Star Wars: Vzestup Skywalkera

52%

Komentáře a recenze 81

jan-hrouda
863 bodů
2
Akt zoufalství, zbabělosti a strachu přijít s něčím vlastním a originálním, aby se náhodou "fanoušci" na internetu nezlobili jako posledně... Na rozdíl od předchozího svěžího dílu devítka působí, jako by jí nenapsala myslící a cítící bytost, ale nějaká komise snažící se zavděčit těm, co na sociálních sítích a v komentářích hlasitě hejtovali Posledního z Jediů. Thanks internet. Mohlo to s trochou invence a odvahy myslím dopadnout o dost líp. Nicméně abych si na Epizodu 9 (Vzestup Skywalkera mi pořád zní debilně a říkat tomu tak nebudu) udělal pevnější názor, budu ji muset aspoň ještě jednou vidět. Je v ní toho totiž až zbytečně moc, hrozně pádí kupředu, nenechá vydechnout a kvůli tomu se při ní minimálně napoprvé nedá moc přemýšlet... Spousta věcí působí příliš zkratkovitě, je divně motivovaných, dějí se tak nějak mechanicky, místama mi to přišlo až vyloženě pitomý... Oproti původní trilogii a zvlášť dobře prokreslené době prequelů tahle nová éra nakonec nedavá moc smysl... Ve světle toho, jak neinvenčně a blbě J. J. tohle období nastartoval, je vlastně zázrak, že Poslední z Jediů byl zajímavý a vynikající film. Bohužel je v téhle trilogii výjimkou.
Tomas.Abi
Tomas.Abi
706 bodů
2
I po letech si vybavuji ten pocit znechucení a promrhání několika hodin nedělního odpoledne v kině u tohoto spektáklu. Děsivé tempo, užvaněnost postav, nedotažené scény, bezcílné skákání po galaxii, milion a jedna postava, které jsou prý důležité, ale v reálu naprosto zbytečné a bourání všeho, na co jsme byli kdy v tomto vesmíru zvyklí. Tento film se hroutí jako planeta Alderan po výstřelu z původní Hvězdi smrti. Skvělá práce JJ.
TechCluster
TechCluster
667 bodů
1
Ty lodě neví kde je nahoře a kde dole. 😂 Samozřejmě zde nechybí geniální Palpiho plán jako vždycky.
N333meziiiz
N333meziiiz
665 bodů
3
Příspěvek obsahuje spoiler!
Kocka_11
Kocka_11
503 bodů
6
Pred tým ako som si tento film pozrel mal som naozaj mizivé očakávania, keďže drvivá väčšina ľudí z neho bola sklamaná. Nakoniec však podľa môjho názoru v konečnom dôsledku nie je až taký zlý (minimálne určite lepší ako Last Jedi). Celý film vo veľkom zachraňuje jeho vizuálna stránka a to, že do hlavnej postavy - Rey sa tu človek dokáže aspoň trochu vcítiť. Film má samozrejme aj svoje mínusy ako napríklad: nevyužitý potenciál, podľa mňa zbytočne umiestnený nový záporák, či miestami aj scenár, no aj tak si myslím, že film je až zbytočne moc hejtovaný, a že to nie je až taká katastrofa ako väčšina popisuje.
S7evin
S7evin
331 bodů
3.5
Nejzbytečnější a nejpřehnanější film celé ságy, který vaří jen z vody. Epizoda IX je jen prázdné odvyprávění některých odpovědí a pokusy o napravení toho, co Johnson v předchozím díle napadrť rozbil. Bohužel tohle ani Abrams nezvládl slepit a já jen upřímně doufám, že ho to režijně nepoloží... za to by celá tahle série opravdu nestála.
Critin
Critin
316 bodů
0
Jakožeeeee.... Co říct? Asi jen: FUCK U DISNEY. Kennedy? GTFO :)
  • Skončilo to
  • Začalo to
chilli.off
chilli.off
289 bodů
4
za mě zklamání, Disney nikdy nemělo mít star wars
ondrej-sladky
258 bodů
9
Na tenhle film jsem měl obrovská očekávání. Abramsovi jsem opravdu věřil, že se mu povede ságu ukončit se vší parádou a já budu moct dát těch 90%. Skoro se i tak stalo, ale z kina jsem odcházel s dost smíšenými pocity. Musím určitě přiznat, že se Abrams opravdu hodně snažil, protože narvat do jednoho filmu příběh pro tak tři další a ještě k tomu ukončit jednu z nejslavnějších ság. Opravdu dobrá práce. Film vám každých deset minu přinese novou lokaci, nové akční scény s laserovými meči (těch je tu opravdu hodně), přestřelky, vesmírné bitvy. Poté nové postavy a spoustu nových informací. Všechno to vypadá naprosto skvěle, skoro každá scéna je naprosto nádherná a je v nich vidět kolik do toho Disney narval peněz. Celý film doprovází skvělý soundtrack, v některých částech je krásně sladěný s různými efekty, třeba blesky. Úplný začátek filmu a potom finále je naprosto boží. Má atmosféru, soundtrack a napětí. Herecké výkony byli také skvělé, hlavně u Adama Drivera, který svou postavu Kylo Rena zahrál naprosto na jedničku. Jinak si myslím, že Abrams ukončil příběhy všech postav velmi dobře. Ale abych tu jenom o filmu nebásnil. Dost mi vadilo, jak se naložilo s rytíři z Renu. Čekal jsem od nich trochu víc a ne jenom to, že budou všude chodit za Kylo Renem a nic nedělat. Potom ve mě film nevyvolal takové emoce jaké bych od uzavření takového příběhu čekal. Takové emoce jako třeba u Endgame. Film do vás hustí tolik věcí, že vás nenechá vůbec oddechnout a na ty emoce nezbyde vůbec čas. A ještě k tomu příběh je dost primitivní ale  to není něco, co bych filmu neodpustil. Jinak tedy jsem s posledním Star Wars že ságy Skywalkerů hodně spokojen a všem fanouškům i nefanouškům 100% doporučuju jít do kina, protože tohle si nemůžete nechat ujít.
C3py
160 bodů
0