72%

Komentáře a recenze 53

davsuch
davsuch
1 057 bodů
4
Musím říct, že jsme čekal daleko víc, než jsme nakonec viděl. Jediné co na tohle filmu je zajímavé je způsob jakým byl natočen. To ostatní padá hluboko pod průměr. měl jsme co dělat abych vydržel na to koukat až do konce.Tento film zle doporučit jen šíleným fanoučkům počítačových her.
  • originální nápad
  • nuda
  • velmi primitivní příběh
brcolka
brcolka
1 045 bodů
7.5
No jako nápad to je velmi slušné. Trochu nezvyklé protože jsme zvyklý vídat pohledy hlavního hrdiny, ale tady to vůbec nevadí. Asi ve tři D to musí být zážitek. Na začátku jsem byl mimo stejně jako hlavní hrdina ale postupně jsem také prozřel a ani chvilku jsem se nenudil
PandaPool
PandaPool
851 bodů
9.5
KONEČNĚ, pokud i vám scházel nějaký pořádný akčňák kde bude jak výborný příběh tak i hodně akce, tak hardecore hanry je film přesně pro vás.Žádné zbytečné dialogy a prodlužování dlouhými a nudnými cestami v tomto filmu prostě neexistuje.Nejlepší na celém tom filmu je asi nejlepší to že to neni jeden z těch filmů u kterého každou minutu dostáváte erekci a potom vás neuvěřitelně sklame konec což spůsobí vyškrtnutí toho filmu z vašeho seznamu oblíbených filmů navždy.
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
7.5
Na trailer k filmu jsem narazil uplně náhodou a hend od začátku jsem si říkal, že na to musím jít. Bylo předem jasný, že to bude jen čístá řežba udělaná zajímavým způsobem a to také byla. Akce střídá akci, provedení kamery je takřka dokonalé (někdy je lehce vidět, že jsou střihy skryté v rychlých pohybech. Efekty jsou dělány tak, že není téměř nikde znát, že by to byla počítačová grafika. Příběh docela tuctovej i když ze začátku nebyla jedna věc zcela jasná. Ke konci z toho byla hodně krvavá řežba :) Kdo se chce odreagovat, nedělá se mu nevolno na horské dráze a snese potoky krve tak ať se na film podívá
  • netradiční provedení
  • dobře zvládnuté efekty
  • čístá akční řežba
  • slabší příběh
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
8
No pokud budu upřímný tak nejsem úplně nadšený tou krvelačností filmu ale jinak je to dost dobrý nápad a super zpracování. V podstatě jste hlavním hrdinou vy a vše vidíte tak jak to vidí hrdina a to je velký nápad. Takže doporučuji shlédnutí a zažití si té akce na vlastní kůži
Pacman
Pacman
586 bodů
7
Tak a zběsilá jízda na závěr dne. Kdo má kladný vztah k fps hrám a má rád toho herce z JAR ( pořád si nepamatuju jméno), tak se celkem pobaví. Celkově je to piece of shit, ale vzhledem k rozpočtu a zpracování zábavnej. Kinematograficky neopakovatelný dílko s hodně děravým scénářem, ale o to hustokrutěpřísnědémonským tempem.
javor6
javor6
530 bodů
10
Jen málokdy má člověk možnost vidět skutečně mezníkový film svého žánru a přitom jde do kina s pocitem, že to třeba nemusí vyjít. Ale ono to vyšlo. Grandiózní filmová jízda, ve které více než v jakémkoliv americkém blockbusteru jde především o surovou a syrovou filmařinu + efekty, u kterých vlastně nevíte, že tam jsou (tedy pokud neberete skákání po vznášejících se mrtvolách). Jestli se něco dá doporučit, je to tenhle film. Potěší především fakt, že jsem nadšený aniž by film stál 150amerických míčů a hrálo tam 15 hollywoodských pseudohvězd. Tady hraje jedna a to pořádně. Ano Sharlto Copley je bourák. Stejně tak velký bourák je ale režisér. Tenhle film je revoluční a více takových. Kupodivu smysl dává i skvělý příběh. Složitý není, ale patřičně herní ano. Jen příště prosím více FPS :-).
Socna
471 bodů
8.5
z mého pohledu naprosto vynikající, je to spíše jako by člověk hrál hru než cokoliv jiného. čili to je zážitek na jeden film, na tomhle se nedá postavit dlouhodobější série - a o to tady šlo, v podstatě o splněný sen tvůrců tohle dostat na velké plátno. Akčními nápady se nešetří a přál bych si od nich vidět "normální" film. co pro mne bylo trošku moc byl ten padouch s psychokinetickými schopnostmi - ale to je detail. Henry mi to vynahradil brutalitou :)
Llucinka
411 bodů
7
No... Je to skutecny narez ve stylu Hardcore od zacatku do konce. Spousta mrtvol, headshotu a vulgarit. Na tomhle filmu se podilelo jen malo lidi, kteri nemaji ruske obcanstvi, ale jsem mile prekvapena. Spad to melo slusny, pribeh sice jak z pocitacove hry, ale taky dobry.
cirkusačka
cirkusačka
388 bodů
4
Ačkoliv na film bylo děláno spousta reklam všude možně včetně "Herního turnaje", připadá mi tento film drsný, bez nápadu a jako slátanina, zajímavý je jistě nápad natočit film z pohledu jednoho herce, ale to je asi tak všechno. Kdo nehraje počítačové hry, ten se v tomto filmu nenajde