak Vás to pohltí a už nikdy nepustí! A nikdo mi taky neřekl, že si zahrajeme na slepou bábu, a u toho mi budete pokládat pod nohy hrábě. Jste fakt velcí kámoši. Ale jo, Stalo se. Poslední dobou asi není úplně nejlepší sledovat filmy s koncem světa. Tak, ono to úplně konec světa není, pár lidí sice taky skape, ale život jde dál. No dobře, přiznávám, lidi dělají z tohoto strašně velkou frašku, a dělají z komára velblouda, ale fakt není se čeho bát! Jen si musíte ksicht zakrývat rouškou.. jo aha
kery-
kery-
3 671 bodů
8
V porovnání s podobným Tichým místem určitě lepší. Děj filmu jsou v podstatě z 80% flashbacky, ale překvapivě to vůbec nevadí, protože horor/thriller s "uvězněnou" skupinou sympaťáků funguje vždycky. Díky nim je i méně standardně protivné Bullock, takže přežít ty 2 hodiny není zase takový trest - ta omáčka okolo je poměrně chutná. Líbí se mi i tajemno, jsem tedy rád, že CGI se týkalo pouze "větru". Co se týče příběhu, tak asi nebude žádné překvapení, že s délkou stopáže narostl i počet hovadin. Samozřejmě, blbostí je tam habaděj, ale s tím, že u toho nebudete moc přemýšlet, do toho tak nějak jdete. Film jako celek kupodivu docela funguje.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
7.5
Tajemná, zlá a neviditelná síla v podobě záhadného větru nutí lidi (kromě bláznů) páchat sebevraždy. Toto nezhmotněné zlo nějakým nevysvětlitelným způsobem nedokáže vstoupit do lidského obydlí. Přestože se jedná o jednoduchou zápletku a dost nezodpovězených otázek, tak film díky Sandře Bullock nenudí a rychle utíká. U tohoto filmu nesmíte ale přemýšlet a pak si jej můžete i celkem užít.
Krupe
Krupe
2 276 bodů
7
Není to špatné, ale A Quiet Place je lepší, takové jakési více "uvěřitelnější". Prostě poslepu po řece se dvěma dětmi ale fakt néé...
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 249 bodů
7.5
Myšlenka velmi dobrá a zajímavá.ale bohužel, Tiché místo fungovalo daleko lépe.. Osobně mi ani moc nevadí že nejsou Ti co vyvolávají sebevraždy vidět, ale dlouhá, zbytečná stopáž filmu je moc. Tiché místo, lepší napětí, atmosféra i herci.. Ale oceňuji originalitu,a i výkon sandry jako Matky,vicemene :-)
skylark13
skylark13
2 085 bodů
2
Naprosto stupidní bez žádné atmosféry..
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7.5
Bird Box je v podstatě takovou kombinací Shyamalanova The Happening a čerstvého trháku Tiché místo. Plus možná ještě s určitou dávkou Darabontovo Mlhy. I přestože většina postav jsou jedno velké chodící klišé, jejichž prototypy lze najít ve většině post apo filmů, plus poslední třetina opravdu dost polevila na tempu, je snímek i tak zábavný a vcelku napínavý. Dobře pracuje s onou neviděnou hrůzou, která nebohé přeživší likviduje, pokud se na ni podívají, plus jsem rád, že se film nesnažil vysvětlit, odkud se vlastně vzala. Jakby také ne, však to napsal stejný týpek, který měl na starosti i scénář k povedenému Příchozímu, tudíž podivuhodné emzáky už má evidentně v malíčku. Celkově zábavný a velmi hezky natočený snímek, jen asi musí člověk trochu polevit na svém očekávání, protože s napětím samotnými dějovými přechody pracovali pánové Shyamalan a Krasinski přeci jen trochu líp.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
8
Drama, které se jen tak nevidí. Ve světě propukne apokalypsa, díky které každý, kdo vidí cosi venku, (není jisté co)spáchá sebevraždu. Proto musí hlavní postava, Malorie, nosit společně s ostatním pásku přes oči. S tím se pojí problémy, které musí překonat. Podivně se střídají časové linie, které vyústí v ne moc uspokojivé finále. Všechno kvalitně podkresleno soundtrackem Reznora, což dodalo úzkostlivou atmosféru.
Gori
347 bodů
6