70%

Komentáře a recenze 22

marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
7.5
Silné myšlenky až příliš silné na kluka, který není dítětem ani mužem. Zcela adekvátní a pochopitelný je jeho vnitřní boj mezi tím, že nechce ztratit mámu a nedokáže se vyrovnat s tím, že není šance na záchranu. Období, kdy ho ona utěšuje a on tuší, že říká slova, kterým sama nevěří. Bojí se svých myšlenek a vyčítá si je. Jak kruté je přiznat si pravdu. Dokonale by stačila tato rovina včetně jeho naštvání a demolování bytu babičky, s kterou se vážně nemusí. Další myšlenky, které mu valí oživlý strom, jsou nad rámec této roviny a zbytečně zatěžují základní linii.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7.5
Dobrodružná fantasy? Ani náhodou! Jedná se o vcelku smutné drama, které se, navzdory názvu a prvnímu dojmu, potýká s realitou života a lidských pocitů. Byť se může zdát, že se zde divák dočká nějaké nadpřirozené podívané, ve skutečnosti ho čeká dost realistický snímek, ve kterém ony fantasy prvky slouží pouze jako taková pomocná šablona pro hlavního dětskýho protagonistu, který zde byl btw vynikající. Někomu to může připomínat del Torův Faunův labyrint, přičemž by vlastně nebyl daleko od pravdy. Kdyby se film někdy tolik netáhl a ještě víc by přitlačil s emocemi na pilu (stupeň patosu je zde totiž naštěstí malý), jednalo by se o skvělou podívanou. Pokud nemáte rádi fantasy, za prvé si mě smažte z přátel a za druhé tomu určitě šanci dejte, nedávejte na první pohled.
Pacman
Pacman
586 bodů
8
Citová vydíračka, která musí chytit za srdce každého, kdo ho nemá úplně z ledu. Super herecký výkon malého chlapce, ostatní jen na dokres (tím ale nechci snížit jejich kvalitu). Strom jako pojítko reality a lidského podvědomí bylo velice hezké (a na úplném konci je to fakt suprově začleněno do příběhu). Moc se mi líbily kreslené příběhy jako vsuvka. Je pravda, že chvílema to vedlo všechno jenom ke vzteku, což by mohlo být rozšířeno o nějakou další emoci na vyvážení, ale i tak skvělá práce. Menším dětem vůbec nemá cenu to pouštět, já sám bych se na tohle před pár měsíci nepodíval (kdo mě zná, tak určitě tuší proč). Co se týče technického zpracování a hudby, tady když budu puntičkář, by šlo něco zlepšit.
Vildolf
Vildolf
567 bodů