49%
Temné hlubiny
Tajný agent se probudí uvězněný v tajném zařízení CIA, které se nachází v ponorce.

Recenze: Temné hlubiny

Kinobox.cz
47%

Co se mi na filmu líbilo? Filmově: napínavý začátek, JCVD a Lundgren, jedna pěkná scéna na kapitánském můstku. Docela dobrá kamera. Zábavností: všechno ostatní. Je to o trochu víc debilní než nedávné Death Wish s Brucem Willisem, ale je to o to víc zábavné.

5
Black Water je průměrné béčko,které právě v tom průměru drží ústřední duo Van Damme a Lundgren. Zápletka si bere ze všech možných filmů něco a výsledkem je mišmaš,kde se střídají šílené dialogy s ucházející akcí. Čas je totiž neúprosný a to se samozřejmě podepsalo i na akčních scénách,které jsou nezajímavé a špatně natočené. Tedy až na úvodní akční scénu,která má celkem koule. Čekal jsem podle traileru Buddy podívanou,ale pravdou je,že Lundgren hraje spíše druhé housle. Což je škoda,protože zrovna mu role sedla a je hlášky mají šmrnc. JCVD je průměrný herec a s každým dalším snímkem to dává víc a víc najevo. S přibývajícími minuty je snímek hloupější a hloupější až dospěje do finále kde se prostě jen tak neumírá,protože vždy máte ještě jeden výstřel navíc. Z nostalgie trochu nadhodnotím a dávám 50%.
28 440 bodů
5
Jean Claude Van Damme a Dolph Lundgren opět spolu v jednom filmu. Nikoli však proti sobě. Tentokrát bojují pospolu. Dějově tu opět máme seznam agentů, hrátky CIA, temné zákoutí ponorky, jednoho agenta vedle druhého a vcelku solidní příběh, byť s motivy velmi známými, neboť se celý koncept odráží z toho nejlepšího z filmů studia PM Entertainment. Temný akční thriller obsahuje vcelku tvrdé dialogy, místy nečekané zvraty a rychlé, brutální a krvavé akční scény, které však hatí velmi jednoduchá bojová choreografie. Na pováženou je i tempo vyprávění. Až neuvěřitelně se to táhne, což je na pováženou hlavně na konci příběhu před finální akční scénou. Centrem všeho dění je samozřejmě Jean-Claude. Dolph mu ve své roli jen tak přizvukuje a to je asi tak všechno. Pokud by jejich fanoušci očekávali jejich společnou akci, budou zklamání. Celkově spolu nejsou dohromady ani deset minut. Snímek se tak prezentuje spíše sladkým průměrem a to ještě vlivem sympatií k oboum protagonistům. Jen tak pro zajímavost, všiml si někdo, že si tu se svým tátou opět zahrál Kris Van Damme?

Dodatečné informace

Původní název:
Black Water (více)