Recenze Strážci Galaxie Vol. 2

1 2 3 dalsi posledni
  • 85%
    10
    0
    11. 5. 2017
    Brenan88 (46186 bodů)

Právě jsem se vrátil z kina a musím říct,že je to prostě Woooow. Jestli je dvojka lepší než jednička,tak tím si nejsem jistý,každopádně můžeme v klidu říct,že Strážci vol. 2 jsou jedním z nejlepších filmu od Marvel. Docela jsem byl i překvapený jak byl film zábavný,kde se na to hrabou všechny ty nové rádoby komedie,protože zde najdete tolik humoru,že se budete za břicho popadat. Celý film si tentokrát omotali kolem prstu Drax-Rocket a Groot,kteří ze sebe chrlí jednu hlášku lepší než druhou. Navíc potěšila role pro Kurta Russella a Sylvestera Stalloneho.

• 75%
    1
    0
    18. 3. 2018
    Pete69 (21974 bodů)

Tak Marvel vsadil na vtip a komičnost posledních filmů. Čeho je moc, toho už je příliš a akční hrdinové by podle mě měli dostat zpátky punc drsňáků. Ať klidně Strážci Galaxie jsou ti vtipní, ale už i Spiderman, Thor.. je to okoukané. Strážci galaxie jsou po obsahové stránce podobní prvnímu dílu. Konec ( souboj s hlavním záporákem ) je ale neslavný. Chvílemi mi připadá, že padají sádrové kulisy. Celkově ale snímek pobavil a akce se mi dostalo také dost. 75%.

• 70%
    0
    0
    25. 8. 2017
    lamps (14912 bodů)

Momenty to má vpravdě geniální (při neřízeném jednání Baby Groota nebo při shánění lepící pásky v bitevní vřavě jsem řval smíchy) a vztahy mezi kladnými hrdiny jsou velmi dobře a systematicky rozvíjeny v rámci této epizody i napříč celkovým příběhem, ale to dějové schéma ..... To je bída třená s Draxovými výkaly proslulými jejich velikostí, kde sice vše probíhá tak nějak srozumitelně a logicky, ale zároveň absolutně schází moment překvapení či více vtipných situací, které by nevycházely jen z neustálého hašteření svérázných postav a roztomilého buranství Draxe, který je tentokráte jasným highlightem filmu. A už to je zkrátka zklamání, když jde o pokračování megahitu, který si dokázal z plochých schémat svých marveláckých fellas udělat před pár lety velkou a scénáristicky sevřenou legraci. Tady možná zbyla halda nadhledu a snaha o neustálé džouky, ale celé nastínění i průběh záporáckých obštrukcí smrdí nudou a nevynalézavostí a divák jen tupě odpočítává jeden standardní komiksový zvrat za druhým. Těšit se na další kick ass dobrodružství téhle partičky ale určitě nepřestanu, pořád vidím hodně velký potenciál, ať už s Rockym nebo bez něj..

• 80%
    0
    0
    20. 10. 2017
    Danny F. (11151 bodů)

Velice vtipné, ráznější než předchůdce a zábavnější. Zpočátku byl humor a hlášky pravidelnější což se nedá říci o konci. Tam už to nebylo tak intenzivní a dlouhý závěr s likvidací byl přesycen výbuchy až to zavánělo pomalu nudou. Malý Groot roztomilý, Rocket drsný a Drax vtipný (ten jeho smích).

• Humor
    • Tempo
    • Závěr
  • 80%
    4
    0
    5. 5. 2017
    JosefTomas (8769 bodů)

Strážci galaxie jsou ve výsledku dobré pokračování, ale o proti prvním strážcům se tvůrci snaží odvázat, ale bohužel to ve výsledku (finále) dělá z filmu přeplácaný digitální bordel, naštěstí kvalita je stále skvělá, hlášky trefné a vynikající soundtrack. Jen bych se možná příště vyvaroval občas tupým dialogů, které kazí jinak dobrý dojem.

