65%

Komentáře a recenze 32

marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
7.5
Někde mezi metaforou a skutečným životem. Postavy na mě působí, jakoby vyprávěly příběh o tom, co všechno lze pokazit, není však dotažená jejich skutečnost životnost. Solidní fungující jako výpověď o vlastnostech, které ničí vztahy, což je především sebestřednost a sobectví. V podstatě všichni si svým způsobem podělávají život, a to ať už útěkem od odpovědnosti, nebo pasivitou nebo obsesí.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
8
Krásný film . Zuzana Kronerová , jako vždy skvělá a přirozená. Sláma , jako vždy nenápadně chytající za srdce díky skvěle zachycené každodennosti . Taky Táňa Vilhelmová s minimem slov odvedla maximum herectví . Díky za to vykročení z české filmové průměrnosti .
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
7
Pro mě velké překvapení, hlavně proto, že se najednou také natočilo něco o straších lidech a jejich samotě a trápení. I když mě konec zklamal, přesto doporučuji ke zhlédnutí. Pavel Nový je dobrý herec, ale ještě více se mi zde líbí právě paní Kronerová a překvapila i Vilhelmová.
tedoun
tedoun
923 bodů
6
Bába z ledu...hmmm není to komedie a ani romantický film. Je to realistický film, který ukazuje život člověka a na to Bohdan Sláma má dobrý patent. Je to zkrátka životní příběh se zimními kulisami a s nenásilně pozitivní náladou a hlavně není to Hřebejkovina
Lukreczia
Lukreczia
784 bodů
8
Velmi zajímavý film, moc hezky psychologicky vykreslené rodinné vztahy, taková skorotypická dnešní česká rodinka, "povinné rodinné obědy" atd..... 2 bráchové jeden za 18 druhej bez dvou za 20... "Přestaň se litovat. Měl bys konečně dospět." (matka k synovi č. 2) "Brácha, v jakejch to žiješ bludech? Přiznej si, žes to posral." (bratr č.2 k bratru č. 1)
knihovna1
283 bodů
7.5
Film Bába z ledu potvrdil, že dobrý scénář nemusí mít velký humbuk kolem. Film se mi líbil, i když je spíš smutný. Zanechává, ale naději na dobré pokračování života hlavní hrdinky. Ta představuje správně srovnaný žebříček hodnot. Paní Kronerová byla vynikající i pan Nový. Oba si zasloužili cenu lva. Bohdan Sláma už má taky svou hereckou stáj, která je dobře vybrána a splní mu výstižný výběr lidí dnešní doby v našem státě. Tento film by měli vidět všechny věkové kategorie.
Hiptwist
Hiptwist
30 bodů
8
film od kterého jsem nic nečekal a příjemně mě překvapil, každý se v něm tak trochu najde...
Žofie
Žofie
7 bodů
Také mě film velice překvapil. Musela jsem vyvinout velké úsilí, abych vydržela do konce. Mimo pocitu ošklivosti a depresivní nálady se však žádná jiná emoce, bohužel, nedostavila. Připadá mi to, jak v pohádce Císařovy nové šaty, kde je všichni chválili, ale jen dítě řeklo, že císař je nahý. Také film Bába z ledu je "nahý", ukazující seskupenou ošklivost a nebývalou hloupost. Jeden příklad za všechny - Bróňa je poprvé v rodině ženy, která se mu líbí a nerozpakuje se po prvních chvílích, její syny nazvat p..... . Znovu bych se nedívala, ani kdyby mi za to platili i když herci hráli výborně.