Poslední aristokratka

63%

Komentáře a recenze 26

mil78
384 bodů
6
Vcelku příjemný vánoční podívaná s dobrými hereckými výkony. Nejedná se o nic světoborného, ale v rámci české produkce jde rozhodně o lepší průměr.Škoda jen té hudby, dobrý pop by dojem a švih filmu výrazně zlepšil. Píseň No Name je katastrofa.Přesto jako rodinná zábava snímek obstojí.
lukas-gajdos
168 bodů
4
Co mám k tomuto snímku napsat. Snad jen to, že česká kinematografie jde krásně do černé díry. Film ze začátku působil dost mile, vtipně a krásně se pozoruje kamera a výprava, každopádně po chvíli děj spadá, není tam nic nového a začíná typické čecháčkovsé humory, které nepřišly vtipné ani mně. Výkon Dykové se mi jako vždy, nelíbil, nechápu, proč ji pořád všude obsazují, Hynek Čermák je šikovný táta a výborný herec ztvárněním role, ale jinak snímek nic nenabídne, kromě marnotrapného Lišky, který aspon trochu pobaví.
Hugo Ball
Hugo Ball
10 bodů
5.5
Kastelán Evžen Boček rozesmál svou tetralogií patrně mnohem více čtenářů než její filmová adaptace. Film osciluje mezi pohádkou (Max v zasněžené krajině uhání na bílém koni) a romantickou komedií ( trojnásobný polibek hlavních dvojic, koneckonců také pohádkový).Smíchu bylo v publiku minimálně, zajímavý by byl poměr pouhých diváků a diváko-čtenářů v souvislosti s jejich očekáváním. Hraběcí rodinka nepůsobí zrovna přesvědčivě, zato onatáčkovaná E.Balzerová v roli ořechovkové kuchařky a nepřítel všech "muflonů" kastelán M.Pechlát rozhodně pobaví. Kamera je asi nejsilnější stránkou celého filmu, který neurazí, ale taky nenadchne.
patricia-willander
3 bodů
9