68%

Komentáře a recenze 38

Sheemas
Sheemas
737 bodů
6.5
Sedm statečných v novém aktuálním podání, občas dost pokulhává, tedy spíš rovnou zakopává, třeba o svůj název, kdyby se to jmenovalo přece jen jinak, lidé by tomu dali určitě větší šanci. Dále třeba vůbec důvod sedmi vyvolených jít do boje, dobrá u D. Washingtona, to člověk nakonec pochopí, ale u ostatních? Jdeme bojovat se zlým člověkem, no a možná i umřeme, tak fajn, co už. Jinak záporák není moc výrazný, ale i bez něho je zde famózní přestřelka, která opravdu stojí za to
mondak
719 bodů
9
Srovnání s tím původním, je v podstatě o ničem! Ale Antoine Fuqua si s tím pohrál parádně a celkově změnil děj filmu...zajímavá volba je ten indián a pak těch posledních 30 minut, kdy byla brutální přestřelka a to mě opravdu bavilo :) Shlédnutí v Imaxu bylo dokonalé...za mě 90%!!
Dazli
Dazli
653 bodů
6
Tak nějak by tento film asi ani nemusel vyjít. Když se člověk chce podívat na western s přestřelkami stejně si pustí ten z roku 1960. Tohle beru spíše jako úkaz jak vypadá western natočený v této době (hlavně přestřelka ta divaky bude bavit) víc toho asi film ani nabídnout neumí +- očekávalo se to 3*
Hencen
231 bodů
8
Asi to bylo rozložením hvězd nebo kdovíčím ještě, ale novodobá verze Sedmi statečných se mi prostě líbila. Určitě na tom má velký podíl obsazení postav v čele s Denzelem Washingtonem, Chrisem Prattem a Ethanem Hawkem. To, že se tři čtvrtiny filmu skoro nic nedělo a mlít se to začalo až na konci mi vůbec nevadilo. Prostě jsem si vychutnával westernovou atmosféru (nejspíš jsem stále měl slinu z Bone Tomahawk) a tipoval si, kdo ze sedmi záměrně rozdílných hrdinů, to dotáhne nejdál.
Shellby
Shellby
37 bodů