Komentáře a recenze 35

Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 263 bodů
7
Osobně nemám rád tvorbu Michaela Baye.hlavne sérii Transformers,a to silné až s hraničící averzí od 4 dílu
Ale jak se zdá Bay konečně natočil něco pořádného,kde si člověk nemusí dokola opakovat jaká to je slátanina.kvalitne natočeno, kvalitně zahráno,i kvalitní efekty,i když sou někdy přehnané,ale to bývá u každého akčního filmu.dobry akční film,který potěší každého milovníka žánru
waeslly
1 768 bodů
8
Jasně je to neutuchající akční jízda. Jasně čekal to mnohem horší. Obávám se však, že začínám mít problém s Majkým z technického hlediska. Město Benghánzí má asi nejlepší halogenový osvětlení ze všech měst na světě. Ten člověk se už ani neobtěžuje skrýt filmové osvětlení. Takže to prostě dopadá tak, že nad ulicí města, kde projíždí auta, visí obrovské světlo ve vzduchu. Nebo zářivky pod rukama za atikou budov. Na co pak mají noční vidění. A navíc je to v jeho rychlém střihu naprosto nepřehledná změť výbuchů a vojáku který jsou zaměnitelní a nevíte naprosto kdo je kdo pokud tam není detail. Za mě nepřehledné COD, ale pobaví. O hvězdu navíc za záběr s granátometem.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
9
Michael Bay vsadil ve filmu 13 hodin na neokoukané xichty a myslím si, že udělal dobře. Hemžilo se to tam sice hipstery či všelijakými zálesáckými dřevorubci, ale filmu to ve výsledku neškodilo, ba naopak. Chvílemi jsem mezi zvukem svištících kulek a drtivé hudby erpegéčkové palby přemítal o kopulaci mezi sestřeleným černým jestřábem a chodící smrtí. Film má slušné tempo, občas nějaké to klišé se mu může vytknout, ale rozhodně jsem rád, že Bay zmírnil svůj cit pro kýč a zbytečně jím nezatěžoval vojenské prostředí.
Sheemas
Sheemas
737 bodů
7
13 hodin je válečné drama pár vojáků, snažících se přežít útok na tajnou americkou základnu a ambasádu, při mnohonásobné přešile bez větších posil. Celý film je podaný velmi realisticky, horko, bolest, prach, sucho, ale přitom bohužel ne dostatečně, přestože vojáci umírají a jsou zranění, ve výsledku Vás to zas až tak moc nezasáhne. Hlavní hrdinové jsou si navíc tak podobní, že když některý z nich zemře, tak ve výsledku nevíte který to nakonec byl. Ve filmu chválím přestřelky, které vypadají opravdu dobře a výběr neokoukaných (někdy až moc) zarostlých herců, jinak ale film je jen další válečnou podívanou, která ničím extra nevyniká.
Kamil3
Kamil3
527 bodů
9
Je to pro chlapy a je to patetické,pitomé ale má to koule..Paradoxně z toho vychází koukatelná podívaná plná skvěle natočené akce a sympatických postav ,které jen občas dojíždějí na špatný překlad a dialogy ..Tohle se Bayovi opravdu povedlo a vrací se ke stylu svých filmů ..Bay je frajer a pořád umí točit a já se mu hluboce klaním a za mě má 90 procent
katie-raijin-bosek
katie-raijin-bosek
501 bodů
7
Filmy s válečnou tématikou boje proti terorismu mě poslední dobou dost baví. Americký sniper nebo Generation Kill jsou stálicemi mé videotéky, proto jsem neodolala a podívala se na další film "podle skutečné události". V první půlce filmu jsem se docela nudila, ale je pravda, že druhá část filmu se rozjela zběsilým tempem a než jsem se nadála, byl konec. Michael Bay předvedl, že umí točit i "normální" filmy.
machetetete
machetetete
464 bodů
6
Typické Greengrassovské téma se tady tluče s patosem a epileptickým vyprávěním Michaela Baye, ale paradoxně z toho vychází koukatelná podívaná plná skvěle natočené akce a sympatických postav, které jen občas dojíždějí na dialogy šustící papírem. P.S. Zajímavé je, že film jde do kin zrovna těsně před americkými primárkami.
Mr.T
246 bodů
7
13 hodin dokazuje, jaký úkaz byl kdysi Black hawk down. Tato válečná klasika svého důstojného následovníka opět nezískala. Samotná akce je slušná a dobře natočená, v tom problém není. Horší je to prakticky se vším ostatním. Postavy od sebe absolutně nerozeznáte a ještě teď pořádně netuším, kdo vlastně padl :-) Neznámí herci ani tma v tomto případě příliš nepomáhají. Slabé dialogy a přehnaný patos se u Baye daly čekat, ale v přehnané stopáži bohužel o to více vyniknou. Co u Baye zamrzí je minimum cool scén, pominu-li vykrádačku padající bomby. Suma sumárum, obdobná úroveň jako Bergův pokus. V něčem lepší, v něčem horší, ale stále průměr. Pořád ale podstatně lepší než roboti :-)
Dejf4
Dejf4
18 bodů