Rudá volavka

70%

Komentáře a recenze 34

Kuca25
2 132 bodů
6
Nikdy mě tenhle typ filmu nebral.Bez nadsázky jediný důvod proč jsem se na film podíval byla Jennifer Lawrence. Je opravdu zajímavé jak dokáží herci jejich fanoušky donutit podívat se na film na který by jinak nikdy nekoukli. O tom to právě je, tak se pozná správný herec, potažmo herečka. Avšak musím konstatovat že se ve snímku Jennifer moc nepředvedla. On se nakonec vůbec nikdo nepředvedl. Kromě Jennifer snímek sází i na Joela Edgertona, bohužel u něho musím znovu konstatovat to samé co u Jennifer. Nakonec nejlepším hercem ve snímku byl pro mě neznámý Matthias Schoenaerts. Film měl být ten typ krimi thrilleru kdy hlavní hrdinka všechny převeze a vy si vůbec nevšimnete jak. Samozřejmě na konci vám vše vysvětlí a vy si řeknete oh shit, hodně dobře promyšlený plán. Bohužel tady tomu něco chybělo. Mělo to být drsné, emocionálně napjaté a nepředvídatelné, ale nakonec je to spíš nudné. Nudnost snímku podporuje i stopáž filmu. Rozhodně by se dala mnohem zkrátit. Je obrovsky vidět že film točili američané, zajímal by mě stejný snímek v ruské verzi. Podle mě by vypadal stejně, akorát by američani byli tlustší a jezdili v chevroletu. Zkrátka Rudá Volavka je film který není úplná katastrofa, ale úplně dobře taky nedopadl.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7.5
Protiruský špionážní film, ve kterém jeden z hlavních padouchů vypadá jako Putin? Count me in! Red Sparrow na diváka velice rychle dýchne chladnou a surovou atmosférou nemilosrdného špionážního světa, beroucí si inspiraci z příběhů z dob studené války. Velice hezky natočené, plus s často dobrou dávkou napětí. Jennifer Lawrence navíc opět skvělá a i dost sexy. Posílám velký STFU osobě, která mi kdysi řekla, že je ošklivá. Nicméně i když její výkon byl skvělý, s její samotnou postavou se člověk příliš nemohl ztotožnit. Film se totiž v určitých částech snažil být až přespříliš moc chytrý, tudíž docházelo k určitému zmatku mezi postavami a jejich motivy, díky čemuž se i samotnému ději krapet bortila konstruktivita. Ovšem na novodobý špionážní thriller drama rozhodně zajímavé a velice watchable. Snímek samozřejmě vyvolal mezi některými lidmi pobouření, protože prý "neprávem ukazuje Rusko ve špatném světle", což je zas dle mého názoru naprosto v pořádku, protože zrovna Rusko si nic jinýho nezaslouží. God bless America!
Květka
Květka
711 bodů
7.5
Rudou volavku jsem si pustila hlavně kvůli Jennifer Lawrence. Tento film byl hodně drsný, ale i originální, z některých scén mi přejel mráz po zádech. Jennifer byla jako vždy skvělá a role jí perfektně sedla. Film mi přišel zajímavý, rozhodně bych se na něj asi víckrat nepodívala.
Pacman
Pacman
586 bodů
5.5
Rudá Volavka v celku není špatný špionážní film, jen k němu mám spoustu drobných či větších výhrad, které mají za následek to, že rychle zapomenu, o čem byl. Po stránce režijní asi nešlo udělat moc víc. Kamera byla dobrá a scény přehledné. Velikým problémem je ale scénář. Ten byl, jak to tak bývá, napsán podle knižní předlohy a je to znát. Jako divák, který knihu nečetl jsem toho zaregistroval mnohem víc, ale čtenáři určitě zapláčou. Spousta věcí se zde úplně vypustila, některé části byly rázně zkráceny pro účel filmu. Herecké výkony se vlastně ani moc rozebírat nedají. Jedinou výraznou roli tu má samotná Jennifer Lawrence. Mě se pouze potvrdilo, že hereckého nadání až tolik nepobrala a je obsazována podle toho, jak teď zrovna frčí, a protože byla schopná se před kamerou svléknout. Dle mého skromného názoru by se na roli Volavky hodila perfektně spíš Olga Kurylenko. O hudbu se postaral zkušený James Newton Howard, takže kdo zná a má naposloucháno, tak pozná jeho rukopis. Není to nic zvláštního, ale sedí to a neurazí. Některé exteriéry mohly být vybrány lépe, ale při skromném rozpočtu 70 milionů dolarů to divák oželí. Pokud by divák hledat podobný film, tak třeba nedávný Atomic Blonde je rozhodně lepším snímkem.
hejkalka
216 bodů
7.5
Drsný film bez příkras, pravdivé nahlédnutí do světa tajných služeb. Skvěle vytvořená atmosféra, napětí. Velice uvěřitelné herectví Jennifer Lawrence i ostatních herců. Určitě neočekávejte Brutální Nikitu, jak se někde píše, ale opravdu emocionálně vypjatý film, co vás zasáhne svou reálností - tím, že tak nějak to mohlo být - bylo - je. A závěrečný zvrat je opravdu (téměř) nečekaný.
vladimira-maresova
167 bodů
9
Skvělý špionážní triller Francise Lawrence, kdy z vynikající baletka se stává kořistí ruské zpravodajské služby, kde se z ní stává volavka. Její tělo i mysl jsou dokonalé zbraně. S vynikající Jennifer Lawrence v hlavní roli volavky.
Sarka21
97 bodů
8
Film Rudá Volavka je v hlavní roli obsazen skvělou herečkou Jennifer Lawrence, která podala dobrý výkon. Děj je od začátku napínavý, některé scény až drsné, ale skvěle zahrané, takže o to víc diváka nadchnou. Celý film očekávaný závěr nejednoho diváka překvapí..
M. McHart
M. McHart
83 bodů
9
napínavý špionážní film, který se v bahně podobných vymyká námětem ve skutečných událostech a marasmu politického a ideologistického pletichaření, které deformují lidské osudy do naprosté absurdity. Mrazí z toho. Je neskutečné, co propaganda a síla dokáží s lidskou psychikou, vědomím a svědomím.