Buchty a klobásy

64%

Komentáře a recenze 50

airoch
46 bodů
8.5
Může obsahovat spoilery. Film je rozhodně nevhodný pro děti jakéhokoliv věku, což je uvedeno i v popisu. Kdo si v hodnocení stěžuje, měl se nejdřív zamyslet nad tím proč to tak asi je. Těch důvodů je hodně. Obsahuje spoustu sprostých slov, "sex", užívání drog, násilí na mnoha komerčních produktech a několika lidech. Zkrátka americký film akorát animovaný. Mě se film líbil, jen konec byl takový divný a těch sprostých slov klidně mohlo být trochu míň i když většinou jsou použity celkem vtipně. Další humor se nachází v interakci "postav", parodii na filmy a seriály, zobrazení lidí jako monster a další. Jak jsem tady několikrát četl že sprostými slovy to končí, tak to vůbec není pravda. Chce to jen mít smysl pro humor, nebýt natvrdlý a pokud umíte trochu anglicky a víte o jaké jde produkty, je toho humoru mnohem víc. Například Jízda na párkové koňské omáčce jako na koni. Ve filmu se objevují také parodie. Konec je třeba z hvězdné brány. Arabský suchar a židovský preclík nebo co to je patří podle mě k jedněm z nejvtipnějších postav, pro jejich satirické poznámky na adresu islámu a situaci na blízkém východě, předpokládám že v izraeli a muslimských zemích je film zakázaný. U mě za to má film naopak body navíc. Nevím jak dopadl dabing. Podle toho že název vymyslel tradičně nějaký lingvista, kterému nevadí že ve filmu se neobjeví za celou dobu jediná buchta nebo klobása, to asi nebude žádná sláva.
likaklub
46 bodů
4.5
Když si odmyslím pro dnes už asi většinovou populaci nijak neiritující věčné "fuckování", tak čekači na šťavnatou erotiku budou asi dost zklamáni krotkostí. Až na pár chvil té vtipnosti zas tolik není. Nicméně tam je.