• 60%
    2
    1
    4. 5. 2017
    Riverdon (6998 bodů)

• digitální Groot a Rocket
    • scénář
    • humor
  • 85%
    1
    0
    9. 5. 2017
    evismaior (4253 bodů)

Dvojka Strážců galaxie je pokračování, které nedělá jedničce ostudu. Ke všem barvám pleti nám tu přibyla ještě zlatá, skleněná, sylvesterstallonovská a kurtrussellovská, všichni hrdinové pořád hláškujou (a Drax i Groot dokonce víc, než kdy dřív), ztvárnění vesmíru je barvité a působivé a bitky i bitvy odvázané a technicky vychytané. Ústřední kroužek hrdinů jsme si představili už v předchozím dílu, takže tady se až na ženu, co se vyvinula z larvy, nic moc dalšího nekoná. Tudíž je dostatek času (občas až bohužel příliš času) porýpat se trochu v emocích a vztazích - synovsko otcovských, nevlastněsynovsko otčímovských, sestro sestrovských, mývalovsko grootovských (to je tradičně největší zábava) a Petero Gamorovských. K tomu jedna načuřená kněžka a jeden šílenej egomaniak, který si postavil celou planetu a teď by nejraději přetvořil celý vesmír k obrazu svému, a může se rozjet další slušná marvelovská jízda. Která, jak už je obvyklé, nekončí ani se začátkem závěrečných titulků:-)

• 60%
    0
    0
    14. 5. 2017
    Petrson (4128 bodů)

Po jedničce jsem čekal více, ale dvojky bývají těžší sousto. Filmos se skládá převážně z pokusů o vtipné hlášky. Některé vyjdou, většina ne, protože charaktery už nepřekvapí. Díky přemíře slovních vtipů není prostor na děj a lepší představení motivací, ale chápu, že je to styl filmu. Jednička byla osvěžují překvapení, dvojka pokus přitlačit na pilu. Prostě za každou cenu zábavné, vykalkulované s myšlenkou: tohle je přece to, co se líbilo. A možná jsem Marvelem přejeden, i když seriál Legion 2017 výrazně pozitivně překvapil.

• Groot a jistota kvality triků
    • scénář, kalkul na jistotách prvního dílu
  • 65%
    0
    0
    7. 10. 2017
    FilipusMuff (4015 bodů)

Po pravdě sem to čekal o mnoho horší a nakonec jak tu někdo občas v komentářích řekne že je to lepší jak jednička, tak má i pravdu vlastně... bohužel to stále neni můj šálek čaje a tomuhle klasik šablonovitýmu příbehu se oddat prostě nemůžu...

• 90%
    1
    0
    10. 5. 2017
    rkotvald (3159 bodů)

Podle očekávání jsem byl spokojen, i když žádný převratný příběh se nekoná a kulisy jsou jako vždy vypůjčené tu ze StarTreku, tam ze StarWars, což je jedině dobře. Opět vesmírná taškařice, která je pro o něco starší publikum než jednička, leč v Deadpoolových stopách nejde ani omylem. Nejlepší je samozřejmě Rocket Raccoon a jeho rafinované pasti (ozbrojenci levitující nad špičkami stromů pobavili). Zklamáním pro mě byla malá větev Groot. Zřejmě návnada pro dětské publikum, které sice Hlavu 22 nečetlo, ale plyšáky, nebo dřeváky s velkýma očima má rádo. Starý Groot mi fakt chyběl... Hýřící barvami tak, jak se to od comicsového filmu čeká, místy ukecané a nudící, v akci výbušné. Především pro fanoušky, intelektuálům nepomůžou ani kultovní odkazy na kulturu obecně. Snad jen to hudební retro začíná být ubíjející, ale budiž.

• 75%
    0
    0
    6. 9. 2017
    leafroller (2957 bodů)

Zatímco první díl byl dobrodružství, tento druhý je spíše seriál. Zatímco v prvním dílu jsme bojovali s démonickým nepřítelem, v druhém řešíme rodinné trable. Zatímco se první díl plynule valil vpřed, druhý pokulhává mezi vtipnými a nudnými pasážemi. Nasmál jsem se, to bezesporu, ale také nudil a dokonce sahal po ovladači. Je to škoda a nezbývá než doufat, že se mi na podruhé zalíbí více a že další pokračování bude lepší.

