71%

Komentáře a recenze 24

Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
10
Velmi vtipná komediální série z české tvorby, která osloví milým vtipem i satirou. Herci, kteří si umějí udělat legraci ze sebe ve scénkách, které by jiní "nedali". Snad nejméně oslovila Plodková, nejvíce asi Dejdar nebo Myšička. Za málo peněz hodně muziky.
65David21
65David21
1 823 bodů
8
Satira na český národ se vším všudy. Bohužel od třetí epizody seriál mírně ztrácí dech, ale pořád se tam dá zasmát, a kdyby bylo Kosmo dvoudílné bez pokračujícího příběhu, tak je to nejlepší seriál, který tu, kdy vznikl (minimálně v tom komediálním duchu). Ukazuje se, že aktuálně, respektive v posledních letech, nejlepší seriály točí Česká televize a její tvůrci.
lukas
lukas
1 523 bodů
6
První díl rozpačitý. Sem tam jsem se solidně zasmál, ale mezi tím pusto... Nakopl to až Myšička. Jede to na vlně reality, komentuje to, co dobře známe, jenže ne tak kousavě jako Tonda Blaník... Ale rád se kouknu na další díly, snad to půjde víc pod kůži.
Vendula86
Vendula86
652 bodů
9
tato satirická komedie je docela dobrá.jsou v ní semtam super hlášky. jediný co by mě zajímalo kde se poděla herečka Jana Plodková když ji do kosmu nahradila ta miss. a zvolit kapitánku letu nějakou slepici už bylo dost trapné. ale jinak aspoň víme jak to asi chodí u nás ve státě
bmagic
bmagic
567 bodů
6.5
Další z řady ztřeštěných rádobykomediálních seriálů, ale je fakt, že o půl hlavy ty ostatní převyšuje, ačkoli právě ten bonus zůstane velkému počtu diváků (mám na mysli typické diváky Novy) skryt, protože jde o narážky vyžadující širší všeobecné vzdělání, znalost historických souvislostí a také základy logického uvažování. Pakliže jde o stejné autory, kteří stojí za Comebackem, tak v tomto případě zdaleka nedosáhli stejné úrovně.
baranovakova6
baranovakova6
445 bodů
3.5
Seriálek mi přijde dost urážlivý české komunity. A od té doby co zmizela kapitánka Jana Plodková jsem nestačila žasnout jaké neuvěřitelné vtipy dokáží autoři dát do televize. Přijde mi to jako hezký nápad, ale špatným satirickým humorem zpracovaný. Některé vtipy se opakovaly a vůbec nebyli vtipné. Dále bych měla výtku na herecké výkony, které byly dost prkenné a myšlenka, že by takový kosmonauti (jako z nějakého ústavu) by byli vysláni do vesmíru mě akorát tak děsí. A pomyšlení, že raketa, na které kosmonauty vyslali do vesmíru je spíše tramvaj od továrny na tramvaje a že kapitánem posádky bude slepice,tak to už vážně bylo ubohé a to nezmiňuji scénu, kdy se skoro celá posádka Říp 1 obětovala a jen tak si poletovala vesmírem...
  • hezký nápad, ale takové zneuctívání české kultury se mi vážně nelíbilo
  • trapné až přímo ubohé vtipy
  • herecké prkenné výkony
hnidopich
334 bodů
0.5
Sledovat pět minut herce jak sedí u stolu a mluví a mluví, přičemž z nich za celou dobu nevypadne nic, co by mohlo být podle všech objektivních měřítek klasifikováno jako vtip, je nuda k uzoufání. Nemá to tempo, nemá to rytmus, je to pomalý, pomalý a ještě jednou pomalý. Komedie má být co? Svižná přeci! Tohle má spád asi jako Okres na severu. A zkusit argumentovat, že komedie nemusí být vždy rychlá je jako říct, že horor nemusí být vždy strašidelný nebo romantický film romantický.
catherineduboise
185 bodů
6.5
Já vám nevím.. na české poměry mi to přijde hodně dobrý. Zasmála jsem se a to byl myslím účel tohoto seriálu. Některé situace opravdu zcela pravdivě popisují tu naši českou náturu a myšlení českých lidí. Není to nic, co bych musela vidět znova a znova, ale jednou se to vidět dá :)
tryhard
149 bodů
5
První i druhý díl nic převratného, myslel jsem, že mě to pobaví. Absurdní přistup k humoru a neuvěřitelné situace připomínají divadelní satiru, která ale v reálu nefunguhje. Nemá to tempo. Trochu se to zvedlo, až když nastoupili uvěřitelné postavy, tedy politici. Kosmonauti jsou jak z ústavu pro slabomyslné s IQ kolem 50, pokud tomu věří, že jsou kosmonauti a v tom je problém. Na divadle by to asi šlo. Ale třeba se to zvedne, je to zatím jen první díl s dobrým potencionálem a nápadem.
Pšenda
Pšenda
30 bodů