67%

Komentáře a recenze 28

Nevka
Nevka
1 503 bodů
4.5
Já vám nevím. Na druhé Frozen jsem se docela těšil a o něco temnější tón kvitoval. Pak jsem ale uviděl výsledný produkt a docela se zhrozil. Postavy sice "ze svých rolí" nijak zvlášť nevypadly, ale celý příběh je slepencem několika situací, které zdánlivě sledují nějakou společnou myšlenku, ale dohromady moc nefungují. Věřím, že na papíře to mohlo vypadat docela fajn, ale hudební stránka (tak, jak je ve filmu pojatá) s onou temnotou dávného prokletí není schopna vytvořit funkční celek. Nehledě na to, že oproti jedničce jsou písničky snadno zapomenutelné a místy dost sjeté - až jsem si myslel, že tvůrci museli na něčem jet. Nejpodstatnější však je, že v této době už by měla být animace dokonalá. A ona vesměs je... Jenže když vás dění na plátně irituje, začnete si všímat detailů, které taky nejsou úplně tím pravým ořechovým. Mou frustraci můžu krásně demonstrovat na váze postav. Pokud se chcete naštvat, zkuste pozorně sledovat třeba běh sobů, kteří si vlastně jen tak plují přes zasněžené pláně. Je docela rozdíl, když to porovnáte třeba se se stádem bizonů ze Lvího krále, kde jste prostě tu tíhu zvířat "cítili". Ale to už asi zabíhám do zbytečných detailů. Frozen II je objektivně nablýskaný průměr, který je stále daleko před nesmysly, jako je třeba "Rychle a zábavně" nebo "Ledová sezóna". Děti budou ve finále spokojené a rodičům se z toho nerozskočí hlava.
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
6
Pozlacené nic… druhé Frozen je ryzí vizuální žranicí, která těží z vyzrálejší a temnější látky, v ostatních sférách však zklamává na plné čáře. Chybí tomu to nejdůležitějí. SRDÍČKO. Kouzlo je po šesti dlouhých letech pryč, a pro mě je největším zklamáním fakt, že se po stránce scénáristické jedná o nebetyčnou rychlokvašku, která je, podobně jako letošní čtvrté Toy Story, ohromně obyčejná. Hračky však měly alespoň silné finále, které jsem prožíval podobně jako u předchozího Woodyho dobrodružství. Zde emoce prakticky chybí, téměř celé dění je komicky nahodilé, často postrádá vůbec nějaký význam a o nových postavách, které jsou nezajímavé a vlastně i zbytečné, tu nemusí být ani řeč. Dětem se to bez pochyby líbit bude a odrostlejší diváci to přežijou bez úhony, ale osobně se nemůžu zbavit pocitu, že tento svět skrývá daleko lepší příběhy. 6/10
vaclav-pilnik
217 bodů
6
První půlka je vysloveně o ničem a nudná, v druhé půlce se to sice rozjede, ale na první díl ten film tedy nemá vůbec v ničem. Rozebírat to asi nemá smysl jednička byla prostě lepší úplně ve všem na co si člověk vzpomene s vyjímkou toho že vizuální stránka byla zjevně vylepšena, ale ta nebyla špatná ani předtím takže je to úplně bezvýznamný plus. Film co vzniknul za jeden rok asi ani lepší být nemohl, tak alespoň že jednou se to vidět dá.
adora-belle
44 bodů
6
Bylo to takové nemastné neslané. V prvním dílu sázeli tvůrci jednu pecku za druhou, ktere si člověk broukal ještě dlouho. Tady všechny písničky zněly stejně. A ten děj... Mám syny a jedničku milovali a viděli snad stokrát, chápal ji tehdy úplně v pohodě nejmladší jako čtyřletý. Tady bylo vidět, že ačkoli starší, tak místy fakt nevěděl "vo co gou". Všechny ty dějové zvraty působily hrozně urputně a přicházely ve chvíli, kdy už jsem skoro klimbala. Stačil by jednodušší přímočařejší děj a ne pak nezazivnost dohánět taháním dějových zvratů z klobouku.
zuzana-vavrova
6 bodů
7
Puvodne jsem návštěvou hodlala potesit hlavne synovce(11) s neteří (7), ale film potesil a dojmul i moji malickost. Významné zlepšení co do dynamiky příběhu proti 1.dilu. Songy významné zhoršení, jen jako nutna vata a potreba navaznosti. Absolutni jednička Olaf, Boží. Elsa ... Navrat k sobě a vse k tomu sedne. Byt svůj a uvolnit se :-) ... To my po čtyřicítce uz vime :-D
Hajinka
3 bodů
10