Deadpool 2

82%

Komentáře a recenze 75

2NS
79 bodů
9
pokračovaní originálního deadpoola se podařilo lépe něž bych čekal. zasadní změnou je daleko větší rozpočet a obsazení. ve směs se ale jedná o stejný humor s přídavkem dějových zvaratů. ačkoli jsme nedostali nic unikátního jako při prvním díle, tak fanoušky deadpoola pokračování rozhodně nezklame
r.tec
60 bodů
9
Tak první díl byla povinnost. Byla jsem dávno fanoušek komiksového Deadpoola. Líbilo se mi to a tak. Ale dvojka. Tak jako jsem si u Avengers: Infinity wars říkala, "ať to nekončí", tak tady jsem si říkala: "TO JE PROSTĚ PORNOOOOOOOO". Ryan Reynolds je prostě Deadpool! Zatímco mezititulkové scény mě prostě dostaly, přeci jen mě u tohoto filmu něco zklamalo. Ne, nemyslím to, že by Cabel měl být vyšší nebo, že by Domino neměla být černoška, ale to, že chyběla potitulková scéna! :-D Prostě ten film žeru!
adam-opalecky
54 bodů
10
První deadpool byl skvělé představení hlavního protagonisty a vedlejších postav. Pravá deadpool akce ale přichází až v druhém filmu. Tomto filmu. Nekoupil jsem si mnoho filmů v digitální podobě, ale oba deadpooly jsou koupil, protože ty chci mít vždy ve svojí kapse. Moc doporučuji. Skvělý film.
samba-samoura
samba-samoura
28 bodů
9
Bylo to fakt dobrý.
  • mega vtipný
  • nebylo moc minus, pouze moc joke v jednom oka mihu
Patty
Patty
18 bodů
9.5
Deadpool 2 je ta největší bomba tohoto roku od MARVEL!!!!! Byl skvěle natočen, scénář neměl chybu, jediné, co mě trochu zamrzelo, tak to, jak už bylo zmíněno na začátku filmu, je to podle mého opravdu rodinný film. Brutalita minimální. To mi tam trochu chybělo. Ale jinak senzace, vtipné narážky byly také dokonalé. Opravdu jsem se moc nasmála a ještě jsem měla možnost vidět Deadpool 2 ve 4Dx, takže to byla opravdu bomba! Za mě 10 z 10!!!! :))