Poslední aristokratka

63%

Komentáře a recenze 26

29 851 bodů
5
Kdepak.. spíše než na film jsem se díval na lokace ve kterých byl film natáčen, protože jsem na většině byl, což mi spíše dojem z filmu pokazilo. Humoru pramálo, scénář šitý horkou jehlou a závěr stál také za prd. Nudný snímek, který bych už vidět nikdy nemusel. 50%.
22 284 bodů
2
Film, který se bojí i dělat humor. Nekonečná zásoba ničeho. Ubíjející a smutné.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Knihu som nečítal, ale film solídny. Dokáže pobaviť ak sa naň správne naladíte. Len nesmiete byť pokrytci...
9 025 bodů
5.5
Docela smutný pohled na odfláknutí důležitých prvků a plýtvání talentu a času několika schopných lidí. Rodilý Newyorčan, co žije se svojí manželkou Vivien a dcerou Marií od nepaměti v Americe a jsou potomky českých přistěhovalců, mluví plynně česky a bariéra mezi národy je tak ukázána pouze mezi americkou a českou náturou, kde Češi vzhlíží na Amíky z patra za jejich nadutost a Amíci zase nevěřícně hledí na Čechy jako na líné hypochondry pod vlivem (všechno řádně rozděleno do tří postav). K tomu si připočíst, že Frank je vlastně idealista, který věří, že se na zámku a obecně v Čechách zůstane i s rodinou, i když je na tom s penězi dost bídně, Vivien je naopak rozmazlená blbka, která vidí jen peníze a co nevidět zámek prodat a k tomu Marie, která, ač se chová jediná trochu rozumně, nakonec přehodnotí kvůli mladému princi z vedlejšího zámku. Všechny postavy tak jednají proti svému uvážení a na konci to WTF vyletí do extrému, ale nebudu prozrazovat (ale kdo má nakoukáno, asi ví, jak to dopadne). Je mi vážně líto, že se plýtvá talentem a časem u lidí, co mají zkrátka navíc- Čermák všechny dialogy zahraje velmi dobře, jen to, co ho scénář nutí říkat, je vážně tragédie, Vilhelmová (pardon, Dyková) tam vlastně moc prostoru nemá a když už ano, u Yvony Stolařové bychom měli být v pozoru, tam se skrývá velký talent, Liška je tradičně v roli blbečka, jen škoda, že úplně zbytečně a jeho postava tam nebýt, moc by se toho nestalo. A to nepočítám herecké kapacity, jako je Kotek, Balzerová, Procházková a nebo třeba i Nárožný. A pár cameo rolí taky potěší. Nejvíc jsem ale rozesmutněný z kameramana Vladimíra Smutného (ty České lvy doma nemá jen tak) a díky jeho kameře jsem se kochal skvělými záběry, že jsem překousal i ten hrozný plochý děj. Vážně škoda, tolik talentů na jednom místě a vlastně pro nic.
avenis
avenis
8 145 bodů
5
Na zámek patří pohádka a tak jsme ji dostali. Podle toho, jak ze všech upoutávek a plakátů vyčuhovala Dyková, myslela jsem, že ta poslední šlechtična bude ona... ale naštěstí to byla její sympatická dcera. Pan hrábě, dobrota sama s modrou krví v montérkách...ostatní figurky jak z té pohádky... Takže za mě dobrý. (10.6.2021)
tedoun
tedoun
923 bodů
3.5
A tomu se ještě říká film? Český národ Měl Martina Friče,Věru Chytilovou, má Honzu Svěráka nebo Hřebejka - tyhle natáčejí nebo natáčeli kvalitní filmy. Omlouvám se ale po 30 minut jsem odešel z kina a zůstali tam dětí s babičkou protože tohle už není normální. Doufám, že brzo uvidím nové filmy typu pelíšky, s tebou mě baví svět atd.
Hoptimista
Hoptimista
800 bodů
2
Knihu jsem sice nečetl, ale jestli je trhák, tak film jím rozhodně nebude. Dvě hodiny úmorné nudy. Plné nevtipných vtipů. Bez špetky zábavy. Nebýt Čermáka, ani bych to nedokoukal. Jedna hvězda za tu větev s nácky a Nárožného:)
Milena107
729 bodů
4
Tak jsme si zase jednou užili hradního humoru, který se odehrával na několika našich českých a moravských zámcích, ovšem celý chudý děj by natočilo starší dítě za pomoci videokamery, a možná by byl zajímavější. Proč vůbec na takové filmy plýtvat penězi?
TomSti
TomSti
583 bodů
5.5
Po odporně debilních Mužích v naději a polovičně invalidní Tátově volze to vypadá, že Vejdělek má zase pevnou půdu pod nohama a ačkoliv se místy jedná o lehce infantilní a přehrávaný humor, jako celek to celé působí velice kompaktně. Jak už to tak u českých filmů bývá, i tady zase veškerou slávu hlavním hercům seberou menší, ale důležité role - Hospodyně Balzerová, která pro černý humor a alkohol nejde daleko, hypochondrický správce Liška a unylý, až balzamovaně navoskovaný kastelán Pechlát. Viděno v kině, což taky asi umocnilo celkový dojem z filmu.
Bad
Bad
464 bodů
7.5
Byl jsem donucen jít na tento film a upřímně jsem od něj toho moc nečekal, doufal jsem aspoň, že se zasměji a pobavím, ale česká komedie upadá a nějak se zasekla na podprůměru, kde nepoznáte, jestli sledujete pořád jeden film nebo jste začali sledovat jiný. Film je mi až pohádkově milý, hlavně díky skvělému hereckému obsazení a atmosféře. Ale bohužel jsem se nesmál, což je velké mínus.