Jste na stránce seriálu Génius. Líbil se vám? Víte, že registrovaní uživatelé Kinoboxu mohou seriály hodnotit, psát k nim recenze, dokonce i upravovat profily seriálů a získat tak body do žebříčku? Zaregistrujte se a řekněte ostatním, co si o seriálu Génius myslíte! K 4. prosinci 2021 nám s udržováním a doplňováním databáze pomáhá už více než 27816 uživatelů. Děkujeme!

Recenze Génius

Napište komentář

?%
0
0
Host
  • 90%
    0
    0
    1. 5. 2018
    martin-mickey-stusak (24171 bodů)

Životopisný televizní seriál pojednávající nejdůležitější odvětví života Alberta Einsteina od počátků studia až po jeho ‘podzim’, je napsán a natočen jako dramatické vyprávění opírající se o skutečná historická fakta dané doby nevynechávající ani další významné osobnosti. Nejedná se tedy o věrný dokument a tak je potřeba k tomu přistupovat, což mnozí diváci u historických témat stále nedělají. Jestli se nějaká scéna skutečně stala, či je to v rámci dramatizace jen vize jak autora scénáře, tak Waltera Isaacsona, coby autora knihy, podle které byl scénář napsán, ponechme historikům. Seriál je natočen skvostně a tématicky zcela vyrovnaně jak z oblasti vědy a Einsteinovi práce, která může být pro některé diváky hodně nepochopitelná, tak i z jeho soukromého života. Jasná dějová linie dokáže zaujmout. Jedná se o portrét židovského muže, manžela, otce a vědce, který žil v první světové válce jako přesvědčený pacifista. Stal se vedoucím vědcem, kterého uznávali i jeho vrstevníci. Jeho ´Teorie relativity´ budí ve světě vědy zájem do dnešních dnů. Na sklonku svého života coby hrdý americký občan odsoudil nacistické zacházení s Židy a americký postoj k černošskému americkému obyvatelstvu. Nic naplat, tento seriál bude dlouho nepřekonatelný, neboť byl natočen s ohromnou úctou.

Hodnocení a recenze Génius

68 ? ?
jak hlasovat?