85%

Komentáře a recenze 33

baranovakova6
baranovakova6
445 bodů
9.5
Velice podařené zpracování, dost věrohodné a napínavé. Myslím, že oba režiséři do něj dali skvělí nádech a ztvárnění se jim velice podařilo. Herecké obsazení přímo vynikající a jejich výkony by se měli určitě ocenit. Seriál vtáhne diváka do dění a nechá ho v krásné nevědomosti až do konce, i když se každým dílem dostává děj o něco dále, i tak je zápletka nejasná až do konce. Ta atmosféra seriálu, místa, kde bylo natáčeno vše tvůrci zvolili velice dobře. Musím uznat, že na naší českou tvorbu velice podařený výsledek.
Hazel
Hazel
221 bodů
10
Já nemám slov... Seriál jsem zkoukla za dva dny, za což může vždy pár bolestně napínavých posledních minut každé epizody. Co se týče hereckého obsazení - nelze nic vytknout. Zuzana Stivínová je bravurní, stejně tak Noha, Benoni, Špalková, Křenková, Cina a veškeré obsazení mladých kluků, kteří opravdu umí hrát - viz Hes. Celé to temné dusivé prostředí láká svou autentickou depresí, která je lidem hodně blízká. A právě to dělá seriál tak excelentním počinem, který se stává závislostí. Podezřelých je mnoho... Co je úžasné je to, že se příběh zabývá aktuálními tématy. Vztahy mezi dětmi a rodiči. Zlem a jeho příčinami a počátky. Výchovou. Mládeží. A co mě zaujalo nejvíce a na co apeluji je otázka právní odpovědnosti u nás stanovená od patnácti let věku. Jsem pyšná na to, že takové lidské klenoty, jako jsou Alice Nellis a Ivan Zachariáš, v ČR máme. Tato série je nezapomenutelná - mrazivá - nevyčerpatelně lidská - monstrózně aktuální - a především extrémně znepokojivá.
abduh
110 bodů
10
Neuvěřitelný scénář - poklona všem, co se na filmu podíleli.
flo777
62 bodů
10
Je to úplná magie! Děj situovanej na sever Čech do jedný zapadlý neutěšený vesnice, kolem který všude uhelný doly a rypadla. A na kopci v bejvalym zámečku pasťák. Prostě naprostá depka a do toho se tam ztratí 14letá holka. Nevim jak to udělali, ale působí to naprosto hypnoticky. A to třeba kamera jenom zabírá ohryzek jablka na stole z dřevotřísky na obecním úřadě. Tvůrcům a hercům všechna čest!!! Nejlepší český seriál za poslední dekádu!
jik
jik
5 bodů