• 90%
    0
    0
    30. 5. 2017
    Rabadi (2258 bodů)

Velke prekvapeni, druhy dil je mnohem lepsi nez prvni. Urcite bude patrit mezi nejlepsi filmy znacky Marvel. Vtipne scenky a situace se filmem jen hemzi. Zaroven dokaze dojmout. Maly Groot je moc roztomily, jak se dalo cekat s koncem prvniho dilu. Tresinkou na dortu je ucast Sylvestra Stalloneho.

• 75%
    0
    0
    8. 9. 2017
    Larrysbride (2072 bodů)

(Obsahuje malé spoilery) Gunn sám mi potvrdil, co jsem jeho "fanouškům" říkala již od začátku: Jeden dobrý film z Tebe dobrého režiséra/scénáristu neudělá. Marvel dal Gunnovi při druhých Strážcích Galaxie volnější ruku a více patrné by to snad již být nemohlo. Film sází na jistotu tak okatě, až to mé oko místy bolelo. Užili jste si tančícího mini Groota na konci prvního filmu? Tady ho budete mít taky, a ještě víc! Líbilo se Vám, že snímek nebyl zrovna pro dětičky? Nebojte se, máme pro vás ještě víc sexuálních innuend a jako bonus zcela zbytečně vyvraždíme celou posádku vesmírné lodi. Líbily se Vám Draxovy hlášky? Tady jich je až tolik, že jich už v polovině filmu budete mít dost! A jako třešničku na dortu děj, který kdokoli, kdo ví jen minimum o Peterově otci, dokáže snadno odhadnout. Dost možná první Marvel film, na který se do kina znovu jen tak napohrnu... Škoda. TLDR: MCU nastavilo laťku tak vysoko, že druhé Strážce Galaxie lze hodnotit jen velmi těžko. Přestože se v rámci Marvelovek jedná o snímek docela průměrný, film jako takový vyloženě špatný rozhodně není... Jen extrémně předvídatelný. 65% (Preview Screening at the Buffalo Grove Theater, IL)

• 80%
    0
    0
    29. 4. 2019
    Vurhor (2019 bodů)

První Strážce Galaxie považuju za nejlepší marvelovský výplod (hned těsně za nimi je druhý Kapitán America). A díl druhý jim úspěšně šlape na paty. Zábavná a originální vizuální podívaná, jenž je protkaná fóry, které jsou OPRAVDU vtipný, nic moc lacinýho tam člověk moc nenajde. A jelikož všichni členové jsou nesmírní a dobře napsaní sympaťáci, Strážci galaxie si úplně na pohodu strkaj i do druhé kapsy samotné Avengers. Sountrack bomba, jak jinak! Škoda té poněkud banálnější zápletky, plus jsem krapet doufal, že se nám ti naši plantážníci kouknou na víc míst. Nejoblíbenější postava? Star lord. Já toho Chrise Pratta mám ze všech těch namakanejch hezounckejch třicátníků nejraději. Nejvtipnější postava? Drax. Ten fakt válel!

• 90%
    0
    0
    20. 7. 2017
    Reacherjack2016 (1799 bodů)

Strážci Galaxie je super film. Suprově obsazený a vizuálně udělaný. Na to že je to dobrodružná MARVELOVKA je tam hodně humoru. Ale nevím jestli je lepší než jednička. Jednička je super akční ale dvojka zase super vtipná. Rozhodně doporučuju se jít na film podívat, nebudete zklamaný. Proto filmu dávám 100%.

• 60%
    0
    0
    24. 11. 2022
    avenis (1756 bodů)

Dvojka mě moc nenadchla. Během ještě zběsilejších bojů, ve kterých jsem se už vůbec neorientovala, jsem se přistihla, jak už si moc přeju, aby byl konec. Vizuelní elekty jsou ošidná věc. Když se to přepískne, člověk neví, kam se má dívat a spousta pracných a drahých vychytávek pak uniká pozornosti. Chris Pratt mi připadal trochu oplácanější než minule a Mantis s tykadýlky byla sladká. Děda Stallone jako mně dosud neznámá postava Stakar Ogord byl malé překvapení. Úplný závěr mě však dostal, když zazněla má životní a srdeční píseň od Cat Stevense Father & Son. Tahle melodie mi vždycky nahrne slzy do očí. Jo, a napočítala jsem 17x "Já jsem Groot."
    (14.9.2021)

• 85%
    1
    0
    13. 11. 2019
    Sáček (1446 bodů)

Bylo těžké navázat na luxusní jedničku, ale povedlo se. Nechybí tomu náboj, humor ani dějová hloubka. Film, který by se dal poslouchat jen jako audio. Oproti jiným Marvelovkám odlišné, ale určitě stojí za to, bezpochyby by se to udrželo i v rámci vlastní serie a ne jen část universa.

