72%

Komentáře a recenze 53

SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
6
Taková ruská verze "Zastav a nepřežiješ." Je to film co má rychle tempo pořád se tam něco děje ostatně jako v Zastav a nepřežiješ . Děj je fakt hardcore máme tu záporáka co má schopnost telekineze, doktora na vozíků s jeho avatary a sexy buchtu Haley Bennett na kterou se fakt hezky kouká. Film někdy působí dost zmateně a u některých scén se zkrátka nejde nesmát. Ovšem musím uznat že je to něco nového originálního jakoby zfilmovaná počítačová střílečka z našeho pohledu. Hlavní hrdina tedy může bejt kdokoli chcete jakýkoli váš oblíbený herec . Hodnocení odpad to rozhodně není ale extra pecka také ne je to něco mezi. Takže 3 hvězdy.
Toren
Toren
5 165 bodů
6
Parádní provedení, které však už po 20 minutách nemá čím překvapit.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
HДlf LifЗ : Яussieи vЗЯsioи.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
8
Konečne niečo originálne a poriadne krvavé! Akcia je tam úžasná a musím priznať že ani chvíľu som sa nenudil pretože aj keď nám film po pár minútach nemohol ničím prekvapiť tak akčné scény sú fakt podarené. Nápad ako som už hovoril je naozaj originálny a dobre spracovaný a výber hudby je tiež geniálny ale niekedy ma už prestávalo baviť tie bitky ktoré sa tam opakovali do kola. Ale inak perfektné! HODNOTENIE: 7,5/10
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
7.5
Lets playům jsem nikdy neholdoval. Nechápu, proč někdo místo hraní si, kouká, jak hraje někdo cizí. A Hardcore Henry je jeden dlouhej lets play, u kterého vás nejednou rozbolí hlava. Ale překvapivě všechny ty odkazy od GTA, AC,... to funguje i přes příběh nula nula prd. A jo, může za to hlavně Jimmy.
FiL44
FiL44
2 649 bodů
7
Je to skvěle natočené s výborným Cooperem ve vedlejších rolích. I záporák byl celkem evil, ale asi by to chtělo trochu zkrátit, protože v některých pasážích filmu jsem se celkem nudil. Ale pokud máte rádi ujetý střílečky, tak tad neprohloupíte. Za mě lehce palec nahoru
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
8
To že se mi to líbí možná dokazuje můj nevkus a abych pravdu hovořil, tak mě to moc nežere! Je to něco neskutečného, vtipného a hlavně strašně chytlavého, že se nedokážete odtrhnout od plátna. Bohužel, co se na akčňárnu tohoto typu čeká je i dojití nápadů. Tvůrci v první polovině sázeli nápad za nápad a vycházelo to. V druhé polovině se již ocitáme bez sebevětších inovací, ale stále se jedná o vtipnou a doslova kulervoucí záležitost, která jistojistě najde své fanoušky a stane se kultem. NECH SE VÉST SRDCEM! Více v recenzi.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
8
FU**K. YES!! Naspeedovný first-person snímek, který žánr akce přinesl na nový level. Jakožto milovník počítačových her jsem byl vyloženě v sedmém nebi, co na tom, že film občas postrádal logiku, lepší příběh atd., tady šlo především předvést ono umění filmové akce, které se tady povedlo senzačně. Je to surový, brutální, vtipný a neskutečně zábavný. Film mi dost připomínal podobně nadupaný PC hry od studia Valve – Left 4 dead svou nikdy nekončící akčností a brutalitou, a Half-life 2 svou efektní podívanou, prostředím, němým protagonistou a bizarně napsanými postavami. Takže, chlapi, (protože všechny ženský teď už přestaly číst) pokud jste ještě neviděli, tak napravit! Jo, a hlavní záporáci jsou Rusáci. A stříká z nich krev tak červená, jako byl komunistický manifest. Achhh :3
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
10
Kdyby byl Hardcore Henry hrou, tak bude COD-like FPS s průměrným příběhem. Naštěstí se tak nestalo a vznikl ojedinělý typ filmu z první osoby, který je plný skvělé akce doplněné dobře sednoucím soundtrackem. Nečekejte deep příběh ani zápletku, očekávejte akci, kterou si díky úhlu kamery užijete na 100%.
Pajmen
1 204 bodů
8
Akcni smrst. Brutalni souboje. Kamera z pohledu hlavniho hrdiny. Pripomina mi to trailer k nejake pocitacove hre, ale clovek se vubec nenudi. Rusove mluvi skvele anglicky a mame tu Brita s britkym jazykem. Je to ulitla honicka, vetsinu casu nevite, co a proc se deje, ale za chvili je to aspon vysvetleno, takze dobry. Odvazny projekt, podobnym drzim palce. Trailery k pocitacovym hram byvaji velice kreativni, originalni, plne story twistu a neni tu tolik nelogickych prvku, jelikoz je to svet fantasy.