Kosmo

71%

Komentáře a recenze 24

29 308 bodů
7
Slušná satira, nejen politická, ale tak trochu i na náš národ. Spousta trefných scén, absurdní humor i slušná sestava. Nejvíc mě bavili David Novotný a Martin Myšička. Odvážný kousek od ČT, která se nebála udělat si legraci i sama ze sebe, což se cení. 70%.
22 268 bodů
4
Mělká satira bez hrany, která se nedotýká prakticky vůbec ničeho a jen ždíme všechna ta klišé, kterým se o sobě tak rádi smějeme. Občas vykoukne povedenější bezkontextový vtípek, tak jeden dva za epizodu, ale nebaví mě na ně čekat. Všechen ten hajp je mi upřímně záhadou. Naštěstí jsem to viděl na první projekci ve Varech, kdybych byl dopředu natěšený vším tím pozitivním šumem, bylo by to pro mě asi o kus horší.
8
Po dvou dílech čiré nadšení, od třetího pak spíš pomalé střízlivění. Ve výsledku ale pořád hodně dobré. A hlavně originální a ryze české. Kdyby si to udrželo kvalitu prvních dvou dílů a upustilo vysloveně trapnou postavu miss slepice, byla by to pecka.
1
Nevtipná lokální satira s prkennými herci a mnohokrát opakovanými vtipy, která by ráda byla něco jiného, ale je to humor středoškolské scénky na maturitním posledním zvonění. Natočeno je to bezradně. Ztráta času.
9 025 bodů
7.5
Tak jsem opět dohnal něco, co v době vzniku unikalo mé pozornosti a po mnoha doporučeních a ohlasech jsem se těšil. A přišla studená sprcha v podobě prvního dílu, kterému chyběl náboj, jakákoliv dobře mířená hláška a herci tvářící se a hrající, že je to vlastně vůbec nezajímá. Na mnohá doporučení jsem ale vytrval a druhý díl se mohl opřít o skvělé postavy Myšičky a Hány, kteří hláškují jak diví, protože na rozdíl od ostatních mají co. Třetí díl patří proto k pomyslnému vrcholu celého seriálu, kde všechno funguje a je radost se koukat. Tvůrci se nebojí rýpnout do jakéhokoliv tématu a nejeden člověk uvidí inspiraci u výborného Jistě pane ministře. Problém ovšem je, že po třetím dílu nic lepšího nepřijde a seriál se nějakým způsobem dostane do konce. Jen ne tak, jak by možná zasluhoval. Skoro to vypadá, že to nejlepší si vystříleli tvůrci v půlce a pak už nebylo s čím. Vážně škoda, protože našlápnuto bylo dobře a kdyby tvůrci upozadili celou Kosmo jednotku a více se věnovali politikům (kde si jsou mnohem více jistí v kramflecích), mohlo jít o kultovní záležitost.
avenis
avenis
7 963 bodů
8
Dost dobrý a vtipný seriál, který mi unikl, protože ho nikdy nedávali v hlavním vysílacím čase. Asi proto, že se tak přesně strefuje do všeho, na co zamíří. Plodková s vycpanými ňadry je jako pravdomluvná kapitánka úžasná a šalina předělaná na kosmickou loď mě prostě baví. Taky čtyři a pes mě rozesmáli, protože vím, že to nebyl Rex. :) No a matrjoška, kde uvnitř je Putin, nemá chybu. A hlášky typu "to druhé osvobozování Československa" a "propáčte" jsou celkem vtipné. Dejdar svého Hrabiše trochu odfláknul, ale Josefíková - Podzimková je skvělá. A především Myšička s Hánou perlí. Doporučuju na zlepšení nálady.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 356 bodů
6
Děsně nevyvážné. Ale Lubor s Liborem by si zasloužili vlastní seriál.
limeta
limeta
5 175 bodů
7
Největší problém u mě byla velká očekávání na dílo z pera Tomáše Baldýnského. A příliš velká očekávání škodí. Kosmo úplně nenadchlo, do 3. dílu mělo kvalitativně stoupající tendenci, na konec zbyly už jen rozpaky. Celkový dojem je, že z gagů se nepodařilo poskládat sourodou podívanou, jakoby někdo v půlce utekl jak od režie, tak od scénáře a pak to za ně musel lepit na vedlejšák autor instruktážních videí pro preparátory.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
5.5
Na rovinu - jsem fanda čehokoli, kde zní slovo vesmír. Baštím dokumenty, filmy podle skutečných událostí jako Apollo 13, klasická sci-fi typu Vesmírná odyssea, blockbustery jako Star trek i komedie na způsob Červeného trpaslíka. Proto jsem se na český počin s celkem zajímavou anotací docela těšila. Ovšem nadšení se nekonalo - obsah poplatný poměrům české kotliny sice opravdu není špatný, ale postavy čtyř kosmonautů byly nudné a obměna postavy Plodkové, která až nadmíru unavovala zápletkami s tématem pravdomluvnost a čestnost, za postavu Miss Kurník, která zřejmě měla být něco jako Penny z prvních dílů Teorie velkého třesku, kdyby její forma měla taky nějakou jinou náplň, než být jen za hloupou sexy slípku, tomu nepomohla. Trochu zaujal snad jen ministr a jeho poradce, kteří občas vzdáleně připomněli scénky z Jistě, pane ministře, a taky Ba... pardon, Hrabiš se svojí drůbežárnou v Letech, to ale příliš nestačilo. Čtvrtý díl z kosmu byl o něco lepší, ale pátý díl byl opět jako celý tento počin - pouze lehce nadprůměrný. Na Červeného trpaslíka po česku tedy pořád ještě s nadějí čekám.
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
8
Kosmo je výtečný humorem naplněný seriál, který krásně funguje. V prvních jedna a půl dílech se pomalinku rozjíždí, poté však řádně naladí strunu a hraje tu pravou notou. Satira výborná, herecky kvalitní, scenáristicky zábavné.