73%

Komentáře a recenze 46

novoten
novoten
183 bodů
7.5
Pokračování, kterému jsem se bránil a dost dlouho si přál, aby nikdy nevzniklo, protože původní trilogie funguje jako dokonalý akčně-špionský diamant, který nemá cenu dál brousit. A jak už ukázal Odkaz, pokračovat odjinud není nejlepší nápad. Přesto jsme tady a podle očekávání v něčem, co Greengrassovy předchozí příspěvky připomíná tak moc, že se jedná snad až o citaci. Mýtus vidím v konkrétních scénách či zvratech, zápletka zase parafrázuje Ultimátum a než si do sebe všechny flashbacky a domněnky pořádně sednou, moc lehký pocit jsem neměl, obzvlášť když je jedním z cílů překvapivě mizerný Tommy Lee Jones. V Damonově buldočí tváři to ale pořád je a i když akce tentokrát už trochu vykračuje ze zaběhlých mezí a koketuje s (na dosavadní poměry) překvapivou nerealističností, fyzičnost a nekompromisnost mi pořád zvedá adrenalin tak strašně nahoru, že mi vydržel celou cestu z kina domů. V kombinaci s návratem Nicky, nečitelnou Heather a nenapodobitelnou atmosférou se sice opravdu jedná o zbytečné rozrývání dořešeného, ale osobní podzápletka nakonec účel plní na jedničku.
mustafee
mustafee
169 bodů
9
Bourn jak má být. Nic se nezměnilo a to je dobře. Jen abych pravdu řekl, tak bitky byly takové odfláknuté. Bourn má ve starších filmech perfektní bojový styl, který tam je hodně vidět. Tady jsem se těšil a on všechny sundal tak rychle, že jsem si bitku ani nestihl užít. Jinak top!!!
LiborLibor
43 bodů
7.5
Jako osoba nedotčená Bourneovým mýtem hodnotím tuto podívanou vysoce. I bez předchozí znalosti kontextu má film přehledný a překvapivý děj kořeněný Greengrassůvým stylem, který obdivuji již od Krvavé neděle. Autentické výkony Matta Damona, Alicie Vikander a T.L. Jonese.
K.Ondrej
40 bodů
6
S každým novým zpracováním se všem člověk nezavděčí. Jason Bourne ale stejně patří k těm lepším filmům. "Hlavní postava Alicia Vikander zastíní hlavního hrdinu, ale je hezké na ni se dívat. Tommy Lee Jones je trochu nevýrazný, umí hrát daleko lépe, vypadá unaveně. Postava Cassela je nevyužitá. Příště bych raději šel na předchozí díly.