71%

Komentáře a recenze 29

adam-tesar
adam-tesar
595 bodů
9
Ryze subjektivní hodnocení: miluji mafiánskou tématiku a Toma Hardyho,už jen proto bych dal filmu dobré hodnocení ale film toho má mnohem více co nabídnout. Hardy ve dvojroli vytvořil věrohodně bratry ganstery, nastudoval oba na výbornou, což režisér vystavuje spíše, než děj filmu. Krimi se zábavnými chvilkami a otazkou,zda láska může změnit tvrdé jádro uprostřed dobývání špinavého Londýna.
RafCapone
RafCapone
518 bodů
9
Drama o bratrech kteří v 60. letech ovládli Londýn. Dost povedená atmosféra Londýna která nekopíruje americké gangsterky. Dokáže být drsný, moudrý, brilantní a díky Hardymu i skvěle zahraný. Škoda jen, že film úplně nevěděl čím chce přesně být.
  • Hardyho dvojrole
  • atmosféra
  • Londýn
  • osobní drama
  • film pořádně neví jestli chce být velkolepou jízdou nebo lehkým dramatem
  • CGI
machetetete
machetetete
464 bodů
6
Rodina je základ státu. Brian Helgeland byl vždycky docela zajímavý chlapík, když se mu to sejde, divák se může tetelit blahem. A Tom Hardy je zase dříč, který ze sebe v posledních letech vymačkal tolik, že si ho museli všimnout i diváci v Mongolsku. Jemu i jeho bráchovi leží (nejen) londýnské podsvětí u nohou. Jeden je typický charismatický kořen, inteligentní manažer, se slušným přehledem i solidní vyřídilkou. Tu má i jeho bratr, jenže ten je zároveň nevypočitatelný, agresivní podivín a představuje tak trochu neřízenou střelu. Oba hraje právě Hardy. A na oba je radost pohledět. Jenže samotný příběh není až tak atraktivní. Je to stylově natočené, je to absurdní i přitažlivé, ale poměrně rychle se to začne zajídat. Tvůrci se úplně nerozhodli, co vlastně chtějí divákovi nabídnout, krkolomně hledají, co by měli nabídnout: tu černý humor, tam divoká scéna, pak romantická sekvence, záhy drsný pěstní souboj. A nakonec nám to všechno nabobtnalo na předlouhých 133 minut, které nejsou zdaleka tak živelné a dynamické, jak bych si přál.
Ferlovsky
Ferlovsky
213 bodů