• 95%
    1
    0
    7. 5. 2017
    Bemiurg (1368 bodů)

Super, Marvel jede! Za mě adept na film roku. Vtipnější než jednička, akčnější než jednička. Kéž by takhle dopadla všechna pokračování. A bonusové potitulkové scény taky parádní a je jich hodně. Ani nevím, jestli jich kdy v minulosti měl nějaký film víc.

• 40%
    0
    0
    14. 8. 2017
    Pajmen (1203 bodů)

Tak pro začátek je lepší vyzdvihnout pozitiva. Nápad s příběhem Quillova otce byl jistě zajímavý a dneska to jistě dost lidí osloví (nejedna rodina byla rozložena kvůli otci). Co se týče postav, tak se vlastně nic moc nezměnilo, jen Peter trochu zvážněl, jinak třešničkou na dortu je opět Groot. Ten pobaví snad v každé scéně. Další palec nahoru za zapojení Stalloneho, který v dalších dílech určitě dostane víc prostoru (v horším případě dopadne jako Sběratel Del Toro). Vizuální triky bych taky podtrhnul, byly famózní. Co se mi ale nelíbilo... Druhý díl je slušnou vykrádačkou úspěšných sci-fi (Star Trek, Star Wars) a jeho vlastní identita je pak taková nijaká. Žánr se snaží být sice stejný, ale v některých chvílích tak moc tlačí na pilu, až je to trapné (většina fórů s Draxem). Awesome Mix Vol. 2 je tlačen také na každém kroku a bohužel oproti jedničce se z přednosti stal kámen úrazu. Vůbec to nebylo funky a občas se ta hudba fakt nehodila. V poslední řadě mi nevyhovovala vyváženost akčních scén s těmi "srdceryvnými". Dominantní byly ty druhé a celý film pak vyznívá utahaně a nakonec z toho ani nevyplyne nějaké ponaučení/prozření. Snad jen, pokud se na vás otec vykašle, pak mu to nezapomeňte dát sežrat.

• 50%
    1
    0
    8. 8. 2017
    Tomas_313 (1185 bodů)

První Strážci Galaxie do repetitivního světa Marvelu vnesli svěží závan originality a jejich risk se jim bohatě vyplatil. Dvojka už zdaleka nedosahuje takových výšin a to především proto, že se nejsilnější atributy prvního dílu snaží kopírovat, nikoliv obohatit. Dětské publikum je cílovou skupinou víc než kdy jindy, vše od roztomilého Groota po infantilní dialogy přeplněné humor pozbývajícími vtipy je účelovým přežvýkáním osobitých prvků jedničky, které jsou znásobeny do všeobecně se podbízející nechutnosti jménem marketing. Postava Ega ( Kurt Rusell ) je směšným výmyslem, jež potvrzuje dlouhotrvající bezradnost vybudovat superhrdinům řádnou protistranu. Pohnutky a vykreslení Ega jsou bizarní a z pohledu vypočítavých tvůrců se postava jeví jako promyšlená loutka, jež dopomáhá všudypřítomné sentimentální myšlence o rodinné pospolitosti. Navíc samotný Kurt Rusell v podobě planety s bohorovnými schopnostmi vyznívá jako úsměvná parodie. Barvitá akce se především v závěru nevyhne pomatenému digitálnímu masakru, který navodí nanejvýš halucinogenní účinky, se zábavou to má ale pramálo společného. Po celou dobu dějem rezonuje prachsprosté citové vydírání, jež vyumělkovanou patetičností podráží jakékoliv snahy o netrapné vyznění. Strážci Galaxie Vol. 2 jsou zbytečným příspěvkem, jehož jediný cíl byl rozehrát nové vztahové peripetie, představit nové postavy a připravit půdu pro budoucí velkofilmy. 50%

1 2 3 dalsi posledni

Hodnocení a recenze Strážci Galaxie Vol. 2

81 74 ?